לפרטים חייגו:

מצבר לרכב באשדוד

מצבר לרכב באשדוד במחיר סופר משתלם – החלפה עד הבית

נתקעתם עם הרכב באשדוד והוא לא מניע? איך תדעו שהבעיה היא במצבר? מה קורה אם נתקעתם באמצע השטח? לאיזה מצבר כדאי להחליף וכמה אמורה לעלות ההחלפה פלוס המצבר? נענה לכם במאמר הבא על כל השאלות האלה.

אשדוד היא עיר נהדרת לכל בעל רכב – היא נמצאת במרחק חצי שעה נסיעה מתל אביב, לא חסרים בה אזורי חניה, העיר מישורית ברובה ונוח לנסוע בה עם רכב ידני או רכב אוטומטי. גם שירותי תיקונים לרכב לא בעיה למצוא בעיר, כשבאזור התעשייה יש לא מעט מוסכים, אך ברגע שהרכב נתקע בגלל מצבר ששבק חיים, אף אחד לא רוצה להתחיל לחפש איפה קונים מצבר באשדוד ולברר איזה מצבר מתאים לאוטו. במקום לחפש מי מוכר מצברים באשדוד, עדיף שתרימו טלפון אלינו, Top מצברים, ואנחנו נהיה אצלכם תוך זמן קצר עם מצבר עד הבית באשדוד שמתאים בדיוק לרכב שלכם.

החלפת מצברים באשדוד לרכב, אוטובוס, טרקטורון, אופנוע ועוד
מצבר עד הבית באשדוד החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה
ניתן לרכוש מצברים יד 2 מחודשים לרכב באשדוד – לכל סוגי הרכבים!

 

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
 050-999-3572

 

מצבר לרכב באשדוד בזול

הרכב לא מניע – איך יודעים שהבעיה במצבר?

יכולות להיות שלל סיבות לבעיות בהנעה של הרכב, כשחלקן עשויות להיות בעיות שקשורות לרכיבים שברכב ואחרות יכולות פשוט להיות קשורות לטעויות שעשיתם בעצמכם, למשל שכחתם להקליד את הקוד בקודנית של הרכב. אם זו לא הבעיה ובמהלך ההנעה אתם שמים לב לסימנים הבאים, תוכלו להיות בטוחים שצריך להחליף מצבר לרכב באשדוד:

√ אם אינכם נמצאים במקום רועש, האזינו לצלילים שהרכב מפיק בזמן ניסיון ההנעה. האם יש צלילים שנשמעים כמו טקטוקים? אם כן, זהו סימן לכך שהמצב הוא הבעיה.

√ התבוננו על לוח המכוונים בזמן ההנעה – האם הוא קופץ ומשתולל? אם כן גם זה סימן לכך שצריך להתחיל לחפש מצבר למכירה באשדוד, אך עליכם לשים לב לכך בזמן – אחרי שתנסו להניע מספר פעמים ללא הצלחה, לוח המכוונים יפסיק להגיב לסיבוב המפתח.

√ אחרי שווידאתם את שני הסימנים הקודמים, פתחו את מכסה המנוע ובדקו מה תאריך הייצור וההתקנה של המצבר. אם הספיקו לעבור 3 שנים מאז קניית מצבר באשדוד והתקנתו, סביר להניח שכבר פג תוקפו.

√ אם עדיין לא פג תוקף המצבר, ומדובר במצבר שפועל על בסיס מי חומצה, בדקו את גובה המים. ייתכן מאוד שהמים נמצאים מתחת לגובה הרצוי, וגם זה מעיד על כך שהגיע הזמן להחליף מצבר לרכב באשדוד.

 

מגיעים לחלץ גם טרקטורונים ואופנועים בדיונות

לא מעט אנשים נהנים לנסוע עם טרקטורון בדיונות של אשדוד, ולא מעט גם נתקעים בהן בגלל מצברים שהחליטו להפסיק לעבוד דווקא במהלך שהותם שם. למזלכם אנחנו מגיעים גם לשטח עם מצבר ל rzr באשדוד, כך שאין לכם מה לחשוש. אתם לא צריכים לשבור את הראש איך לסחוב את הטקרטורון בחזרה לכביש, פשוט הישארו במקום ואנחנו נגיע עד אליכם ונחליף לכם במקום את המצבר – כולל החלפת מצבר לאופנוע באשדוד עד הבית.

באופן כללי, על מנת שתוכלו להגן על המצבר שלכם כמה שיותר, אנחנו ממליצים לכל הלקוחות שלנו לרסס אותו ואת החיבורים שלו עם תרסיס ייעודי שמטרתו להגן על חלקי המצבר מפני אגירת אבק, לכלוך וקורוזיה. זה חשוב כשמדובר על מצבר לטרקטורון באשדוד או מצבר של אופנוע, משום שהם חשופים יותר לאבק מאשר מצברים של רכבים אחרים, במיוחד אם אתם נוסעים באופן קבוע בדיונות החוליות באשדוד.

 

מצברים חזקים לרכבי הסעות במחירים אטרקטיביים

לא תמצאו אצל כל ספק מצבר לאוטובוס באשדוד באיכות ששווה את המחיר, כשהמצברים האלה יקרים יותר מאשר מצבר 55 אמפר של רכב פרטי למשל. זה נכון גם במקרה של רכבי הסעות קטנים יותר, כמו פולקסווגן מסחריות ומיניבוסים, אף על פי שהמחירים של המצברים עבורם יהיו זולים יותר. כך או כך, אצלנו תוכלו להזמין מצברים בזול באשדוד לכל גודל של רכב, והמצברים שלנו מגיעים כולם עם אחריות לתקופה ארוכה ששווה את ההשקעה בהם, הן אם אתם זקוקים למצבר לאוטובוס והן אם אתם מחפשים מצבר לרכב ההסעות שלכם.

 

מה המותג המומלץ ביותר של מצברים?

כמו בכל תחום, גם בתחום המצברים יש שמות גדולים וקטנים, והשאלה היא מה מעניין אתכם – לחסוך בכסף או לזכות במצבר איכותי ואמין ב-100%. אם חיסכון הוא העדיפות שלכם, לכו על מצבר פרימיום באשדוד, אך אם איכות זה מה שמעניין אתכם, לכו על וורטה. המלצות נוספות תוכלו לראות בעמוד סוגי המצברים שלנו, שם תמצאו סקירות על כל סוג מצבר שאנחנו מספקים.

 

נדבר במספרים – כמה עולים המצברים שלנו?

לא נרצה להלאות אתכם במילים – אז פשוט נדבר איתכם במספרים כדי שתבינו אילו מחירים אנחנו מציעים לרכישת מצברים. על מצבר 60 אמפר תשלמו החל מ-460 שקלים, כשבמחיר הזה כלולה גם האפשרות של הגעה עד אליכם והתקנת המצבר ברכב. אי אפשר להגיד על מחיר שכזה שאינו משתלם! ככל שהעוצמה של המצבר עולה, כך מחירו יעלה. כך למשל מצבר 70 אמפר יעלה החל -730 שקלים, ושימו לב – אם דרוש לכם מצבר לקלנועית באשדוד של 70 אמפר יכול להיות שתצטרכו להזמין 2, בהתאם לסוג הקלנועית שלכם.

למצברים עוצמתיים במיוחד, כמו מצבר למשאית באשדוד, המחיר הוא היקר ביותר ומתחיל ב-1100 שקלים. אך שימו לב – על אף שהמחיר הזה עלול להיראות לכם כמו השקעה יקרה, תמיד אפשר לשקול אפשרויות אחרות שיכולות להוזיל את עלות המצבר. לא מעט אנשים בוחרים כיום לרכוש מצברים משומשים באשדוד בעלות של חצי מזו של מצבר חדש. יש לכך כמובן כמה חסרונות, כששניים בולטים שבהם הם העובדה שהמצברים האלה לא מגיעים עם תקופת אחריות, וגם שאי אפשר לדעת לכמה זמן יחזיק המצבר. עם זאת, זוהי בהחלט דרך אפשרית לחסוך בכסף במידה שאינכם מעוניינים להוציא סכום שעולה על כמה מאות שקלים בודדים ברכישת מצבר חדש לרכב.

 

יש לנו גם מצברים במבצע באשדוד לאורך כל השנה

אנחנו מעדכנים מלאי המצברים שלנו באופן קבוע, וכשיש ביקוש גבוה למצברים מסוימים, ישנו ביקוש נמוך יותר למצברים אחרים. כך יוצא שכשקיימים עודפים במחסנים שלנו, ביכולתנו להציע מחירי מבצע זולים במיוחד לרכישת מצברים של חברות בעלות שמות מוכרים. כמעט תמיד תוכלו למצוא אצלנו מצבר שנפ באשדוד במבצע, והמחיר שלו יהיה זול באופן משמעותי ממחירו בחברות אחרות. אם אתם רוצים לברר כבר עכשיו אילו מצברים ניתן למצוא אצלנו במחירים מיוחדים שכאלה, תוכלו לראות כאן באתר את קטגוריית מבצעים על מצברים ולהתרשם בעצמכם מהמחירים הזולים שאנו מציעים.

 

זמינות מידית בכל יום לכל אזור באשדוד

לא משנה אם נתקעתם ברובע א', רובע ד' או רובע ב', אנחנו נגיע לכל מקום שבו אתם צריכים מצבר לרכב ונציל אתכם בלי שתצטרכו לחכות הרבה. אף על פי שאנחנו לא מספקים שירותי החלפת מצברים באשדוד 24 שעות ביממה, אנחנו עובדים בדיוק בשעות שבהם תזדקקו לנו – שעות הבוקר המוקדמות או הערב המאוחרות. כך יצא שאם תנסו להתניע את האוטו כדי לנסוע לעבודה ותגלו שהמצבר שבק חיים, או אם תחזרו לחניה אחרי יום העבודה ותגלו שהשארתם אורות דלוקים, אנחנו נגיע להחליף לכם מצבר בלי שתצטרכו להתעכב. זכרו שיש מי שדואג לכם.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן