לפרטים חייגו:

מצבר לרנו

מחפשים מצבר לרנו? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על החלפת מצבר

איך בוחרים מצבר לרנו (לכל רכבי רנו), מה כולל תהליך התאמת המצבר וכמה עולה להחליף את המצבר הישן בחדש? כל השאלות האלה יקבלו מענה כאן לפניכם.

מצברים לרנו לכל השנתונים במחיר הכי זול!
שירות עד הבית של כל החלפת המצברים
החלפת מצבר במקום

שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר חייגו:
050-999-3572

מצבר לרכב רנו בזול

חברת Renault הצרפתית שולטת בנתח שוק גבוה מאוד בתעשיית הרכב, כשיחד עם ניסאן, משתפת הפעולה שלה מיפן, שולטות שתי החברות יחדיו כמעט ב-10% מנתח השוק, מה שהופך את הקבוצה הזו לרביעית בגודלה בכל העולם. כשברשותה רכבים פרטיים לצד אוטובוסים, טרקטורים, משאיות ורכבי מרוצים, ניתן להבין מדוע זה כך, אך כמו כל רכב אחר, גם רכביה של רנו צריכים מצברים כדי לפעול. אם מצאתם את עצמכם בתוך רכב שלא מניע, יכול מאוד להיות שאתם צריכים מצבר חדש עבורו, ואת זה נוכל לספק לכם בכל מקום שבו תהיו. כאן באתר Top מצברים תוכלו להזמין שירות של החלפת מצבר לרנו מעכשיו לעכשיו, ואנחנו נגיע אליכם כדי להחליף לכם את המצבר בלי שתצטרכו להתעכב אפילו לרגע אחד מיותר.

איך יודעים איזה מצבר מתאים לרנו?

לכל רכב של רנו מתאים מצבר אחר, על פי העוצמה שלו והעומס שלו בהתנעה. הדבר החשוב ביותר לוודא בעת רכישת מצבר מומלץ לרנו הוא הקיבולת ויכולת ההתנעה שלו – את שניהם מודדים במידות אמפר. את המידע הזה תוכלו למצוא בספר ההפעלה של הרכב, אך יש עוד דבר נוסף שעליכם לשים אליו לב, והוא מידות המצבר והימצאות הקטבים שלו.

ההמלצה היא להסתכל על המצבר הקיים וללכת על אחד שתואם למידותיו ומיקומי הקטבים שבו, אך אם בכל זאת אתם מרגישים שאינכם יכולים לעשות החלטה בנושא שכזה, אנחנו נשמח לעזור לכם להבין איזה מצבר מתאים לרכב שלכם.

איך אנחנו מתאימים מצבר רנו שלכם

כשאתם מזמינים מצבר לרכב מאיתנו מגיע אליכם חשמלאי רכב מוסמך שמכיר את כל דגמי הרנו ואת המצברים שמתאימים להם. לאחר שיפתח לכם את מכסה המנוע וייראה באיזה מנוע מדובר, הוא יבצע התאמת מצבר לרנו על המקום ויספק לכם את המצבר שדרוש לכם, כולל התקנה. החשמלאי יבדוק את המצבר ויוודא שהרכב שלכם עובד כמו שצריך, וזה הכול. כל התהליך הזה מתבצע תוך דקות ספורות ואתם תצאו לדרככם עם מצבר חדש במהרה.

כמה עולה מצבר לרנו במחיר זול?

מצברי רנו אינם יקרים כל עוד מדובר במצבר לרכב פרטי, כמו למשל רנו קליאו. כשצריך לרכוש עבור משאית מצבר לרנו מחירים הופכים להיות יקרים יותר, אך משום שהוא לרוב מחזיק למשך שנים רבות יותר, מדובר בהשקעה שמתקזזת.

המצבר הזול ביותר שנוכל לספק לכם לרנו עולה 540 שקלים, אך יש דרכים אחרות שבהן תוכלו לרכוש מצברים לרנו בזול. למשל, רכישת מצבר יד שנייה בעלות של 180 שקלים יכולה להיות משתלמת מאוד כל עוד אורך החיים של המצבר הוא לא שיקול משמעותי עבורכם.

בדקו מצברים המתאימים לרכבי רנו לפי דגמים: רנו פלואנס | מצבר לרנו קליאו | מצבר לרנו מגאן | מצבר לרנו קנגו

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן