לפרטים חייגו:

מצבר לרכב באור יהודה

מצבר לרכב באור יהודה בזול ועד הבית – בלי לחכות!

מחפשים מישהו שיספק לכם מצבר לרכב באור יהודה עד הבית כולל התקנה? הגעתם למקום הנכון! אנחנו נגיע אליכם תוך זמן קצר, נתאים את המצבר לרכב שלכם ונשלח אתכם לדרככם בלי שתצטרכו להתעכב – ויש לנו שלל דרכים לסדר לכם מחירים נוחים ומשתלמים על מצברים איכותיים ואמינים!

יש הרבה תקלות שהרכב מתריע לגביהן בזמן בעזרת נורות צהובות ואדומות בלוח המכוונים, ואתם בטח מכירים את הנורה הצהובה של המצבר, שנדלקת כשישנה תקלה שמצריכה את החלפתו או תחזוקתו. עם זאת, לא תמיד הנורה הזו תידלק בזמן ותעזור לכם להתכונן לרגע שבו תאלצו להחליף מצבר, כי ברוב המקרים זה מגיע לגמרי בהפתעה. זה בטח מוכר לכם – אתם מגיעים לרכב, מתכוננים להתניע אותו אך לפתע שום דבר לא קורה. בין שהנורה נדלקה ואתם מעוניינים כבר עכשיו לרכוש מצברים בזול באור יהודה ובין שהרכב לא מניע ואתם חושדים שמדובר בבעיה במצבר, אנחנו בפורטל טופ מצברים עומדים לרשותכם בהתראה של רגע. הזמינו אותנו ונהיה אצלכם מיד, בלי שתצטרכו לחכות, עם מצבר עד הבית באור יהודה שיעזור לכם להמשיך בנסיעה כאילו כלום לא קרה!

החלפת מצבר לרכב באור יהודה במחיר הזול ביותר שיש!
החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח באור יהודה – תוך 30 דקות
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה
אפשרות לקבל מצברים יד 2 או מחודשים לרכב – לכל סוגי הרכבים!
מצבר עד אליכם בתוספת תשלום סמלית

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
050-999-3572

 

מצברים לרכב באור יהודה עד הבית


אנחנו באים לכל מקום שבו אתם נמצאים

בין שאתם נמצאים בתוך העיר או בפאתיה, אנחנו נגיע אליכם לכל מקום כדי להחליף לכם מצבר – לא משנה איפה אתם נמצאים. נתקעתם עם משאית באמצע רחוב עמוס ויצרתם פקק? נחליף לכם במהירות מצבר למשאית באור יהודה בלי שתצטרכו להרגיש מבוכה או להקריב זמן רב מיום העבודה שלכם. מצאתם את עצמכם תקועים בשטח עם טרקטורון שלא מניע? מצבר לטרקטורון באור יהודה כבר בדרך אליכם! איתנו לא צריך להזמין גרר ולא צריך ללכת למוסך – פותרים את הבעיה על המקום עם מצבר חדש.

 

מצברים איכותיים בטכנולוגיה מתקדמת

אנחנו מתחייבים לספק לכם מצברים איכותיים עם תו תקן עולמי ושמיוצרים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר שקיימות כיום – סילבר קלציון פלוס, Heavy Duty, AGM, מצברי ג'ל ועוד… בין המצברים שאנחנו משווקים תוכלו להשמין, שנפ או ורטה ועוד – כולן חברות בעלות שם ידוע ושנחשבות לאמינות ומקצועיות בתחום המצברים. נוכל לייעץ לכם איזה דגם מצבר דרוש לכם על פי הרכב שבו אתם נוסעים, כשההמלצות משתנות לפי החוזק הנדרש. מצבר לאוטובוס למשל יצטרך לענות על קריטריונים שונים לחלוטין מאשר מצבר ל rzr.

 

אז איך לדעת איזה מצבר מתאים לרכב?

כאמור, לכל סוג רכב מתאים מצבר מסוג אחר, והמומחים שלנו יוכלו להתאים לכם מצבר לרכב באור יהודה על המקום כשיגיעו להחליף לכם אותו. אם אתם בכל זאת מעוניינים לדעת איזה מצבר מתאים לרכב שלכם, תוכלו לחפש את דגם הרכב שלכם כאן באתר או להיכנס למחירון שלנו ולראות שם פירוט של הרכבים שלהם מתאימים מצברים מכל הסוגים, יחד עם המחירים שלהם.

 

מה משפיע על המחיר של המצבר?

המחיר ההתחלתי למצברים שלנו עומד על 460 שקלים, וככל שכוחו של המצבר עולה כך גם מחירו עולה יחד איתו. כך למשל מצבר 45 אמפר יעלה לכם החל מ-460 שקלים, מצבר 60 אמפר יעלה 540 שקלים, מצבר 70 אמפר יעלה 640 שקלים וכן הלאה… לכל מצבר יש גם טווח מחירים משלו, שמשתנה על פי המותג הנדרש לכם ותקופת האחריות הרצויה. מצבר שנפ באור יהודה למשל יהיה הרבה יותר זול מאשר מצבר ורטה שמיובא מחו"ל. שימו לב יחד עם זאת שכל המחירים שלנו כבר כוללים הגעה עד הבית והתקנה של המצבר ברכב.

 

מסדרים לכם מחיר מיוחד באור יהודה – אתם צריכים רק לבקש

אף על פי שמי שעושה דרכנו קניית מצבר באור יהודה זוכה למחירים נוחים וזולים, יש לנו דרכים רבות לעזור לכם לחסוך על רכישת המצבר לרכב. דבר ראשון מומלץ שתבררו אילו מצברים במבצע באור יהודה יש לנו, ויתכן שאחד מהם בהחלט מתאים לרכב שלכם, אך זה תלוי בכמות המלאי שברשותנו. דבר שני, כדאי לכם לשקול לרכוש מצברים משומשים באור יהודה, שמחירם זול בחצי ואף יותר מזה של מצבר חדש. הקאץ' זה שהם מגיעים בלי אחריות, ולא ניתן להתחייב למשך הזמן שיעבדו. ובכל זאת זה יכול להיות משתלם מאוד – שווה לכם לבדוק את ההצעה שתקבלו.

 

לכמה זמן מחזיק המצבר אחרי ההחלפה?

לשאלה הזו אין תשובה מוחלטת, כשטווח השנים שבהן יכול לעבוד מצבר הוא בין שנתיים עד חמש, בהתאם לסוגו. מצבר לקלנועית באור יהודה יכול לעבוד למשך זמן רב יותר מאשר מצבר לאופנוע למשל, אך בסופו של דבר הכול תלוי בעיקר בדבר אחד – האופן שבו אתם מתחזקים את המצבר. בשביל שלא תצטרכו לחפש חדשות לבקרים איפה קונים מצבר באור יהודה שמחזיק מעמד לאורך זמן כי שלכם תמיד מאכזב, למדו איך להחליף מים במצבר ואיך לשמור עליו כשהרכב לא בשימוש – אתם תתפלאו לגלות איזה הבדל זה יכול לעשות באורך החיים שלו.

 

אנחנו זמינים בכל יום בשבוע, מהזריחה עד השקיעה

הזמנים הנפוצים ביותר שבהם אנשים מזמינים שירותי החלפת מצברים הם בשעות הבוקר והערב, ואלו הם בדיוק הזמנים שבהם אנחנו מתגברים את הצוות שלנו כמו שצריך על מנת ששום לקוח לא יצטרך לחכות. אם נתקעתם עם הרכב באמצע הלילה וחיפשתם שירות החלפת מצברים באור יהודה 24 שעות ביממה ולא מצאתם, צרו איתנו קשר כבר על הבוקר ואנחנו נהיה אצלכם במהרה. לא משנה אם אתם רוצים להזמין מצבר לאוטובוס או מצבר לאופנוע באור יהודה עד הבית, אנחנו כאן בשבילכם.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן