לפרטים חייגו:

מצבר לרכב באלעד

מצבר לרכב באלעד בדרך אליכם במחיר הכי משתלם שיש!

תוך כמה זמן מגיע מצבר לרכב באלעד עד הבית, איך מתאימים את סוג המצבר לרכב, מה מותג המצברים המומלץ ביותר, האם אפשר להזמין מצבר גם לשטח וכמה אמור לעלות מצבר בעיר? כל התשובות מחכות לכם כאן!

הרכב לא מניע, המצבר לא עובד ואין לכם כבלים שבעזרתם תוכלו לנסות להפעיל אותו או שאולי כבר ניסיתם וגם זה לא עזר. אין לכם מה להרגיש רע – זה קורה לכל אחד. הלך המצבר וכעת צריך להחליף אותו במצבר חדש. זה לא צריך להיות סיפור יקר כמו שאתם אולי חושבים, כי כל עוד תזמינו מצבר לרכב באלעד דרך פורטל טופ מצברים, תוכלו ליהנות מהמחירים הזולים ביותר בארץ, והמצבר יהיה אצלכם תוך פחות משעה!

החלפת מצברים לרכב באלעד במחיר הזול בישראל!
מצבר עד הבית באלעד החל מ-460 ש"ח
ניתן להזמין את כל סוגי המצברים: מצבר שנפ ועוד 
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה
אפשרות לרכוש מצבר משומש לרכב
30 דקות הגעה עד אליכם

לפרטים ובירורים חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצבר לרכב באלעד עד בית הלקוח


לא צריך לנסוע למוסך – אנחנו באים אליכם

הסיוט הגדול ביותר לכל בעל רכב הוא הצורך להזמין גרר ולהיגרר יחד עם הרכב למוסך, אך כל עוד מדובר בבעיה במצבר, אין כל צורך בכך. אפשר להזמין דרכנו מצבר עד הבית באלעד ולהימנע מתשלום מיותר לגרר ולמוסכניק. אנחנו נחליף לכם את המצבר על המקום ונשלח אתכם לדרככם, ואתם לא תרגישו אפילו שמהלך יומכם נפגע. זהו הפתרון המושלם, משום שהוא לא רק חוסך לכם זמן, אלא גם הרבה מאוד כסף וכאבי ראש.

 

ספרו לנו על הרכב ואנחנו נדאג למצבר

לכל רכב צריך להתאים מצבר מסוג שונה. מצבר 55 אמפר שמתאים לרכב טויוטה למשל לא יתאים לרנו קנגו, שצריך מצבר 70 אמפר. אם אתם לא יודעים איזה מצבר דרוש לכם, אל דאגה – כל מה שאתם צריכים לעשות זה לספר לנו באיזה רכב אתם נוסעים, ואנחנו כבר נדע כיצד להתאים לכם את המצבר הנכון. אתם תוכלו לבחור מתוך מלאי המצברים שלנו את המותג שאתם מעוניינים בו, כשכל חברה תספק לכם תקופת אחריות שונה ואיכות אחרת, אך המחיר דרכנו תמיד יהיה משתלם!

 

איזה מותג מצברים הוא המומלץ ביותר?

אם אינכם מכירים מצברים גם מהבחינה הזו, אל חשש – אנחנו נעזור לעשות לכם קצת סדר בעניינים. ההמלצה שלנו תלויה באיכות שרצויה לכם, כשלמעשה כל מצבר שאנחנו משווקים הוא מומלץ מבחינתנו, אך כל אחד מתאים לקהל אחר. אם אתם מעדיפים מצבר ישראלי זול, מצבר פרימיום הוא האחד בשבילכם. למצבר ישראלי יקר ואיכותי מעט יותר, כדאי ללכת על מצבר שנפ באלעד, שיכול להגיע עם תקופת אחריות ארוכה יותר.

אז איזה מצבר הכי טוב? האיכות הטובה ביותר עם זאת היא של המצברים מתוצרת חוץ, ובאופן פרטני המצברים של חברת ורטה. בהם ישנה חלוקה לסדרות, כשהסדרה הכסופה היא זו שתהיו מעוניינים בה אם איכות משחקת אצלכם תפקיד חשוב.

 

מצברים לכל סוגי הרכבים תחת קורת גג אחת

אין צורך שתחפשו מומחה לרכבים חשמליים או לרכבי עבודה כבדים – אצלנו תמצאו כל סוג של מצבר לכל סוג של רכב – מצבר לאוטובוס, משאית, אופנוע, רכב שטח ועוד. אם דרוש לכם מצבר ספציפי, למשל מצבר Start & Stop או מצבר לקלנועית באלעד מסוג פריקה עמוקה, נדאג לספק לכם גם אותו בלי שום בעיה, והכי חשוב – במחיר הכי משתלם!

 

עובדים סביב השעון באלעד כדי לדאוג לכם למצבר

לא כל חברה יכולה לספק מצברים באלעד 24 שעות, אך ביכולתכם לפנות אלינו בכל יום בשבוע ואנחנו נדאג לכם כמו שצריך. אם יצאתם בבוקר לעבודה וגיליתם שהרכב לא מניע או אם סיימתם את יום העבודה ואותו הדבר קרה בחניון, אל דאגה – אנחנו זמינים ומגיעים תוך זמן קצר כדי לסייע לכם לחזור לשגרתכם.

 

מגיעים לכל חלק בעיר – אפילו לשטח!

יצאתם לנסיעה על טרקטורון ביער קולה, עשיתם עצירה קטנה ופתאום לא הצלחתם להניע אותו? אם חשבתם להשאיר את הטרקטורון ביער, לחפש איפה קונים מצבר באלעד ולחזור עד אליו, חשבו שנית. תוכלו להזמין אותנו ואנחנו נגיע לשטח כדי להחליף את המצבר בטרקטורון שלכם במקום. מצבר לטרקטורון באלעד גם לא יעלה לכם הרבה דרכנו, שביכולתנו להתאים לכם מצבר ל rzr במחיר הזול ביותר בכל הארץ, וזאת בהתחייבות!

 

הצעת המחיר הזולה ביותר לכל סוג של מצבר

לא משנה אם תזמינו דרכנו מצבר לאופנוע באלעד עד הבית או מצבר לרכב מסחרי, אנחנו נדאג להצעת המחיר הזולה ביותר שאף אחד אחר לא יוכל להתחרות בה. אם הציעו לכם מחיר זול יותר, נתחייב להוזיל את ההצעה, ואתם תראו שניתן לרכוש מצברים בזול באלעד! תמיד ישנה דרך לרכוש מצבר במחיר זול יותר, ואיתנו אתם תראו זה אפשרי בהחלט.

 

קניית מצבר באלעד – כמה זה עולה לכם?

בעוד שאחרים יספרו לכם שהמצבר הזול ביותר שלהם מתחיל במחיר של 550 שקלים, אצלנו תוכלו לרכוש מצברים במבצע באלעד בעלות נמוכה של החל מ-460 שקלים, וזה כולל הגעה עד הבית. רוב המצברים שלנו מסתכמים במחיר שכזה, והוא עולה רק במידה ודרוש לכם מצבר עוצמתי של ממש. מצבר 60 אמפר למשל עולה החל מ-460 שקלים, ואילו מצבר למשאית באלעד יעלה החל מ-570 שקלים. רוצים לברר על מחירים נוספים על מצברים? כנסו כבר עכשיו למחירון המלא שלנו.

 

איך מוצאים מצבר לרכב באלעד בזול?

הדרך הקלה ביותר למצוא מצבר זול היא לבדוק אילו מבצעים קיימים אצלנו באתר ולהתעדכן, כי הם משתנים בכל חודש. אם מצאתם מצבר שמתאים לכם, דאגו להזמין אותו בזמן כדי שלא תצטרכו לשלם עליו מחיר יקר יותר ברגע האמת שבו תצטרכו להחליף אותו. דרך נוספת שבה ביכולתנו לספק לכם מצברים בזול היא על ידי קניית מצברים משומשים באלעד. מצברים שכאלה אמנם לא מגיעים עם תקופת אחריות, אך המחיר שלהם נמוך בחצי ואף יותר מזה של מצברים חדשים מהאריזה.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן