לפרטים חייגו:

מצבר לקיה

מצבר לקיה עד הבית במחיר סופר משתלם!

איך יודעים איזה מצבר מתאים לכל דגם של קיה, כמה עולה מצבר לקיה והאם יש דרך לרכוש מצבר בעלות זולה במיוחד? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות.

רכבי קיה לא נדירים כלל בארצנו, במיוחד דגמים נוחים וחסכוניים כמו קיה פיקנטו הקומפקטית. אם גם אתם נוסעים בקיה סביר להניח שביום מן הימים תצטרכו להחליף את המצבר שלכם, ואם היום הזה כבר הגיע אתם נמצאים במקום הנכון. דרך פורטל טופ מצברים תוכלו להזמין מצבר של קיה עד הבית בלי לחכות זמן רב – אנחנו נחליף לכם את המצבר על המקום ונדאג שתצאו לנסיעה עם מצבר חדש, איכותי ועמיד, ונעשה זאת בלי שתצטרכו לשבור את קופת החיסכון שלכם!

מצברים לכל רכבי Kia בעלות ללא תחרות!
שירות עד הבית – מגיעים אליכם תוך חצי שעה
אפשרות לרכוש מצבר לרכב קיה יד 2 בחצי מחיר

החלפת מצבר קיה מקורי במקום

שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו: 050-999-3572

מצבר לקיה בזול

מצבר ל-kia – איך לבחור אחד נכון?

את המצבר שמתאים לרכב שלכם עליכם לבחור בהתאם לדגם הרכב וסוג המנוע שלו. תוכלו למצוא פרטים על המצבר המתאים בספר הרכב שלכם, אך במקום שתתחילו לדפדף בין הדפים ולחפש את המידע הזה, הכנו לכם כאן טבלה פשוטה שתעזור לכם לדעת איזה מצבר מתאים לקיה שלכם וכמה הוא אמור לעלות.

דגמי קיה מצבר מתאים מצבר לקיה מחיר
פיקנטו מצבר 40 אמפר החל מ-460 ₪
סול, סייד מצבר 50 אמפר החל מ-460 ₪
פורטה מצבר 55 אמפר החל מ-460 ₪
ספיה לאו, פרייד, ספורטאז' (עד 2003), קלארוס, ריו מצבר 60 אמפר החל מ-460 ₪
מנטור, מג'נטיס, ספורטאז' (2004), סראטו, קראנס, שומה מצבר 62 אמפר החל מ-500 ₪
ג'ויס, סורנטו (מ-2009), ספורטאז' (מ-2005) מצבר 72 אמפר החל מ-570 ₪
סופר טראק, קרניבל, בסטה דיזל, מג'נטיס דיזל, סורנטו (עד 2009), פרג'יו דיזל מצבר 95 אמפר החל מ-860 ₪

שימו לב שייתכן כי יהיו שינויים לכאן או לכאן על פי היצרן של המצבר, כשברכבים מסוימים שלהם מומלץ מצבר 60 אמפר של שנפ. נוכל להמליץ לכם באופן פרטני באיזה מצבר כדאי לכם לבחור בטלפון, ועל הדרך תוכלו כבר להזמין החלפת מצבר לרכב קיה ותוך זמן קצר נגיע עד אליכם עם המצבר שבחרתם.

כמה עולה מצבר לקיה משומש?

אמנם מצבר חדש עד הבית יעלה לכם 460 שקלים לכל הפחות, אך אנחנו יכולים להקל עליכם במחיר אם תעדיפו לקנות מצבר יד שנייה שלא ניתנת עליו אחריות. מצבר שכזה יעבוד למשך שנה-שנתיים לכל היותר, אך מדובר בעסקה משתלמת מאוד למי שמנסה למכור את הרכב שלו. בעלות של 180 שקלים תוכלו להחליף לקיה שלכם מצבר, והוא אמנם לא יחזיק למשך 3-4 שנים כמו מצבר חדש, אך בואו נודה באמת – מי שיקנה את הרכב שלכם בלאו הכי היה מקבל רכב עם מצבר משומש. אם אתם מעוניינים לרכוש מצבר שכזה, רק תיידעו אותנו ואנחנו נתאים לכם מחיר זול ומשתלם (בדקו מחירים נוספים למצברים מסוגים שונים).

מצברים לרכבי קיה נוספים:

מצבר לקיה ספורטאז

מצבר לקיה סיד

מצבר לקיה פיקנטו

מצבר לקיה ריו

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן