לפרטים חייגו:

מצבר לרכב בקרית עקרון

כל מה שאתם צריכים לדעת על רכישת מצבר לרכב בקרית עקרון

מחפשים מצבר לרכב בקרית עקרון? גלו איך אנחנו מתאימים לכם מצבר לרכב או לאופנוע, לאן אנחנו יכולים להגיע בקרית עקרון לאספקת מצברים עד הבית, כמה מצברים דרושים לכם במקרה של קלנועית, אילו מצברים מתאימים לאוטובוסים ומשאיות ובכלל – כמה עולה מצבר ואיך אפשר ומומלץ לחסוך עליו? כל המידע כאן לפניכם.

לא כל מי שנוסע ברכב מבין בשלל החלקים שקיימים בו או בנוגע לדרך שבה הם פועלים, ועל אף שמומלץ שזה יהיה כך, אתם גם לא חייבים. עם זאת, מסיבה זו אנשים רבים שנתקלים בבעיות הנעה מתקשרים ישר למוסכניק שלהם, שאומר להם להביא אליו את הרכב בגרר על מנת שיוכל לאבחן את הבעיה אצלו ולטפל בה בהתאם.

אתם אולי לא מבינים זאת, אך לרוב מדובר בהוצאה מיותרת לחלוטין, במיוחד אם יתברר כי בסופו של דבר הבעיה היא בסך הכל במצבר. אתם לא צריכים לחפש איפה קונים מצבר בקרית עקרון או אפילו להגיע למוסך, כי דרכנו תוכלו להזמין אותו בכל מקום שבו אתם נמצאים. אנחנו בחברת TOP מצברים עומדים לשירותכם, ונדאג לכם למצבר איכותי עד הבית בלי שתצטרכו לחכות.

החלפת מצברים לרכב בקרית עקרון
מצבר עד הבית בקרית עקרון החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה
אפשרות לבקש מצבר משומש לרכב
ניתן להזמין את כל סוגי המצברים לכל סוגי הרכבים
30 דקות הגעה עד אליכם

לפרטים ובירורים חייגו לטלפון:
050-999-3572

 

מצברים בקרית עקרון


התאמת מצבר לרכב בקרית עקרון – איך זה נעשה?

כשתתקשרו אלינו, נרצה לדעת באיזה רכב אתם נוסעים על מנת לוודא שנגיע עם מצבר שמתאים לו באופן פרטני. למשל, אם תגידו לנו שאתם נוסעים ברכב יונדאי או אופל, נדע שנצטרך להגיע עם מצבר 55 אמפר. מנגד, אם אתם נוסעים למשל ברכב מיצובישי או ניסאן, יכול מאוד להיות שתצטרכו מצבר לרכב בקרית עקרון בעל עוצמה חזקה יותר – לכן חשוב שתספרו לנו מה הדגם של הרכב שלכם ואיזה מנוע יש בו אם החלפתם אותו בעבר.

מצבר לאופנוע בקרית עקרון עד הבית – איך מזמינים?

זה פשוט מאוד – כל מה שצריך לעשות זה להתקשר אלינו, לספר לנו איזה אופנוע יש לכם ואנחנו כבר נגיע עם מצבר שמתאים לו – בדיוק כמו במקרה של התאמת מצברים לרכבים. עם זאת, לאופנועים לא יידרש לכם מצבר 60 אמפר, אלא מצבר הרבה יותר חלש ועקב כך גם יותר זול – בסביבות 4-30 אמפר.

מצבר לטרטורון בקרית עקרון – מגיעים גם לשטח

אמנם אין כל כך שטחים פתוחים כמו דיונות שאפשר ליסוע בהם בכיף עם טרקטורון בסביבת קרית עקרון, אך לא משנה איפה מצאתם את עצמכם תקועים, תוכלו להזמין דרכנו מצבר ל rzr בקרית עקרון עד אליכם ללא המתנה. אין צורך שתחפשו איך לסחוב את הטרקטורון בחזרה לכביש – הישארו במקומכם ואנחנו נדאג לכם כמו שצריך.

מצבר לקלנועית בקרית עקרון – אחד או שניים?

לא כל מי שנוסע בקלנועית יודע האם נדרש לו מצבר אחד או שניים, אבל לפי דגם הרכב שלכם נוכל ליידע אתכם בנוגע לכמות שתצטרכו להזמין בעת קניית מצבר בקרית עקרון לקלנועית. אם למשל יש לכם קלנועית דגם משלוחית של גלגל יציב, מצבר 70 אמפר יתאים לכם, אך ממנו תצטרכו לרכוש שניים, משמע המחיר שלו יהיה כפול. לעומת זאת לקלנועיות מתקפלות בדרך כלל מספיק מצבר אחד, וגם הוא יהיה בעל עוצמה נמוכה יחסית ועקב כך גם מחירו יהיה זול יותר.

מצברים לרכבים גדולים – משאיות ואוטובוסים

המצברים העוצמתיים ביותר נוטים להחזיק מעמד גם זמן רב יותר, כשכל מצבר למשאית בקרית עקרון יחזיק לכם לכל היותר למשך 5 שנים. עם זאת, המחיר של המצברים החזקים האלה יהיה גם יקר יותר מזה של מצברים אחרים וחלשים יותר, אך מדובר בהשקעה שבהחלט משתלמת ביחס לזמן שהם יעבדו בו. אנחנו מתקינים גם מצבר לאוטובוס בקרית עקרון מכל סוג – אתם תבחרו את המותג שתרצו מתוך המלאי הרחב שקיים אצלנו.

מצבר למכירה בקרית עקרון – כמה הוא עולה?

אז כמה בעצם משלמים על מצבר חדש? כאמור, הכל תלוי בחוזק שלו. מצבר פרימיום בקרית עקרון לרכב למשל יכול לעלות לכם החל מ-400 שקלים, שזה נחשב מחיר הוגן ומשתלם, אך מצברים איכותיים יותר יכולים להגיע גם למחיר של 600 שקלים. שימו לב שכל מצבר חדש שתרכשו דרכנו יגיע עם אחריות, ואנחנו ממליצים לכם להתעניין במבצעים שלנו, כשכל חודש אנחנו מציעים מצברים במבצע בקרית עקרון מסוגים שונים. חושבים שתצטרכו להחליף מצבר בזמן הקרוב? כדאי מאוד לרכוש אותו בזול ובזמן.

מצבר משומש בקרית עקרון – האם זה מומלץ?

דבר ראשון יש לציין שכל מי שמחפש לרכוש מצברים בזול בקרית עקרון צריך לשקול את האפשרות של רכישת מצבר משומש. למצבר שכזה יש אמנם לא מעט חסרונות, כמו העובדה שאין לו תקופת אחריות ושבאופן כללי הוא לא יחזיק זמן רב כמו מצבר חדש, אך בה בעת, הוא גם יהיה זול בהרבה מאשר מצבר חדש מהאריזה. מצבר שנפ מיד שנייה יכול לעלות רק 180 שקלים! אז האם זה משתלם? תלוי בצרכים שלכם. אם הרכב שלכם עומד למכירה למשל, העדיפו לרכוש מצבר משומש במקום להשקיע כסף רב ברכב שלא יישאר איתכם.

מצברים בקרית עקרון 24 שעות ביממה – יש דבר כזה?

אמנם יש שירותים של אספקת מצברים בכל שעה ביום, אך חשוב שתדעו דבר אחד עליהם – אתם תשלמו על כך מחיר יקר מאוד שלא שווה את זה. עדיף לכם במקום לחכות לשעות היום ולהזמין מצבר עד הבית בקרית עקרון במחיר נורמלי, בלי לשלם כסף שיכולתכם להשקיע בדברים אחרים. אנחנו זמינים בשבילכם בכל יום, ראשון עד חמישי בין השעות 8:00-19:00 ובשישי בין השעות 8:00-14:00.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן