לפרטים חייגו:

איזה מצבר הכי טוב

קודם כל שאין דבר כזה " מהו המצבר הטוב ביותר" כי לכל מצבר יש יתרונות וחיסרונות. בכל זאת אומרים על מצבר לרכב שהוא הטוב ביותר הוא מצבר שחי יותר זמן בתנאים פחות טובים לא בתנאים אופטימליים של מזג אוויר ונסיעות ארוכות. נו, אז בכל זאת איזה מצבר לקנות שיהיה שווה את המחיר ששולם עבורו? התשובה נעוצה במספר גורמים:

המצבר שבק חיים? 
הזמינו שירות מצבר עד הבית במחיר הזול בישראל
החל מ-400 ש"ח בלבד!
הגעה תוך חצי שעה בכל אזור המרכז

לפרטים חייגו לטלפון:
050-999-3572

איזה מצבר הכי מומלץ

איזה מצבר מומלץ, מה הכי טוב והיכן קונים אותו?

מצבר כדאי לקנות במקום מסודר. בחנות של חלקי חילוף שיש לה ותק, מוניטין, כי שם טוב עושה לפעמים את כל ההבדל, מקום מומלץ נוסף הוא המוסך המושה של יצרן הרכב

רצוי לקנות מצבר של חברה ידועה בארץ. גם אם שמעתם על חברה טובה ובעלת מוניטין שמשווקת את מוצריה באירופה או ארצות הברית, אין הדבר מעיד על מצבר שעומד בתנאי מזג האוויר בארץ. המצברים שנמכרים בישראל מותאמים לתנאי מזג האוור החם והלח ששורר בארצנו ברוב חודשי השנה. לכן כדאי מאוד לרכוש מצבר מתוצרת חברה ידועה בארץ.

 

אחריות על המצבר

אף פעם אל סמכו על משהו שאומר לכם לסמוך עליו והכל יהיה בסדר. עם המצבר החדש צריכה להגיע תעודת אחריות. או שהתעודה נמצאת באריזה של המצבר. מצברים של חברות מסוימות מגיעים ללא אריזה ותעודת האחריות של החברה המייצרת נמצאת אצל בעל העסק או במקרה של רכישה בחנות כגון אוטו דיפו התעודה נמצאת בקופת המחלקה ואליה צריך להצמיד את החשבונית. שימו לב! על המצבר עצמו צריך להיות מוטבע תאריך היצור ותאריך התפוגה. אם הוא יוצר לפני שישה חודשים והאחריות על המוצר היא עשרים וארבעה חודשים כבר הפסדתם חצי שנה. למרות שהמצבר יכול לחיות שלוש שנים ואפילו ארבע שנים.

גם אם תקנו את המצבר היקר ביותר מהחברה המפורסמת ביותר אבל הוא לא יהיה מורכב כמו שצריך או שגודל המצבר לא מתאים בדיוק על התושבת שלו הוא לא יעמוד בטלטולי הדרך ועלול להיסדק לאבד נוזלים ולהפסיק לספק חשמל למערכות הרכב וכך שוב ההפסד כולו שלכם. לכן רצוי לרכוש מצבר המותאם לסוג הרכב ולתת לבעל מקצוע להרכיב אותו במקומו. גם המצבר הטוב ביותר לא יחזיק מעמד לאורך זמן אם יותקן בצורה חובבנית.

 

ובכל זאת – על אילו מצברים אנחנו ממליצים?

אם אתם מעוניינים במצבר תוצרת הארץ, ההמלצה שלנו היא מצבר של שנפ. מדובר בחברה שפעילה בארץ עוד משנת 1951 ושכמעט מחצית מהמצברים שבארץ נמכרים דרכה. שנפ גם מייבאים לארץ את מצברי TROJAN שמיועדים לקלנועיות, ככה שגם בתחום הזה מומלץ לרכוש מוצר שלה.

אם אתם מעדיפים מצבר מתוצרת חוץ, לכו על מצברי ורטה. ההמלצה עליה מגיעה מהטכנולוגיה שבה משתמשת החברה לייצור מצברים, כשבאופן פרטני הסדרה הכסופה שלה היא המומלצת ביותר. המותג עצמו קיים כבר יותר מ-125 שנה, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהם מומחים בתחום ושאף חברה אחרת לא משתווה אליהם.

 

המלצה על מצבר שלא צריך תחזוקה

כל מצבר שאתם רוכשים מצריך מכם לדאוג לו כמו שצריך על מנת שיעבוד למשך תקופת זמן ארוכה. זה מתבטא בין היתר במילוי מים כשהם יורדים מתחת למפלס המומלץ, כשאת צריך לעשות עם מים מזוקקים בלבד. עם זאת, יש מצברים שלא דורשים שום תחזוקה, וביניהם מצברי הג'ל. המצברים האלה אטומים לחלוטין ולמעשה אי אפשר בכלל לפתוח אותם, ושם המים מנוצלים מחדש בתהליך הפריקה והטעינה של המצבר. במקום שהחומצה תהיה סביבה מימית, היא נמצאת במצב צבירה של ג'ל, וכדי למנוע לחץ בתוך המצבר יש לו ווסתים מיוחדים שמשחררים אותו באופן אוטומטי. המצברים האלה מומלצים בעיקר לקלנועיות ורכבי שטח כמו טרקטורונים ואופנועים, מכיוון שהם גם עמידים מאוד בפני רעידות.

אם אתם מחפשים מצבר שלא מצריך תחזוקה לרכב – לכו על מצבר calcium+. אלו הם מצברים שמיוצרים בטכנולוגיה חדשה יחסית, בהם צריכת המים היא אפסית ואורך החיים הוא ארוך. המצברים האלה מיועדים גם לתנאי טמפרטורה גבוהים, כך שהם מתאימים לאקלים הישראלי. שימו לב שלא כל מצבר קלציום פלוס אינו מצריך תחזוקה, וכדי לזהות כאלה חפשו את המצברים עם המכסה הכפול.

 

המצבר המומלץ הוא זה שמתאים לרכב שלכם

אחרי כל הנאמר, אין דרך אחרת לבחור מצבר פרט להתאמתו לרכב באופן פרטני. רכבים עם מערכת Start & Stop למשל יצריכו מצבר Start/Stop, ואין דרך לברוח מזה. מצבר שכזה דואג שכשהמנוע כבוי בעצירה שאר המערכות עדיין יפעלו – ההגה, החלונות, המזגן, הרדיו וכדומה – בה בעת שהוא מוכן להניע מחדש את הרכב.

מה קובע האם מצבר טוב או לא?

יש שלל פרמטרים שעל פיהם קובעים את איכותו של המצבר, ביניהם מהירות טעינת המצבר, התאמתו לתנאי מזג האוויר החם של ישראל, האפשרות שאינו דורש תחזוקה, רמת הבטיחות שלו במקרה של פגיעה בגופו כולל מניעת אפשרות של נזילות ועוד...

איך יודעים שהמצבר כבר לא טוב?

אם המצבר שלכם עומד להתקרב לסוף חייו, האורות שברכב יהיו מעומעמים, תשמעו צלילי "קליק" כשתניעו את הרכב, ההנעה תהיה איטית ותצטרכו ללחוץ על דוושת הגז כדי להניע את האוטו. כל הסימנים האלה יחדיו מעידים על מצבר שכבר צריך להחליף.

האם מצבר יד שנייה נחשב מצבר טוב?

מצברים יד שנייה אף פעם לא נחשבים "טובים", פשוט מכיוון שאי אפשר לדעת כמה זמן יחזיקו, כשהכל תלוי באופן שבו תיחזקו אותם לפני שהם הגיעו אליכם. המצברים האלה מתאימים למי שלא מעוניין להשקיע כסף רב במצבר חדש וטוב.

איך לדעת מה המצבר הכי טוב לרכב שלי?

בספר הרכב שלכם תוכלו למצוא מידע על המצבר שהגיע יחד עם הרכב, ומצבר שתואם לאותו מפרט הוא המצבר הטוב ביותר לרכב שלכם. כך למשל אם ברכב שלכם יש מערכת Start & Stop, עליכם לרכוש מצבר Start & Stop.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן