לפרטים חייגו:

מצבר לאופנוע ים

מצבר לאופנוע ים במחיר זול משיגים רק דרכנו!

כמה זמן עבר מאז שרכבתם על אופנוע הים שלכם? אם התשובה שלכם היא "יותר משנה" או אפילו "חצי שנה", יכול להיות שהמצבר שלכם התרוקן בלי ששמתם לב, וזה יכול להסביר למה דווקא עכשיו כלי השיט שלכם לא עובד. אך אל תדאגו, כי ברגע של צרה יש מי שדואג לכם. אנחנו בחברת טופ מצברים נגיע עד אליכם כדי לבצע בשבילכם החלפת מצבר לאופנוע ים במחיר משתלם ובלי שתצטרכו לחכות הרבה. אנחנו עובדים עם המשווקים המובילים ביותר של מצברים בישראל כדי שאתם תוכלו לזכות במצבר איכותי שיחזיק מעמד למשך זמן רב, ונסדר לכם עסקה משתלמת שלא תרצו לוותר עליה!

מצבר לאופנוע ים עד הבית במחיר הכי זול!
שירות מהיר עד אליכם
החלפת מצבר במקום – הגעה מהירה!
שירות בכל הארץ!

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר משתלמת חייגו: 050-999-3572

מצבר לאופנוע ים

מצבר לאופנוע ים סידו

אופנועי הים של Seadoo מיוצרים במקסיקו ואוסטריה, כשהדגם החדש ביותר של החברה הוא סידו ספארק שיצא לשוק בשנת 2014, והוא נחשב גם לדגם הנמכר ביותר שלה עד היום. וכמעט כל דגמי הסידו שקיימים בישראל מגיעים עם נפח מנוע של 1,500 סמ"ק, ולכולם מתאים מצבר 30 אמפר, 12 וולט. מידות המצבר יכולות להשתנות לפי דגם אופנוע הים, למשל לאופנועי ים WAKE או RXT יידרש מצבר בגודל אחר מאשר דגמים ישנים יותר כמו GTX4-Tec או RXP.

מצבר לאופנוע ים ימאהה

Yamaha היא חברה ותיקה מאוד בתחום אופנועי הים, ובישראל עוד אפשר לראות דגמים ישנים שלה על פני הים מסוף שנות ה-80. אחד מהם למשל הוא אופנוע ים Wave Runner, שלפי השנתון שלו יש להתאים לו מצבר 18 או 22 אמפר. דגם חדש יותר כמו ספורט ג'ט יצריך מצבר של 18 אמפר, בעוד שדגם חזק יותר של אופנוע ים FX 1,800 סמ"ק יצריך מצבר 20 אמפר

מצבר לאופנוע ים קוואסאקי

אחת מיצרניות אופנועי הים הידועות ביותר בעולם היא ללא ספק Kawasaki, שאחד מדגמיה אפילו הפך למילה באנגלית שאיתה מתארים את כלי השיט הפופולרי הזה – Jet Ski. לאופנועי ים של קוואסאקי בישראל מסדרת JH750 יתאימו מצברים של 14, 18 או 22 אמפר, לפי השנתון, בעוד שדגמים ישנים יותר כמו JS300 TS או JS399-A יצריכו מצבר של מינימום 18 אמפר.

מצברים לאפנוע ים בזול

אם אתם לא נוהגים להשתמש באופנוע הים שלכם בכל יום, וסביר להניח שכך, יש לנו המלצה שיכולה לעזור לכם לחסוך לא מעט כסף – ביכולתנו לספק לכם מצבר לאופנוע ים משומש שיחזיק מעמד למשך כל תקופת הקיץ, כך שתוכלו ליהנות מכלי השיט שלכם ולא להוציא סכומים גדולים על תחזוקתו. מצבר משומש יד 2 לאופנוע ים יכול לעלות לכם בסך הכול 180 שקלים, שזה חצי ממה שתצטרכו להוציא על מצבר חדש, לכן שקלו את האפשרות הזו כשיגיע הזמן להחליף מצבר באופנוע הים שלכם.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן