לפרטים חייגו:

מצבר ללקסוס

מצבר ללקסוס עד הבית במחיר משתלם – הגעה מהירה

איך בוחרים את המצבר הנכון, מתי יודעים שצריך להחליף מצבר ללקסוס וכמה אמור לעלות מצבר מקורי ואיכותי? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות.

רכבי Lexus הם די חדשים בנוף הישראלי, כשהתחילו לייבא אותם לכאן רק בשנת 2006. מאחר שמדובר ברכב יוקרה, לקסוס הוא גם כלי רכב די נדיר בנוף הישראלי, ובכל זאת לא מעט זכו בעונג לרכוש רכב שכזה ולנסוע בו. אך גם לכם, כמו לכל בעל רכב אחר, נדרש מצבר חדש אחת לזמן מה, ואם המצבר הנוכחי של הלקסוס שלכם כבר שבק חיים, אל דאגה – אנחנו נדאג לכם למצבר מקורי במחיר משתלם והוגן, והכי חשוב, נגיע אליכם כבר עכשיו כדי להחליף את המצבר. הרימו אלינו טלפון או השאירו את הפרטים שלכם כאן באתר, קבלו הצעת מחיר להחלפת המצבר ונהיה אצלכם במהרה.

מצברים לכל רכבי Lexus במחיר הכי זול!
שירות עד הבית – מגיעים תוך 30 דקות
החלפת מצבר במקום (בתוספת תשלום סמלית)
אפשרות לרכוש מצבר לרכב לקסוס מחודש בחצי מחיר

שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר הרימו אלינו טלפון:
050-999-3572

מצבר ללקסוס מקורי


איזה מצבר מתאים ללקסוס שלי?

לרוב דגמי הלקסוס מתאים מצבר של 65 או 80 אמפר, בהתאם לנפח המנוע של הרכב, ולעיתים נדירות ניתן להסתפק גם במצבר 40 אמפר, למשל במקרה של לקסוס GT200. כדי לדעת איזה מצבר לLexus אתם צריכים לרכוש, תוכלו להיעזר בטבלה הבאה, בה תמצאו כמה מהדגמים הנפוצים ביותר בארץ. מידת האמפר של תשפיע על המחיר שתשלמו עליו, כך שכדאי להתוודע לכך ולהסתכל במחירון שלנו כדי לגלות כמה עולה כל מצבר.

דגם Lexus אמפר קיבול רזרבי זרם התנעה אורך במ"מ רוחב במ"מ גובה במ"מ
CT200H, IS250C, RX250H 65 99 540 270 173 223
GS300, GS450H, RX350 80 120 670 270 173 223
430 95 165 730 303 173 215

 

מתי נדרשת החלפת מצבר לרכב?

ברכבי לקסוס יש פונקציה שמציגה נורה עם הודעה שרבים חושבים שמעידה על מצבר שעומד לסיים את חייו. אם תכבו את המנוע, יתכן שיופיע הכיתוב LOW KEY BATTERY בלוח המחוונים, ואמנם מצבר זה אכן Battery באנגלית, אך לא נדרשת כאן החלפת מצבר לרכב לקסוס. מדובר למעשה בסוללה של מפתח הרכב, אותה צריך להחליף.

אז איך יודעים מתי כן צריך להחליף מצבר? אם יש קושי בהנעה, אם נורות לוח המחוונים מהבהבות או לא דולקות בעוצמה הנדרשת או אם המזגן לא מקרר – כל אלו יכולים להיות סימנים לכך שהמצבר כבר חלש. אם הרכב לא מניע כלל, יתכן כי הבעיה היא במצבר, ויש להחליף אותו כדי להניע את הרכב.

 

כמה עולה מצבר ללקסוס כולל הגעה עד הבית?

המחיר שאנחנו מציעים לכם תלוי במצבר שנדרש לכם, וכן ביצרן שלו. מצברים תוצרת הארץ הם זולים הרבה יותר מאשר מצברים תוצרת חוץ, ולכן הם מומלצים ברוב המוחלט של המקרים, כשהמצבר הזול ביותר שתוכלו לרכוש דרכנו יעלה לכם 460 ₪. אם לא חשוב לכם לרכוש מצבר מקורי ללקסוס ואתם פשוט מעוניינים במצבר שיסייע לכם להניע את הרכב כבר עכשיו ובזול, שקלו להזמין מצבר יד שנייה. זהו למעשה מצבר שכבר פעל ברכב אחר ועדיין נותר בו עוד כוח, אך אי אפשר לדעת לכמה זמן – ייתכן שלעוד שנתיים וייתכן שרק לעוד שנה. כך או כך, אם אתם מחפשים לחסוך במחיר זו יכולה להיות אפשרות נהדרת עבורכם, כשמחיר מצבר שכזה מתחיל ב-170 ₪.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן