לפרטים חייגו:

מצבר לרכב בבית שמש

מצבר לרכב בבית שמש אצלכם בזול ובלי לחכות

איך מחליפים מצבר ברכב, כמה עולה להזמין מצבר עד הבית, איך אפשר לחסוך על הרכישה, מה עושה מי שנתקע בשטח עם מצבר שלא עובד ואילו מצברים הם המומלצים ביותר שיש? נענה לכם כבר עכשיו על כל השאלות האלה במאמר הבא.

מיקומה של בית שמש בין ירושלים לבין תל אביב הוא מה שמאפשר להגיע ממנה לערים המרכזיות במהירות, אך גם ההפך הוא הנכון – אפשר להגיע אליה מכל מקום בלי להתעכב. לכן כשלקוחות מבקשים מאיתנו להגיע עם מצבר עד הבית בבית שמש, אנחנו לא מתעכבים ולא נותנים להם לחכות – תוך דקות ספורות הם יכולים לחזור לנסיעה עם מצבר חדש שמותקן אצלם ברכב.

אם גם אתם נתקעים בכל אזור בבית שמש, לרבות מרכז בית שמש, שכונת הוותיקים, גבעת שרה, הקריה החרדית או פסגות השבע, אל תהססו והתקשרו אלינו מיד. אנחנו בחברת TOP מצברים נגיע עד אליכם במהירות עם מצבר לרכב בבית שמש כדי להחליף לכם את המצבר הישן לחדש על המקום.

החלפת מצברים בבית שמש לרכב, אוטובוס, טרקטורון, אופנוע ועוד
החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה
אפשרות לבקש מצברים משומשים או מחודשים לרכב בבית שמש – כל סוגי הרכבים!


לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצברים בבית שמש במחיר מבצע
מגיעים עם מצבר לטרקטורון בבית שמש גם לשטח

אם נתקעתם עם רכב שטח באזור הרי יהודה, שפלת יהודה, נחל שורק או כל מקום אחר שנמצא במרחק חצי שעה נסיעה מבית שמש, הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות זה לחפש איפה קונים מצבר בבית שמש, להשאיר את הטרקטורון ולחזור אליו ביום אחר עם מצבר חדש. למעשה, אתם גם לא צריכים לעשות את זה, כי אנחנו מגיעים גם לשטח עם מצבר ל rzr בבית שמש.

אחרי התקנת המצבר לטרקטורון, אנחנו ממליצים להשתמש בתרסיס הגנה שיעזור למנוע היצמדות אבק למצבר במהלך הנסיעה בשטח. זה יעזור למנוע קורוזיה בהמשך וימנע בעיות במצבר שיצריכו החלפה שלו במועד מוקדם יותר ממה שצריך.

 

איך מחליפים מצבר 55 אמפר ברכב פרטי?

אף על פי שאנחנו יכולים להחליף לכם את המצבר, תוכלו גם להגיע אלינו כדי לרכוש מצבר בזול ללא הגעה לבית, או מנגד תוכלו רק להזמין דרכנו מצברים בזול בבית שמש ללא התקנה. כך תוכלו להחליף את המצבר בעצמכם ברכב שלכם:

√ ברוב הרכבים החדשים יש כיסוי פלסטיק על המצבר – אם זה המצב אצלכם, הסירו אותו והניחו אותו בצד.

√ עטו כפפות מגן למניעת התחשמלות, קחו מפתח ברגים ושחררו את כבל המינוס (השחור) ולאחר מכן את כבל הפלוס (האדום) – חשוב לבצע את הפעולות האלה לפי הסדר הזה, משום שאם תשחררו קודם כל את כבל הפלוס האדום זה יוכל לגרום לקצר ונזק לרכב, ואף נזק לכם.

√ בעזרת מפתח ברגים עם הארכה שחררו את הבורג שמחבר את המצבר למקומו – חפשו את הפתח בגוף המצבר שדרכו תגיעו אליו (הבורג נמצא למטה).

√ אם יש למצבר שלכם צינורית לניקוז גזים ופסולת, נתקו אותה בשלב זה.

√ במצבר הישן ישנו תופסן מתכת, אותו צריך לנתק כדי שניתן יהיה לחבר למצבר החדש.

√ כעת יש לחבר את צינור הפליטה למצבר שאתם מתקינים ולחבר אותו לרכב בעזרת הברגה.

√ חברו את הכבלים למצבר, הפעם בסדר ההפוך – קודם כל אדום (פלוס) ואחר כך שחור (מינוס).

√ הניעו את הרכב וודאו שהמצבר עובד כהלכה.

זה הכול. יש לציין שהמדריך הזה תקף לכל מצבר של רכב פרטי, לרבות מצבר 60 אמפר ויותר. אם אתם עדיין מרגישים שהמשימה הזו קשה מדי עבורכם, אל תהססו והזמינו דרכנו שירותי החלפת מצברים בבית שמש 24 שעות – אנו מביאים לכם מצבר עד הבית וגם מתקינים אותו במקום.

 

למה מומלץ להזמין שירותי החלפת מצבר מקצועיים

גם אם אתם מבינים את התהליך של החלפת המצבר וניחנתם בידיים טובות, תמיד עדיף להזמין איש מקצוע שיסתכל על מצבר לרכב בבית שמש עוד לפני ההחלפה. מחליף מצבר מקצועי בודק קודם כל את המצבר הקיים ברכב ומוודא שאכן הוא התרוקן, או שמא קיימת בו בעיה שניתן לתקן. בנוסף, לאחר קניית מצבר בבית שמש והחלפה על ידי איש מקצוע, הוא בודק שהמצבר החדש אכן עובד כמו שצריך ומספק לכם הדרכה בנוגע לשימוש בו במידת הצורך. שימו לב כי חשוב מאוד להתאים את המצבר לסוג הרכב שנמצא ברשותכם על מנת להבטיח שהוא ישרת אתכם לתקופה ארוכה.

 

כמה עולה מצבר למכירה בבית שמש?

כשאתם רוכשים דרכנו מצבר עד הבית, זה יוכל להיעשות במחיר זול של החל מ-460 שקלים. עם זאת, חשוב שתדעו שהמחיר הזה תקף למצברים מסוגים מסוימים, כמו למשל מצבר שנפ בבית שמש, ואילו מצברים אחרים יוכלו לעלות יותר. מצבר 70 אמפר של בוש למשל יהיה יקר יותר ויוכל להגיע גם לעלות של 640 שקלים ויותר.

אם לא משנה לכם מה האיכות של המצבר שאתם רוכשים, ואתם פשוט מעוניינים שהרכב שלכם ימשיך בנסיעה כרגיל לפחות למשך החודשים הקרובים, רכשו מצברים משומשים בבית שמש בעלות שמתחילה ב-180 שקלים. אין הבטחה למשך הזמן שהמצבר המשומש יעבוד, והוא גם לא מגיע עם אחריות, אך כל עוד התנאים האלו מתאימים לכם, תוכלו לחסוך לא מעט אם תרכשו מצבר יד 2 דרכנו.

 

דברים נוספים שכדאי לדעת על מחירי מצברים

ככל שנדרש לכם מצבר עוצמתי יותר לרכב שלכם, כך מחירו יהיה יקר יותר. למשל, עלות מצבר לאופנוע בבית שמש עד הבית תהיה נמוכה באופן משמעותי מזו של רכישת מצברים למשאיות. יחד עם זאת, מצבר למשאית בבית שמש יחזיק מעמד למשך זמן רב יותר – אפילו כפול מזה של מצבר לאופנועים – לכן בסופו של דבר המחיר מתקזז, זאת כל עוד דואגים למצבר בצורה נכונה.

דבר נוסף שיש לציין הוא שלעיתים תצטרכו להזמין 2 מצברים ולא רק אחד – זאת במקרה של הזמנת מצבר לקלנועית בבית שמש. אם אינכם יודעים כמה מצברים דורשת הקלנועית שלכם, ספרו לנו מה הדגם שלה או בדקו כאן אילו מצברים מתאימים לאילו סוגים של קלנועיות וכמה נדרשים עבורן.

 

יש לנו גם מצברים במבצע בבית שמש

אם ראיתם מחירים של מצברים אחרים ברחבי הרשת וחשבתם שהם יקרים מדי בשבילכם, אנחנו ממליצים לכם לעיין במצבעים שלנו למצברים. מדי חודש אנחנו מעדכנים את מחירי המבצע וסוגי המצברים שנמכרים בזול, זאת בהתאם לכמות העודפים שיש לנו במלאי. מצברים במחירי מבצע יכולים להגיע מכל הסוגים, ממצבר של אופנוע ועד מצבר לאוטובוס בבית שמש. גם אם המצבר שלכם עדיין עובד, שווה להתעדכן ולגלות איך ניתן לחסוך על רכישת מצבר איכותי בזול. התקשרו אלינו ושאלו אותנו בנוגע למבצעים שלנו ונשמח לענות לכם על כל השאלות.

 

מצברים מומלצים – חברות וסוגים

את ההמלצות שלנו על מצברים אנחנו מחלקים ל-2 סוגים: מצברים בייצור מקומי ומצברים מיובאים.

המצבר הישראלי המומלץ ביותר הוא מצבר פרימיום בבית שמש . מדובר במצבר איכותי במחיר זול שמשתלם מאוד להזמין, והוא הבחירה הנפוצה בקרב הקהל הישראלי, פרט למצברי הרכב תוצרת שנפ.

המצבר המיובא המומלץ ביותר הוא מצבר Varta, ובאופן פרטני מצברים מהסדרה הכסופה. שימו לב שוורטה משווקת גם את מצברי Startup, שמיוצרים באותה טכנולוגיה בדיוק כמו מצברים אחרים של ורטה, אלא שמשווקים בשם אחר. עקב כך מחירם זול יותר, אך יש לציין גם כי הם מגיעים לעיתים עם תקופת אחריות קצרה יותר.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן