לפרטים חייגו:

מצבר פריקה עמוקה

כל מה שצריך לדעת על מצבר פריקה עמוקה לרכב

אם יש לכם קלנועית, קארוון, כיסא גלגלים חשמלי, במת הרמה, רכב גולף, סירה או מלגזה, סביר להניח שהם עובדים עם מצבר פריקה עמוקה 24v או v12. שלא כמו מצברים אחרים לרכבים, המצבר לקלנועית מסוגל להיטען ולהשתמש באנרגיה שהצטברה בו בזמן ההתנעה, ויש סוגים רבים ושונים שלו – חלקם איכותיים יותר וחלקם פחות. כאן באתר טופ מצברים תוכלו לרכוש מצברי פריקה עמוקה איכותיים במחיר זול ומשתלם, ונוכל גם להגיע אליכם עד הבית תוך זמן קצר ולהתקין אצלכם את המצבר  – אתם צריכים רק ליצור איתנו קשר ואנחנו נדאג להתאים לרכב שלכם את המצבר הנכון והמומלץ ביותר עבורו.

מצבר פריקה עמוקה לרכב, קלנועית ומלגזות!
החל מ-570 ש"ח למצבר שנפ פריקה עמוקה

שירות בפריסה ארצית רחבה
שירות 24 שעות ביממה – גם בלילה
צריכים שירות עד הבית? 30 דקות הגעה

לפרטים וקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-999-3572

מצבר פריקה עמוקה

מה זה בעצם מצבר פריקה עמוקה?

המצבר הזה נטען מחדש בעזרת המבנה הייחודי שלו, שכולל לוחות מתכתיים עם צפיפות גבוהה של חומר, אשר מאפשרים לו לבצע פריקה וטעינה למשך הרבה יותר זמן מאשר מצברים אחרים. לפעמים צריך רק מצבר אחד ולעיתים צריך שניים ממנו לכלי הרכב. למשל כאשר מדובר על מצבר פריקה עמוקה למלגזה מספיק רק אחד, אך כשבוחרים מצבר פריקה עמוקה לקלנועית צריך לפעמים שניים, בהתאם לסוג הקלנועית.

דוגמאות למצברים מומלצים

אנחנו עובדים עם ספקי המצברים הגדולים והטובים ביותר בעולם, ואם אתם מחפשים מצבר מומלץ באמת, הנה כמה שמות שכדאי לזכור:

√ מצבר פריקה עמוקה של בוש – אמנם מדובר במצבר יקר יחסית, אך הוא איכותי מאוד ומגיע עם אחריות ל-24 חודשים במקום רק 12 כמו במקרה של שאר היצרנים.

√ מצבר פריקה עמוקה של שנפ – יש שלל סוגים של מצברים עם קיבול שונה, החל מ-70 אמפר ועד 210 אמפר. הם מגיעים עם אחריות ל-12 עד 15 חודשים, בהתאם לדגם המצבר.

√ מצבר פריקה עמוקה Trojan – מדובר ביצרנית המובילה בעולם של מצברי פריקה עמוקה, כשהמצברים של טרוג'ן מגיעים עם 12 חודשי אחריות.

איך לתחזק מצבר 24 וולט פריקה עמוקה?

ראשית עטו כפפות ומשקפי מגן – חובה לעבוד עם ציוד שכזה כדי למנוע פגיעה, שכן מדובר בציוד חשמלי. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה להסתכל על המצבר שלכם – האם יש בארגז שלו סדקים? האם יש קורוזיה או לכלוך על החיבורים? אם המצבר מלוכלך, נקו אותו, אך אם יש נוזל סביבו, אל תגעו בו – זוהי חומצה שדלפה מהמצבר. ודאו שהכבלים של המצבר שלמים וחזקו את כל החיבורים עם הקטבים.

לאחר מכן הגיע הזמן לבדוק את גובה המים ולמלא מחדש – פתחו את הפקקים ובדקו את כל תאי המצבר. עליכם לוודא שגובה האלקטרוליט המינימלי הוא הגובה של הפלטות. אם יש צורך להוסיף מים, עשו זאת עם מים מזוקקים עד שתכסו את הפלטות. טענו את המצבר לפני שתוסיפו עוד מים, וכשהוא טעון הוסיפו עוד מים מזוקקים עד לגובה 3 מ"מ מתחת לקצה של תא המילוי.

מצבר פריקה עמוקה agm – המומלץ ביותר מבין כולם

המצבר הזה מיוצר בטכנולוגיה שנקראת VRLA (Valve Regulated Lead Acid), והייחודיות שלו היא שהוא לא צריך שום הוספה של מים, משמע כמעט ולא צריך תחזוקה. המצבר משתמש מחדש במים שבתוכו בצורה מחזורית בזמן הפריקה והטעינה. המצבר הזה גם נחשב למצבר Spill Proof, כלומר הוא מונע נזילות של חומצה כשיש שבר במצבר או כשהוא נפגע כתוצאה מתאונה.

כמה עולה מצבר פריקה עמוקה

אם תרכשו דרכנו מצברים במבצע תוכלו לחסוך לא מעט כסף, כשהעלות הזולה ביותר למצבר חדש פריקה עמוקה היא 570 שקלים. כדי לחסוך עוד יותר, תוכלו לרכוש מצבר פריקה עמוקה יד 2 בחצי מעלות זו – רק 180 שקלים.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן