לפרטים חייגו:

מצבר לשברולט

מצבר לשברולט עד הבית – שירות בפריסה ארצית

איך בוחרים את המצבר הנכון לרכב של שברולט, איך לוודא שאכן צריך להחליף מצבר ושלא מדובר בבעיה אחרת וכמה אמור לעלות מצבר חדש לשברולט? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות.

הסיסמה של שברולט "כישלון מוביל להשראה" אמנם גורמת לג'נרל מוטורס להישמע כמו חברה שלא לוקחת ברצינות את הבטיחות והרווחה של לקוחותיה. אך למעשה נדיר לראות רכבי שברולט שנחשבים לכישלון, וככל הנראה מאז שנוסדה החברה בשנת 1911 ועד עכשיו היא בהחלט הספיקה ללמוד רבות מכישלונותיה, עד שלא נותר לה אלא להצליח. עם זאת, כל בעל רכב שברולט יכול להיתקל במצב שבו המכונית שלו לא מניעה, אך אין מה להאשים את שברולט בכך – סביר להניח שהבעיה היא פשוט במצבר, ושכל מה שצריך לעשות זה להחליף אותו. כאן בפורטל טופ מצברים תוכלו להזמין אליכם כבר עכשיו מצבר עד הבית עבור כל סוגי רכבי שברולט, ואנחנו נהיה אצלכם מהר יותר משתוכלו להגיד "קורבט"!

מצברים לכל רכבי Chevrolet במחיר הכי זול!
שירות עד הבית
החלפת מצבר לשברולט במקום עם אפשרות לרכוש מצבר יד 2

שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו: 050-999-3572

מצבר לשברולט

איך יודעים שהגיע הזמן להחליף מצבר בשברולט?

כל רכב עלול לסבול מבעיות הנעה שונות, אך יש כמה סימנים שמעידים על כך שהטיפול בבעיה הוא פשוט החלפת מצבר לרכב שברולט ושלא צריך להזמין גרר ולקחת את הרכב למוסך. דבר ראשון, אם חזרתם לרכב וגיליתם שהשארתם אורות דלוקים, הרי שזה הסימן הברור ביותר לכך שלא תצליחו להניע אותו בגלל שהמצבר הלך. כדי לוודא זאת במקרים אחרים, פשוט שימו לב למה שקורה לרכב בזמן ההנעה – אם מד המכוונים קופץ ואתם שומעים צליל שנשמע כמו "טיק טיק טיק" בזמן סיבוב המפתח, זה מראה שהמנוע לא מצליח לקבל את הזרם החשמלי הנדרש להנעתו. במקרה שכזה, הזמינו דרכנו מיד שירות של החלפתת מצבר ונגיע להציל אתכם תוך דקות.

איך מתאימים מצבר ל-chevrolet?

את המצברים שלנו אנחנו מתאימים לכל רכב באופן פרטני, כשברשותנו ידע מעמיק בנוגע לכל דגם ודגם של חברת שברולט. ברוב המוחלט של המקרים המצבר המתאים לשברולט יהיה מצבר 62 אמפר, אך יש דגמים פרטניים שלהם מתאימים מצברים חזקים יותר או פחות. מצבר לשברולט ספארק למשל יהיה בעל 50 אמפר, בעוד שמצבר לשברולט קרוז יהיה בעל 66 אמפר. ספרו לנו מה הדגם של השברולט שלכם ואנחנו נדע בדיוק איך להתאים לכם את המצבר הנכון לסוג הרכב.

כמה עולה מצבר לשברולט להחלפה מעכשיו לעכשיו?

ביכולתנו להגיע אליכם במהירות לכל אזור בארץ ולספק לכם את המצבר הדרוש לכם, כולל החלפה על המקום, בעלות שמתחילה ב-460 שקלים בלבד. אם המצבר הנדרש הוא לטנדר שברולט, הרי שתצטרכו אחד עוצמתי וחזק יותר, שמחירו יהיה יקר יותר מאשר מצבר לרכב שברולט משפחתי. עלות מצבר טנדר שברולט סילברדו למשל מתחילה ב-590 שקלים. ניתן לבדוק את מחירי המצברים במחירון המעודכן או פשוט ספרו לנו בטלפון לאיזה שברולט צריך מצבר ונוכל לתת לכם מחיר מדויק.

לדגמים נוספים של שברולט:

מצבר לשברולט סוניק

מצבר לשברולט אבאו

מצבר לשברולט ספארק

מצבר לשברולט קרוז

מצבר לשברולט מאליבו

מצבר לשברולט סוואנה

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן