לפרטים חייגו:

איך בוחרים את ההספק של המצבר?

הכמויות של המצברים אשר נמצאים בשוק, הן גדולות ולעיתים הבחירה במצבר אחד לעומת מצבר אחר יכולה להיות קשה במיוחד. אנו בחברת "טופ מצברים" נספק לכם מצברים לרכב איכותיים במיוחד, אשר יעמידו אתכם בביטחון מלא כי בחרתם את המצבר הטוב ביותר לרכב שלכם. אך אחד הדברים החשובים ביותר שיש לשים אליהם לב בעת בחירת מצבר זה ההספק שלו, על מנת שהמצבר יהיה אפקטיבי – חשוב מאוד לבחור את המצבר עם יכולת ההספק המתאימה. אנו לא נשאיר אתכם לבד, וברגע שתתחילו לחפש מצבר לרכב – נצמיד אליכם איש מקצוע אשר יעזור לכם לקבל את ההחלטות הקשות.

בחירת ההספק של המצבר – לא משחק ילדים
לעיתים התעלמות מאחד הפרטים בכל הקשור אל בחירת מצברים לרכב שלכם עשויות להביא לחוסר אפקטיביות של המצבר. ניתן לרכוש מצבר כיום אשר מספק מספר עוצמות של הספק: בין 12 וולט ועד ל-25 וולט ובנוסף 60 אמפר ועד 180 אמפר. הבחירה צריכה להיעשות על פי הגודל של הרכב ועל פי הצרכים של הרכב. כמובן שככל שהרכב שלכם יהיה גדול יותר כך הוא יצטרך מצבר לרכב חזק ועמיד יותר אשר יצליח להביא אותו לביצועים הנורמאליים שלו. המצברים שלנו עוברים את הבדיקות המחמירות ביותר, ולכן אנו יכולים להבטיח לכם כי מדובר במצברים מהטובים ביותר – אשר יגיעו אליכם במחיר משתלם היישר מהיבואן המורשה של המצבר.

טיפול במצבר – חשוב לא פחות מהבחירה בסוג המצבר

אנשים חושבים כי ברגע שהם קונים מצבר חזק הם עשו את שלהם, אך מצבר לרכב דורש תחזוקה שוטפת מצדכם גם לאחר הקנייה שלו. באופן טבעי אם מדובר במצבר חזק ועמיד, הנזק שעשוי להיגרם לו יהיה נמוך יותר מאשר מצבר חלש יותר. אך על מנת למנוע מצבים בהם תמצאו את עצמכם תקועים בגלל בעיות במצבר, חשוב מאוד לטפל במצבר על הצד הטוב ביותר לאורך כל הזמן. אנו נספק לכם את מיטב הטיפים בכדי שתוכלו לטפל בכל אותם מצברים לרכב אשר דורשים מכם לבצע את הפעולות הנכונות על מנת לא לגרום להם נזק.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן