לפרטים חייגו:

מצבר סטארט אפ

כל מה שאתם צריכים לדעת על מצבר סטארט אפ

מי מייצר את מצברי סטארטאפ, האם הוא נחשב לאיכותי, כמה הוא אמור לעלות ולמה המחיר שלו זול ביחס לזה של מצברים אחרים? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות.

אין הרבה חברות שמשווקות מצברים בישראל, אך אלו שכן כוללות גם אצלן סוגים שונים של שמות מותגים. אחת החברות הידועות והמומלצות ביותר למצברים איכותיים היא Varta, שהיא גם המשווקת של מצברי סטארטאפ. המצברים האלה מומלצים על ידי רוב ואם אתם מחפשים מצבר במחיר זול והוגן, אך בה בעת באיכות טובה, מדובר בהחלט בבחירה הנכונה.

כאן באתר Top מצברים תוכלו להזמין עד אליכם מצבר startup חדש עם אחריות, כשאנחנו עובדים בפריסה ארצית ללא שום מגבלה ויכולים להיות אצלכם תוך זמן קצר כדי להחליף לכם מצבר ולהתניע מחדש את הרכב שלכם.

מצברי סטארט אפ במחירים הכי זולים!
החלפת מצבר סטארט אפ ישן בחדש בשירות עד הבית
שירות בפריסה ארצית רחבה
עובדים בכל שעות היום – 24 שעות ביממה

לפרטים, בירורים על מצבר StartUp והצעת מחיר חייגו: 050-999-3572

מצבר סטארט אפ בזולמה ההבדל בין מצבר ורטה מקורי לבין מצבר ורטה סטארט אפ?

אז אם מצברי Start up ו-Varta מגיעים מאותה חברה, למה בעצם יש להם שם שונה? ובכן, הכול עניין של שיווק – על מצבר סטארט אפ מחיר שמשלמים הוא נמוך באופן משמעותי מזה של מצבר ורטה, ויש לכך כמה סיבות הגיוניות.

ראשית, החברה עושה רווח כפול מכך שהיא מוכרת סוגים שונים של מצברים ומספקת היצע רחב יותר – מי שרוצה מצבר עם שם מוכר ירכוש ורטה, ואילו מי שזה לא משנה לו ירכוש את המותג סטארט אפ. כך או כך החברה מרוויחה.

שנית, על מצבר סטארט אפ אחריות ניתנת לפחות חודשים מאשר על מצברים שממותגים כ-VARTA. לרוב, מצבר סטארטאפ מגיע עם אחריות של 12 חודשים, כאשר מצבר של ורטה מגיע עם אחריות של 20-24 חודשים. כך בעצם חברת ורטה יכולה לספק מצבר במחיר זול יותר, כשלמעשה מדובר באותה איכות, אך פחות חודשי אחריות.

אז האם כדאי להזמין מצברי Startup?

כפי שאתם מבינים, אין הבדל גדול בין שני סוגי המצברים פרט למחיר – זוהי בדיוק אותה טכנולוגיה, ואתם בסך הכול משלמים מחיר נמוך יותר על מצבר סטארט אפ 90 אמפר ביחס לזה של מצבר ורטה באותו חוזק כי אתם מקבלים פחות אחריות. האם זה שווה לכם? תלוי בכם ובאופן שבו אתם משתמשים ברכב שלכם. אם אתם יודעים כיצד לשמור על המצבר כמו שצריך, הזמינו מצבר עד הבית של סטארטאפ, אך אם אתם חוששים שלא תצליחו לשמור עליו בצורה נכונה או שבני המשפחה שלכם שמשתמשים ברכב לא יעשו זאת כמו שצריך, לכו על ורטה.

כמה עולה מצבר StartUp?

כאמור, מדובר במצבר זול, ואצלנו תוכלו לרכוש מצבר סטארט אפ 60 אמפר בעלות שמתחילה ב-460 שקלים בלבד. אם אתם מחפשים לחסוך עוד יותר, שקלו להזמין מצבר משומש לאוטו שלכם. אמנם לא תקבלו עליו שום תקופת אחריות, אך תוכלו לשלם מחיר זעום של 170 שקלים בלבד למצבר שישרת אתכם נאמנה לפחות למשך שנה אם לא יותר.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן