לפרטים חייגו:

מצבר לדייהטסו

מצבר לדייהטסו במחיר משתלם – עד הבית

איך בוחרים מצבר לדייהטסו על פי דגם הרכב, מה המותג המומלץ ביותר למצברי דייהטסו וכמה אמור לעלות מצבר לרכב במחיר זול? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות.

אנשים שנוסעים על רכבי דייהטסו מתחלקים ל-2: אלו שאוהבים רכבים קטנים וקומפקטיים ואלו שמחפשים חווית נסיעה שאפשר לקבל רק עם רכב שטח. ברוב המקרים עם זאת, נוסעי הדייהטסו משתמשים ברכבי המיקרו של החברה, ועקב כך הם משלמים מחירים זולים במיוחד על המצברים שלהם. משנת 2012 ועד היום מייבאים פחות ופחות רכבי דייהטסו, כשבשנת 2018 אף הפסיקו להימכר כאן הרכבים באופן מוחלט. עם זאת, מצברים לדייהטסו יש פה בשפע, וכאן בפורטל טופ מצברים תוכלו למצוא אותם במחיר משתלם, ונוכל להתקין אותם ברכב שלכם לא משנה איפה אתם נמצאים. אנחנו עובדים בפריסה ארצית, 24 שעות ביממה, ואתם רק צריכים ליצור איתנו קשר, לספר באיזה דגם דייהטסו אתם נוסעים ואנחנו כבר בדרך אליכם עם מצבר חדש.

מצברים לכל רכבי Daihatsu במחיר הזול בישראל!
שירות עד בית הלקוח – מגיעים אליכם תוך 30 דקות
אפשרות לרכוש מצבר לרכב דייהטסו יד 2 בחצי מחיר

החלפת מצבר מקורי במקום

שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצבר לרכב דייהטסו בזול

איזה מצבר מתאים לדייהטסו שלי?

באופן כללי יש 3 מצברים שמתאים לרכבי דייהטסו, והם מבין המצברים הזולים ביותר שברשותנו, זאת בשל מידת האמפר הנמוכה שדרושה לדייהטסו, זאת למעט דגם הנייטרו. השנתון פחות משחק תפקיד חשוב בבחירת המצבר, ולפניכם המצברים שדרושים לכם לפי סוג הדייהטסו שלכם:

דגם רכב אמפר זרם התנעה קיבול רזרבי אורך רוחב גובה
YRV, סיריון, קורה 40 345 50 197 מ"מ 128 מ"מ 227 מ"מ
אפלאוז, גראן מוב, טריוס, קלאסיק, שרייד 46 345 75 237 מ"מ 128 מ"מ 225 מ"מ
נייטרו 63 560 99 272 מ"מ 173 מ"מ 205 מ"מ

 

כפי שאתם מבינים, התאמת מצבר לדייהטסו היא עניין די טכני, ואנחנו נעזור לכם לבחור במצבר הנכון עבורכם בלי שתצטרכו להתלבט ולחשוש. תוכלו להיעזר בטבלה שהצגנו כאן לפניכם, ואם לא מצאתם את דגם הרכב שלכם, תוכלו להתקשר אלינו ולשאול אותנו ישירות איזה מצבר מתאים לכם. נשמח לענות, לעזור ואף לספק הצעת מחיר על המקום כדי שתדעו עד כמה משתלם לכם להזמין דרכנו את המצבר עד הבית.

 

איזה מצבר מומלץ לדייהטסו?

אחרי שהבנתם מה מידות המצבר הדרושות לכם, אתם צריכים לברר מי מייצר את המצבר שמתאים לרכב שלכם. אם אתם מחפשים יצרן ישראלי עם מחירים זולים, חברת שנפ היא זו שתספק לכם על מצבר לדייהטסו מחירים נוחים, אך אם אתם מחפשים להשקיע קצת יותר לכו על יצרנים מחו"ל. כדאי לרכוש מצבר של חברת ורטה למשל, שנחשבת למובילה בתחום וידועה כמשווקת ברמה עולמית שאי אפשר לטעות איתה. חשוב לציין שאצל שתיהן תקבלו תקופת אחריות של עד שנתיים על המצבר.

 

כמה עולה מצבר לדייהטסו דרכנו?

לכל מצבר מחיר אחר על פי מידות החוזק שלו, כשהמצבר הזול ביותר שיש לנו לדייהטסו עולה החל מ-460 שקלים. המצבר היקר ביותר עולה עד 780 שקלים, וישנם רק מקרים מעטים שבהם עלות המצבר שלכם תגיע לזה. שימו לב שהמחירים שאנחנו מציעים לכם כוללים החלפת מצבר לדייהטסו עד הבית ועל המקום, כך שבמחיר הזה אתם בעצמם מקבלים שירות של החלפת מצבר. אם אתם מעוניינים לרכוש מצבר במחיר זול יותר, תוכלו להגיע אלינו כדי לחסוך לעצמכם 70 שקלים על התקנה. יתרה מכך, נוכל גם לספק לכם מצבר משומש במידה וזה מתאים לכם. מחירו של מצבר יד 2 מתחיל ב-170 שקלים.

לאיזה רכבים אנחנו מחליפים?

מצבר לדייהטסו סיריון

מצבר לדייהטסו yrv

מצבר לדייהטסו טריוס

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן