לפרטים חייגו:

מצבר לרכב ברחובות

מצבר לרכב ברחובות תוך חצי שעה אצלכם

למה מומלץ יותר להזמין שירותי החלפת מצברים עד הבית מאשר להגיע למוסך, כיצד מתאימים לכל רכב מצבר משלו, מה נחשב מצבר איכותי וכמה אמור לעלות מצבר זול ומומלץ? כל התשובות מחכות לכם כאן.

אין זמן "טוב" שבו המצבר יכול להפסיק לעבוד – זה תמיד תופס אתכם ברגעים הכי לא צפויים, כשאתם צריכים להתחיל בנסיעה ואין באפשרותכם לעשות זאת כי הרכב לא מניע. הדחף הראשון הוא להתעצבן, אך אין צורך שתהרסו לעצמכם את היום או שאפילו תרגישו שמשהו השתבש, כי אנחנו יכולים להגיע אליכם עם מצבר עד הבית ברחובות תוך פחות משעה כך שתוכלו להתחיל בנסיעה שלכם ולהמשיך את יומכם כרגיל. לא משנה איפה נתקעתם ברחובות – אזור התעשייה קריית רכטמן או פארק תעשיות אפריקה ישראל – זכרו את השם TOP מצברים.

החלפת מצברים ברחובות לרכב, אופנוע, טרקטורון, אוטובוס ועוד
החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה
אפשרות לבקש מצברים משומשים או מחודשים לרכב באזור רחובות – כל סוגי הרכבים!


לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
050-999-3572

 

מצבר לרכב ברחובות עד הבית


היתרון של הזמנת מצבר עד הבית ברחובות

במקום להזמין מצברים עד הבית, בכל מקרה אחר עליכם להביא את הרכב למוסך שמתמחה בחשמלאות רכב. שם יבדקו את הרכב שלכם ויוודאו שאכן המצבר הוא הבעיה, ולאחר מספר שעות תוכלו לצאת משם עם מצבר חדש לרכב.

החסרונות של קניית מצבר ברחובות ממוסך הם רבים מספור; דבר ראשון, עליכם להביא את הרכב עד למוסך – דבר בעייתי למדי כשהרכב לא מניע כלל. דבר שני, בהתאם לרמת העומס במוסך או מלאי המצברים הזמין בו, ככל הנראה ייקח כמה שעות עד ימים לפני שתוכלו לאסוף את הרכב ולנסוע בו שוב. דבר שלישי, מוסכים רבים עובדים עם ספקי מצברים ספציפיים, מה שימנע מכם היצע רחב לבחירה, ועקב כך תהיו מקובעים למחירים מסוימים כשייתכן שתוכלו למצוא עסקאות משתלמות יותר דרך ספק אחר.

אז מה היתרונות של הזמנת מצבר לרכב ברחובות מאיתנו?

חשמלאי רכב מטעמנו מגיע אליכם תוך חצי שעה, מבצע בדיקה ומחליף לכם מצבר על המקום.

מתאימים את המצבר למידות ולדרישות הספציפיות של הרכב, בין שדרוש לכם מצבר למשאית ובין שאתם צריכים מצבר לאופנוע ברחובות עד הבית.

תקבלו אחריות על המצבר על פי סוגו והיצרן – עד 20 חודשי אחריות!

תוכלו לקבל הדרכה וייעוץ טלפוני כדי לדעת האם אכן הבעיה היא במצבר והאם יש להזמין מצבר למכירה ברחובות.

מגיעים לכל מקום ברחובות ללא שום מגבלה.

איך אנחנו מתאימים את המצבר לרכב שלכם

לכל רכב ממונע יש צורך במצבר בעל חוזק אחר, כשאת החוזק שלו מודדים במידות אמפר. יש למשל מצבר 55 אמפר שמתאים לרכבי פורד, רנו, קורולה חדשה וסיטרואן, ולעומתו מצבר 70 אמפר עוצמתי יותר מתאים לרכבי קנגו, סקודה, ברלינגו וב.מ.וו.

פרט לכך, תחת כל מכסה מנוע יש חלל בגודל אחר שמיועד למצבר, וגודלו יקבע גם הוא את סוג המצבר שתוכלו לרכוש. חשמלאי הרכב שלנו הם בעלי ניסיון רב של שנים בעבודה עם כלי רכב מכל הסוגים, וביכולתם להתאים לרכב שלכם את המצבר המושלם עבורו תוך שניות ספורות.

עם זאת, בסופו של דבר הבחירה במותג המצבר עצמו תהיה שלכם, משמע אם למשל הזמנתם מצבר 60 אמפר מאיתנו, אתם תוכלו לבחור מאיזו חברה הוא יהיה, ויש הבדל בין תקופת האחריות שתינתן למצבר וכן לאיכותו. לרוב, אנחנו ממליצים על מצבר פרימיום ברחובות, שנחשב לזול מאוד ביחס למצברים אחרים ואיכותו אינה פחות טובה משל מצברים בעלי שמות גדולים, כמו Varta.

אנחנו מגיעים גם לפאתי העיר

נתקעתם עם אוטובוס מלא בתיירים מחוץ לרחובות? פרקתם סחורה ממשאית במפעל או בבית עסק והרכב לפתע לא מניע? אל דאגה. אנחנו מגיעים אליכם לכל מקום עם מצבר למשאית ברחובות, ואתם רק צריכים להודיע לנו שמדובר ברכב גדול. המצברים העוצמתיים שלנו יעזרו לרכב שלכם לחזור למצב פעולה ולהישאר פעיל למשך שנים רבות, ותוכלו להזמין דרכנו מצבר לאוטובוס בעלות משתלמת.

מספקים מצברי פריקה עמוקה איכותיים בלבד

כשמחפשים מצבר לקלנועית ברחובות מומלץ מאוד לרכוש אחד איכותי שלא דורש תחזוקה רבה מדי ושמנצל באופן יעיל את כוחו. אפילו אם אתם יודעים איפה קונים מצבר ברחובות, לפני שאתם ניגשים לחנות מומלץ שתבררו אילו מצברים מספקים בה. אנחנו דואגים לספק לכם את המצברים האיכותיים ביותר לקלנועיות, כשההמלצה שלנו היא לבחור במצברי ג'ל שלא מצריכים תחזוקה, לא נוזלת מהם חומצה במקרה של תאונה, הם ניתנים להרכבה בכל זווית ויש להם עמידות טובה מאוד בטעינה ובפריקה.

עוזרים לכם לחסוך על רכישת מצברים ברחובות

מחפשים לרכוש מצברים בזול ברחובות? איתנו זה אפשרי בשלל דרכים:

ניתן להגיע עד אלינו ולקבל הנחה משמעותית על רכישת והתקנת מצבר ללא הגעה עד הבית.

אפשר להזמין מצבר משומש ברחובות וליהנות ממצבר בחצי ממחירו המקורי – החל מ-180 שקלים (להזמנת מצברים משומשים)!

בכל חודש יש לנו מבחר אחר של מצברים במבצע ברחובות בעלות של 460 שקלים בלבד – מומלץ להתעדכן באתר ולגלות אילו מבצעים תקפים כעת על מצברים.

מצברים ברחובות זמינים בכל יום ומחכים לשיחתכם

אף על פי שאנחנו לא מספקים מצברים ברחובות 24 שעות ביממה ולא נוכל לעזור לכם אם נתקעתם עם האוטו בשעות הלילה, אנחנו זמינים בטלפון כבר משעה 8:00 בבוקר ולא נחים לרגע עד השעה 19:00 בערב. אם סיימתם את יום העבודה שלכם, הגעתם לחנייה וקלטתם שהשארתם אורות דלוקים ברכב למשך כל היום, אל תהססו להתקשר אלינו ולהזמין מיד מצבר לרכב ברחובות. אנחנו זמינים גם בימי שישי עד השעה 14:00.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן