לפרטים חייגו:

מצברים בראשון לציון

מחפש מצברים בראשון לציון ? חברת טופ מצברים מספקת שירות החלפת מצבר עד הבית בראשון לציון לרכבים, אופנועים, קטנוע או משאית, המצבר נגמר? יש לנו פתרון שמגיע עד אליך בלי ללכת למוסך, החזר את הרכב לחיים עם מצבר לרכב בראשון לציון עד הבית במהירות ויעילות עם מחיר שנוח לכל כיס. בראשון לציון ובערים נוספים באזור כמו רמת גן, תל אביב, הרצליה, חולון ועוד… תוכלו להשתמש בשירותינו של החברה לרכישת והתקנת מצבר עד הבית באזור המרכז.

החלפת מצברים בראשון לציון לרכב, אופנוע, טרקטורון, אוטובוס ועוד
החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה
אפשרות לבקש מצברים משומשים או מחודשים לרכב באזור ראשון לציון – כל סוגי הרכבים!


לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצברים בראשון לציון עד הבית

מצברים עד הבית בראשון לציון עם טופ מצברים

טופ מצברים הינה חברה ותיקה אשר משווקת מצברים בראשון לציון לכל סוגי הרכבים. בטופ מצברים צוות אדיב אשר נותן מענה לכל שאלה, בקשה או תקלה. אנו מציעים שירות מצברים עד הבית בראשון לציון – עובד של החברה יגיע עד לביתכם באזור ראשון לציון על מנת לבדוק את המצבר הקיים וכן להתקין בצורה הטובה והמקצועית ביותר מצבר לרכב במידה ויהיה צורך. אנו מקפידים על שירות אדיב והוגן, ועל מחירים משתלמים, אשר יסייעו לכם לרכוש את המצבר הטוב ביותר עבורכם. אנו דואגים גם לעבודות התקנה מקצועיות, ללא תקלות וללא בעיות. אנו מעניקים אחריות מרבית הן על המצברים עצמם והן על ההתקנה, כדי שתהיו בטוחים שתהיו מרוצים.

 

מצברים בזול בראשון לציון

הדבר החשוב ביותר לכל בעל רכב הוא לחסוך כמה שיותר בהוצאות שנלוות אליו, כשדלק הוא ההוצאה העיקרית, אך הטיפולים ברכב יכולים להגיע למחירים מפתיעים ברגעים שלא תמיד מתאימים. אתם לא צריכים לחפש איפה קונים מצבר בראשון לציון, כי אנחנו מגיעים עד אליכם כדי להחליף לכם מצבר באמצע הדרך או בביתכם במחיר זול ומשתלם – החל מ-460 שקלים!

 

חוסכים כסף עם מצבר משומש בראשון לציון

לפעמים קשה להשקיע סכום כסף גבוה על מצבר איכותי, במיוחד אם הרכב עומד למכירה – הרי אתם לא רוצים להתחיל להשקיע בו לשווא, ובמקרה שכזה יש אפשרות שמתאימה לכם במיוחד. קניית מצבר בראשון לציון לא חייבת להתבסס על מצבר חדש, אלא אפשר לרכוש גם מצבר יד 2 איכותי ואמין, שאמנם יעבוד פחות זמן, אך בהחלט יעזור לכם להמשיך להשתמש ברכב ולחסוך כסף על כך.

 

מצברים במבצע בראשון לציון

דרך נוספת שבה אנחנו יכולים לעזור לכם לחסוך בעלות החלפת מצבר היא על ידי המלצה על מצברים במחיר מבצע. מדי חודש תוכלו למצוא אצלנו מצברים שונים במבצע, לדוגמה על מצבר שנפ ראשון לציון זוכה במחירים מיוחדים של 460 שקלים בלבד לכל מצברי החברה, כולל הגעה עד הבית. גם לרכישת מצבר פרימיום בראשון לציון אפשר לקבל מחיר מיוחד – 400 שקלים במקום 470 שקלים – חיסכון של כמעט 100 שקלים על רכישת המצבר!

 

מצבר עד הבית בראשון לציון תוך דקות ספורות

ברגע שבו אתם מבחינים בבעיה במצבר או אם אתם אפילו רק חושדים שקיימת בו בעיה, התקשרו אלינו מיד והזמינו אותנו לבדוק אותו. אמנם תתקשו למצוא נותן שירות שמספק מצברים בראשון לציון 24 שעות, אך אנחנו זמינים עבורכם בכל יום מהבוקר עד הערב, ואפילו ביום שישי עד לפני כניסת שבת. נגיע אליכם תוך מספר דקות ונוכל לשחרר אתכם לדרככם עם מצבר חדש כך שלא תצטרכו להתעכב ביומכם.

 

מצבר למכירה בראשון לציון לכל סוגי הרכבים

הצוות שלנו מומחה בכל סוגי הרכבים, ובמבט אחד קטן בדגם הרכב אנו יכולים לדעת איזה מצבר דרוש לכם, בין שאתם צריכים מצבר לאופנוע בראשון לציון או למכונית. יש לנו גם מלאי עצום של מצברים שמיועדים לרכבי עבודה כבדים, למשל מצבר למשאית בראשון לציון עד 230 אמפר. את כולם נספק לכם במחיר זול ומשתלם (להזמנת מצבר לאופנוע עד הבית).

 

איך לדעת איזה מצבר מתאים לי?

הכול תלוי בדגם של הרכב שבו אתם נוסעים. מצברים מגיעים בשלל סוגים, כשיש מצבר של 7 אמפר לקטנועים, יש מצבר 55 אמפר למכוניות ויש מצבר של 180 אמפר למשאיות. בספר הרכב שלכם אתם תמצאו מידע על המצבר שמתאים לו, ואמנם לרוב צריך רק מצבר אחד, אך יש מקרים שבהם צריך 2 – כשמתקינים מצבר לקלנועית בראשון לציון. שימו לב שבמקרה שכזה המצברים צריכים להיות זהים, ומומלץ שלא לשלב 2 סוגים של מצברים מיצרנים שונים.

 

מה משפיע על מחיר המצבר?

עלות המצבר תהיה נטו על פי סוג היצרן ורמת האמפר שלו. מצבר 60 אמפר של סטארט אפ למשל זול יותר ממצבר מאותו הסוג של בוש, אך מצבר 70 אמפר של וורטה יהיה יקר יותר משניהם. על כן כשרוכשים מצבר ורוצים לדעת כמה זה יעלה, יש צורך להבין קודם כל לאיזה רכב מתאימים את המצבר. מצבר לאוטובוס בראשון לציון יצטרך להיות אחד עוצמתי הרבה יותר ביחס למצבר פשוט וקל כמו של טרקטורון, אך שימו לב: מצבר ל rzr בראשון לציון צריך להיות מוגן היטב מפני לכלוך שיפגע בו בזמן הנסיעה, ועל כן צריך לרסס את החוטים שלו בחומר מגן, וברכישה עצמית תצטרכו להשקיע גם בקניית אותו חומר.

 

מגיעים גם לשטח

נסעתם בחולות ראשון על הדיונות עם הטרקטורון שלכם, השארתם אותו לכמה רגעים כבוי וכשבאתם להדליק אותו גיליתם שהוא לא מתניע? יכול מאוד להיות שהמצבר שבק חיים, והגיע הזמן להזמין מצבר לטרקטורון בראשון לציון. למזלכם, אנחנו מגיעים לכל אזור שבו תצטרכו אותנו, ונוכל אפילו להרחיק עד לדיונות כדי להחליף לכם את המצבר. איתנו אתם תמיד בידיים טובות ויש מי שדואג לכם.

יצירת קשר עם TOP מצברים:
טלפון: 050-999-3572

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן