לפרטים חייגו:

מצבר לרכב בנס ציונה

מצבר לרכב בנס ציונה מעכשיו לעכשיו – תוך שעה אצלכם

איך מתאימים מצבר לרכב פרטי, קלנועית, טרקטורון או משאית, האם יש מותג מצברים שמומלץ על פני השאר, כמה זמן יחזיק מצבר חדש לעומת מצבר משומש ואיך אפשר לחסוך על רכישת מצברים דרכנו? המשיכו לקרוא ותגלו כבר עכשיו את כל התשובות לשאלות האלו.

החלפת מצברים לרכב בנס ציונה
מצבר עד הבית בנס ציונה החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה
אפשרות לבקש מצבר משומש לרכב
30 דקות הגעה אליכם

לפרטים ובירורים חייגו לטלפון:
050-999-3572

 

מצברים בנס ציונה

אף אחד לא מצפה שזה יקרה לו, אך זה קורה דווקא ברגעים הכי לא מתאימים – מנסים להתניע את הרכב וכלום לא קורה, אפילו לא נדלק אור ברכב. האם צריך לחשוש מהוצאה כספית כבדה לתיקון הרכב? ברוב המקרים זה לא המצב. כל מה שצריך זה להזמין מצבר עד הבית בנס ציונה וניתן להמשיך בנסיעה כאילו כלום לא קרה. כאן באתר טופ מצברים תוכלו לעשות זאת בקלות ובמהירות, ואנחנו מבטיחים להתאים לכם את המצבר המומלץ ביותר לרכב שלכם בלי שתצטרכו להתעכב.

איך אנחנו מתאימים מצבר לרכב בנס ציונה?

לפי סוג הרכב שלכם נוכל לדעת איזה מצבר מתאים לו. לרכבי פיג'ו או טויוטה למשל מתאים מצבר 55 אמפר, לרכבי סובארו או מיצובישי מתאים מצבר 60 אמפר ואילו לרכבי סיטרואן או קנגו מתאים מצבר 70 אמפר. כמובן שבכל מקרה יש יוצאים מן הכלל, לכן כדי שנוכל לתאם לכם את המצבר כמו שצריך, נצטרך גם שתספקו לנו את הדגם של הרכב שלכם, ואם אתם יודעים איזה נפח מנוע יש לכם, גם המידע הזה יוכל לעזור לנו מאוד עוד לפני ההגעה אליכם.

איך מתאימים מצבר לקלנועית בנס ציונה?

בישראל יש סוגים רבים של קלנועיות ולכל דגם של כל חברה צריך להתאים מצבר אחר. afiscooter של אפיקים למשל צריך זוג מצברים 73 אמפר, בעוד שקלנועית מתקפלת iMoving X1 צריכה מצבר יחיד וקליל של 8.7 אמפר. כמו במקרה של מצבר לרכב בנס ציונה , ספקו לנו את הדגם של הקלנועית שלכם ואנחנו כבר נגיע עם המצבר שדרוש לכם להחלפה.

איך בוחרים מצבר לטרקטורון בנס ציונה?

כאן המבחר יהיה בין מצברים פשוטים שלא עוברים את ה-30 אמפר. עם זאת, לכל דגם של טרקטורון יש טווח של אמפר שמתאים לו, ורק כשנגיע אליכם נדע בוודאות איזה מצבר צריך הטרקטורון שלכם. מצבר ל rzr בנס ציונה בשביל פולריס ריינג'ר למשל יהיה בין 10-30 אמפר, בהתאם לנפח המנוע של הרייזר, בעוד שאצל טרקטורונים אחרים הטווח האפשרי יהיה נמוך יותר. למשל, לטרקטורון יאמהה YFZ המצבר המתאים יהיה בעל 6.5-7 אמפר.

ומה בנוגע להתאמת מצבר למשאית בנס ציונה?

המצברים העוצמתיים ביותר הם אלו שמתאימים עבור משאיות ואוטובוסים, והם יגיעו עם 100-220 אמפר. משאיות דאף למשל מצריכים 165-175 אמפר, בעוד שמשאית קלה תצטרך רק מצבר עם 100 אמפר. מצבר לאוטובוס בנס ציונה יכול להיות בעל 180 אמפר או 220 אמפר, בהתאם לסוג האוטובוס.

איזה מותג מצברים הוא הטוב ביותר?

כשבוחרים מותג של מצבר, השאלה העיקרית שעליכם לשאול את עצמכם היא קודם כל כמה אתם רוצים לחסוך. אם אתם מחפשים מצברים בזול בנס ציונה, לא יתאימו לכם מצברים כמו של חברת וורטה, שאמנם מגיעים בכמה סדרות, זולות ויקרות, אך היקרים והאיכותיים ביותר שבהם יכולים להגיע למחיר של 600 שקלים. לעומת, מותגים ישראליים כמו מצבר פרימיום בנס ציונה יכול לעלות לכם רק 460 שקלים, וכך גם מצבר שנפ בנס ציונה.

לכמה זמן אמור לעבוד המצבר שמזמינים?

כל עוד אתם מזמינים מצבר חדש, הוא יחזיק לכם למשך 3-4 שנים ברכב פרטי, ואם מזמינים מצבר לאופנוע בנס ציונה עד הבית הוא יוכל להחזיק עד שנתיים, בעוד שמצבר של משאית או אוטובוס יוכל להחזיק גם למשך 5 שנים. עם זאת, המספרים האלה תקפים אך ורק במידה שאתם מטפלים ברכב ובמצבר שלכם כמו שצריך – לא משאירים אורות, רדיו או מזגן דלוקים בזמן שהמנוע כבוי וכדומה.

ולכמה זמן מחזיק מצבר משומש בנס ציונה?

ישנה אפשרות להתקין ברכב מצבר יד שנייה, שכבר נעשה בו שימוש ושמחירו זול במיוחד ומתחיל ב-180 שקלים בלבד. עם זאת, החיסרון שלו הוא שלא ניתן לדעת לכמה זמן בדיוק הוא יחזיק, ולכן הוא גם מגיע ללא אחריות. אז למי זה מתאים? אם אתם מתכננים על קניית מצבר בנס ציונה לתקופה קצרה של שימוש ברכב, זוהי אפשרות מומלצת שיכולה לחסוך לכם כסף רב, אותו תוכלו להשקיע בדברים אחרים במקום על מצבר חדש.

מה מיוחד במצברים במחירי מבצע?

הדבר היחידי שהופך מצברים במבצע בנס ציונה למיוחדים זה העובדה שנאגרים עודפים שלהם במחסני החברה, מה שמאפשר למכור אותם במחירים זולים יותר מאשר מצברים אחרים שבמלאי. אל תחשבו שמדובר במצברים לא מומלצים או לא איכותיים – מדובר פשוט בעניין של היצע לעומת דרישה. בכל חודש יש לנו מלאי אחר של מצברים במבצע, ומומלץ שתתעדכנו כאן באתר. אם תמצאו מצבר שאתם צריכים במחיר מבצע, הזמינו אותו עוד לפני שילך לכם המצבר הנוכחי – כך תוכלו לחסוך על קניית מצבר למכירה בנס ציונה ביום שבו אכן תצטרכו להחליף את המצבר שלכם.

אפשר גם להביא את הרכב עד אלינו ולחסוך בעלות ההתקנה

אמנם אנחנו לא מספקים מצברים בנס ציונה 24 שעות ביממה, אך בשעות העבודה שלנו בהחלט ניתן להגיע עד אלינו עם הרכב לצורך התקנת מצבר בעלות זולה יותר. כדי שלא תשכחו איפה קונים מצבר בנס ציונה, רשמו לעצמכם את כתובתנו, משה בריל 2, תל אביב, ותגיעו אלינו בין ראשון לשישי, ואנחנו נדאג להחליף לכם את המצבר על המקום לכל מצבר שתבחרו – חדש או משומש.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן