לפרטים חייגו:

מצבר ללנד רובר

מצבר ללנד רובר עד הבית במחיר משתלם – תוך פחות משעה אצלכם

מה הסימנים לכך שהגיע הזמן להחליף מצבר ללנד רובר, איך בוחרים את המצבר הנכון וכמה אמור לעלות מצבר איכותי וחדש של Land Rover? המשיכו לקרוא ותגלו את כל התשובות.

כל חובב שטח מכיר את רכבי לנד רובר, ואם אתם כאלה, יכול מאוד להיות שכבר יש רכב שכזה בבעלותכם. בהתאם לאופן וזמן השימוש שלכם ברכב, תצטרכו להחליף את המצבר כל 3-4 שנים, ועדיף שתעשו זאת במחיר משתלם כדי שלא תצטרכו לשלם יותר ממה שאתם חייבים. אצלנו בחברת טופ מצברים תוכלו להזמין מצבר חדש או משומש של לנד רובר עד הבית – לא משנה איפה אתם נמצאים בארץ – ואנחנו מתחייבים להגעה מהירה ולכך שתקבלו מאיתנו מצבר מקורי ואיכותי שיחזיק לכם למשך זמן רב.

 

מצברים לכל רכבי Land Rover במחיר הכי זול!
שירות עד הבית – מגיעים תוך חצי שעה
החלפת מצבר מקורי במקום (בתוספת תשלום סמלית)
אפשרות לרכוש מצבר לרכב לנד רובר מחודש בחצי מחיר

שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר הרימו אלינו טלפון:
050-999-3572

מצבר ללנד רובר

 

מתי להזמין החלפת מצבר לרכב לנד רובר

הזמן הטוב ביותר להחליף מצבר של לנד רובר הוא עוד לפני שהמצבר נגמר, זאת מכיוון שכשזה יקרה, הרכב ישותק, ואתם לא יודעים איפה זה יתפוס אתכם. במקום להיתקע באמצע יום סידורים או אפילו בשטח, עדיף לבצע החלפת מצבר לרכב לנד רובר כבר כשמתחילים להופיע הסימנים לכך שהמצבר נחלש.

אך איך יודעים שאכן זה המצב? אתם תשימו לב שהמזגן לא מקרר כמו פעם ויתחילו בעיות בהצתה של הרכב. כשהמצבר כבר איבד את כל כוחו הרכב לא יונע כלל, והסימנים לכך שהבעיה היא במצבר הם צלילי תקתוק שתשמעו בזמן ניסיון הנעת הרכב. כמובן שכל המערכת החשמלית של הרכב תיכבה, וזה יקרה כבר ברגע שתנסו להתניע.

 

איזה מצבר מתאים ללנד רובר שלכם?

כל יצרן מציע מגוון רחב של מצברים שמתאימים לרכב מכל דגם, וכדי לגלות מה אמפר המצבר שמתאים לLand Rover שלכם, יש לדעת קודם כל באיזה מותג בוחרים. אנחנו תמיד ממליצים על המותגים הישראליים, שהמצברים שלהם לא יורדים באיכותם ביחס למצברים מחו"ל, והם אף מותאמים באופן פרטני לאקלים הישראלי החם. כך או כך נוכל לספק לכם מצבר מכל יצרן שתבחרו, לרבות  ורטה ובוש, אך כיצד בוחרים במצבר הנכון? לפניכם ההמלצות של חברת שנפ לבחירת מצבר לLand Rover שלכם.

דגם לנד רובר אמפר קיבול רזרבי זרם התנעה מידות אורך מידות רוחב מידות גובה
פרילנדר 2 72 117 660 278 מ"מ 175 מ"מ 190 מ"מ
דיסקברי 4.6 80 120 670 270 מ"מ 173 מ"מ 223 מ"מ
דיסקברי 2.5 95 160 740 330 מ"מ 172 מ"מ 230 מ"מ
רינג' רובר 100 175 760 330 מ"מ 173 מ"מ 230 מ"מ
דיפנדר 2.5 100 175 760 330 מ"מ 173 מ"מ 230 מ"מ

 

כמה עולה מצבר ללנד רובר מכל הסוגים?

מאחר שמדובר ברכבים עוצמתיים, הם דורשים גם מצברים חזקים שיכולים להתניע את המנוע שלהם ביעילות. על כן מצבר מקורי ללנד רובר הוא לא תמיד זול, אך אצלנו תזכו למחירים הוגנים, הכוללים את עלות ההגעה עד אליכם וההחלפה על המקום. רק אצלנו תוכלו להזמין מצבר מקורי של Land Rover במחיר של החל מ-460 ₪, ואם אתם מעוניינים לחסוך במחיר, תוכלו לרכוש מצבר משומש בעלות של החל מ-170 ₪. ניתן גם להגיע אלינו ולרכוש את המצבר דרכנו במחיר מוזל, ואם אתם רוצים לגלות כמה עולה מצבר הספציפי שנדרש לכם, תוכלו לבדוק מחירון מצברים באתר שלנו או להרים אלינו טלפון ולקבל הצעת מחיר ללא התחייבות.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן