לפרטים חייגו:

מצבר לרכב בכפר יונה

מצבר לרכב בכפר יונה במחיר משתלם – תוך חצי שעה אצלכם

איך יודעים שצריך להחליף מצבר למכונית, כמה עולה מצבר לרכב בכפר יונה, איך לחסוך כמה שיותר ברכישתו, איפה מוצאים מצבר במחיר זול וכיצד לוודא שיעבוד למשך כמה שיותר זמן? כל התשובות לשאלות האלה מחכות לכם כאן.

כשהרכב לא מניע רבים חושבים שמדובר בבעיה שקשורה למנוע, וטועים. עקב כך הם מתקשרים מיד לשירותי גרר, מחכים במשך שעות, גוררים את הרכב למוסך, מחכים עוד יום-יומיים, ולבסוף מקבלים את התשובה ה"מפתיעה" – בסך הכול נגמר המצבר. חסכו לעצמכם את ההוצאות המיותרות ואת הזמן המבוזבז, וברגע שהרכב שלכם לא מניע, התקשרו מיד אלינו – טופ מצברים – והזמינו מצבר עד הבית בכפר יונה. תוך 30 דקות נהיה אצלכם, ואתם תוכלו לצאת לדרך עם מצבר חדש כאילו לא קרה כלום.

החלפת מצבר לרכב, קולנועית, משאית, אוטובוס ועוד בכפר יונה!
החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים של מאזדה, רנו, טויוטה, סובארו, ניסאן ועוד
אפשרות לבקש מצברים משומש לרכב – כל סוגי הרכבים!

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
050-999-3572

 

מצבר לרכב בכפר יונה בזול

איך יודעים שצריך להחליף מצבר?

פרט למצבר יש עוד חלקים שמחוברים למערכת ההצתה של הרכב שלכם, וכדי לוודא שאכן הרכיב הבעייתי הוא המצבר, עליכם לוודא כמה דברים.

ראשית, בדקו האם יש רעשים בניסיון ההנעה – כשאתם מנסים להניע רכב עם מצבר 55 אמפר, הקשיבו היטב ונסו להאזין לכל צליל שאולי עולה מהאוטו. אם שמעתם צקצוקים זה סימן לכך שלמצבר אין מספיק כוח כדי להניע את המנוע. יחד עם זאת, השתמשו גם בעיניים והסתכלו עם לוח המכוונים – האם המחטים קופצות? אם כן, זה מראה שלמצבר יש מעט מאוד כוח כדי לגרום למחטים לזוז, אך לא מספיק כדי להניע את הרכב. את הסימנים האלה עליכם לקלוט בזמן, משום שהם יופיעו בניסיונות ההנעה הראשונים ולא יחזרו על עצמם בהמשך.

לבסוף, פתחו את מכסה המנוע והסתכלו על המצבר שלכם. בדקו את תאריך התפוגה שרשום עליו ואם עברו 3 שנים מאז שרכשתם אותו, סביר מאוד להניח שהוא כבר פג תוקף והגיעה הזמן להחלפת המצבר. על הדרך בדקו את גובה המים שבמצבר. תוכלו לראות שיש סף שהם לא אמורים לעבור אותו, ואם הם נמוכים ממנו זה מראה שצריך למלא במצבר מים או שיש להחליף אותו. הסימן האחרון הזה נכון אך ורק במקרה שיש לכם מצבר לרכב בכפר יונה שעובד על מי חומצה.

כמה אמור לעלות מצבר טוב ואיכותי?

יש כמה פרמטרים שמשפיעים על איכותו של המצבר, ועקב כך על מחירו. ראשית, כמו בכל דבר, צריך להתייחס למותג עצמו של המוצר. תוכלו למצוא מצבר פרימיום בכפר יונה בעלות זולה של 460 שקלים, אך אם תעדיפו לרכוש מצבר וורטה איכותי יותר, ספק שתקבלו הצעת מחיר שכזו עליו. אף על פי כן, יש לציין כי כל עוד תשמרו על המצבר שלכם כמו שצריך, אין סיבה שמצבר שמיוצר בישראל לא יפעל טוב כמו מצבר שמיוצר בחו"ל.

שנית, ככל שיש לכם רכב גדול ועוצמתי יותר, כך תצטרכו מצבר חזק יותר, וגם זה ישפיע על העלות שלו. מצבר 60 אמפר לרכבי מאזדה שעולה לכל היותר 490 שקלים, יהיה הרבה יותר זול מאשר מצבר למשאית בכפר יונה בעלות של מינימום 700 שקלים.

שימו לב שיש מצברים לרכבים גדולים שמגיעים גם למחירים של 2,000 שקלים. מה ההבדל בינם לבין אלו שעולים פחות מ-1,000? התשובה היא תקופת האחריות. האם שווה להשקיע כל כך הרבה באחריות ארוכה? כן! תקופת אחריות היא דבר משמעותי לכל רכב עבודה, משום שבסופו של דבר ההשקעה הקטנה יחסית שתעשו על המצבר היא מה שתיתן לכם את הביטחון שלא תאבדו כסף רב בהמשך.

איפה קונים מצבר בכפר יונה במחיר משתלם?

בשכונות גבעת אלונים ושיכון א' תוכלו למצוא כמה חנויות עם חלקי חילוף לרכבים, אך לא מובטח לכם שדווקא בהן יספקו לכם מצברים בזול בכפר יונה. אם אתם מעוניינים לחסוך כמה שיותר במחיר, כדאי לכם קודם כל לברר דרכנו כמה יעלה לכם להזמין מצבר עד אליכם, ואם לא התרשמתם, תוכלו להשוות את ההצעה שלנו להצעה שלהם. חשוב לציין שאצלנו תוכלו למצוא גם מצברים במבצע בכפר יונה, לכן כדאי לברר בנוגע לכך ולבדוק האם תוכלו לרכוש מצבר בזול בלי לצאת מהבית.

איך לחסוך כמה שיותר על קניית מצבר בכפר יונה?

על אף שציינו כי המחיר המינימלי למצבר עומד על 460 שקלים, תתפלאו לשמוע שתוכלו לרכוש דרכנו גם מצבר ב-180 שקלים. איך? בזכות העובדה שאנחנו מספקים לא רק מצברים חדשים, אלא גם מצברים משומשים בכפר יונה שיכולים לשמש אתכם למשך תקופה קצרה יחסית, אך בחצי מהעלות של מצבר חדש. לפני שאתם שוללים את האפשרות הזו על הסף, חשבו על האם בכלל דרוש לכם מצבר מהאריזה. אם אתם מתכננים למכור את האוטו בשנה הקרובה – מצבר משומש הוא סופר משתלם, ואנחנו אפילו נמליץ לכם לרכוש אותו מאשר מצבר למכירה בכפר יונה במחיר מלא.

איך לוודא שהמצבר יעבוד למשך כמה שיותר זמן?

הרגע החלפתם מצבר לרכב שלכם, ואנחנו בטוחים שאתם רוצים להימנע מכך למשך כמה שיותר זמן. זה אפשרי בהחלט כל עוד יודעים כיצד לשמור עליו, ואנחנו מעוניינים לתת לכם את הכלים בידיים כדי שאכן תוכלו לעשות זאת. לכן איגדנו עבורכם מספר טיפים מהמומחים שלנו למצברים, שבעזרתם תוכלו לוודא שכל מצבר שתרכשו דרכנו יעבוד למשך 4 שנים – בדיוק כפי שהוא אמור לעבוד.

√ אם אתם נוסעים עם מצבר שנפ בכפר יונה בדקו אותו כל מספר חודשים וודאו שמפלס המים שלו לא יורד מתחת לסף. אם זה קורה, פשוט מלאו אותו במים מזוקקים, אך לא מיד אחרי נסיעה, אלא אך ורק אם הרכב לא היה פעיל והמנוע לא חם. הטיפ הזה תקף לא רק למצברי שנפ, אלא גם לסוגים אחרים של מצברים כל עוד מדובר במצבר חומצה.

√ מיד אחרי רכישת מצבר לטרקטורון בכפר יונה צפו את הקטבים שלו עם גריז. זה יעזור למנוע קורוזיה שעלולה לגרום לבעיות בהצתה.

√ טסים לחו"ל או יודעים שלא תשתמשו ברכב למשך זמן רב? תוכלו לעשות אחד משני הדברים הבאים: נתקו את המצבר ואחסנו אותו במקור קריר וחשוך, או דאגו להתניע את הרכב פעם בשבוע ולצאת איתו לנסיעה קצרה מסביב לשכונה.

√ הדבר החשוב ביותר – אל תשאירו את הרכב לא מונע עם אורות דולקים. מצבר 70 אמפר שסיפק כוח חשמלי לאורות במשך מספר שעות לא יצליח להניע את הרכב כשתחזרו אליו, ואולי לא תצטרכו להחליף את המצבר, אך בהחלט תזדקקו לעזרה בהנעה עם כבלים, מה גם שזה יפחית את משך הזמן שהמצבר שלכם יוכל להישאר פעיל.

מספקים גם מצבר לשטח בסביבת העיר

נסעתם עם האופנוע או הרייזר בטבע שבסביבת כפר יונה, עשיתם עצירה קטנה לרגע, חזרתם לאופנוע אך לפתע הוא לא מתניע? אין סיבה שתגררו אותו עד לעיר – אנחנו נגיע עם מצבר לאופנוע בכפר יונה עד הבית גם לשטח, ונחלץ אתכם תוך זמן קצר בלי שתצטרכו להתאמץ ולחפש בסביבה לא מוכרת מצבר לאופנוע שלכם. אנחנו לא גובים תוספת תשלום מיוחדת על הגעה לשטח, ותוכלו להיות בטוחים שדרכנו תקבלו את העסקה המשתלמת ביותר על הזמנת מצבר ל rzr בכפר יונה – בכל אזור שבו נתקעתם.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן