לפרטים חייגו:

מצבר ליונדאי מטריקס

מצבר ליונדאי מטריקס במחיר הכי משתלם – החלפה עד הבית

איזה מצבר מתאים למטריקס של יונדאי, איזה מצבר ליונדאי מטריקס מומלץ יותר מאחרים וכמה אמור לעלות מצבר של Hyundai Matrix? כל התשובות כאן לפניכם.

קניתם Hyundai Matrix 2009 ביד שנייה לא מזמן? אם כן והגעתם לכאן, סביר להניח שאתם צריכים מישהו שיעזור לכם עם החלפת מצבר ליונדאי מטריקס, ועדיף שיעשה את זה במחיר הזול והמשתלם ביותר שיש. תשמחו לשמוע שהגעתם למקום הנכון, כשאנחנו בחברת טופ מצברים נשמח להגיע עד אליכם – לא משנה איפה בארץ נתקעתם עם האוטו – ונוכל לבצע לכם החלפת מצבר על המקום. תוכלו כמובן גם להגיע אלינו לרכישת מצבר אצלנו במחיר זול אף יותר – בכל דרך שתבחרו, איתנו אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו מצבר אמין, איכותי וחזק שישרת אתכם נאמנה למשך שנים רבות.

✔️ הזמינו מצבר לרכב יונדאי מטריקס 
✔️ החלפת מצבר עד בית הלקוח – מגיעים לכל הארץ!
✔️ מצבר מקורי לרכב Hyundai Matrix מחיר החל מ-460 ש"ח
✔️ אפשרות לרכישת מצבר מקורי או משומש בהתאם לרצון הלקוח
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו:
 050-999-3572

החלפת מצבר ליונדאי מטריקס

איזה מצבר מתאים ליונדאי מטריקס שלי?

את המצבר של המטריקס צריך להתאים לנפח המנוע של הרכב, וכן למידות השטח הפנוי עבורו תחת מכסה המנוע. רכבי יונדאי מטריקס 2008 ומעלה מגיעים עם נפח מנוע של 1,600 סמ"ק (1.6), ומהניסיון שלנו מתאימים לרכבים שכאלה 2 סוגי מצברים. על השאלה כמה אמפר מצבר ליונדאי מטריקס צריך ניתן לענות בכך שאין מידה ספציפית שרק היא מתאימה. למעשה יש כמה מצברים שיכולים להתאים לרכב הזה, כל אחד עם אמפר אחר. אז איזה מצבר צריך ליונדאי מטריקס? לפניכם שניים שיכולים לשמש אתכם נאמנה:

אמפר קיבול רזרבי זרם התנעה אורך רוחב גובה
55 86 510 242 מ"מ 175 מ"מ 190 מ"מ
62 90 540 242 מ"מ 175 מ"מ 190 מ"מ

 

 

האם יש מצבר מומלץ ליונדאי מטריקס יותר מאחרים?

מה מומלץ יותר או פחות? קשה להגיד. צריך להסתכל על הרכב, על המנוע שלו ועל המפרט שלו, ואז ניתן לדעת מה המצבר הטוב יותר עבורו. יש גם הבדל בין סוגי המצברים, כשיש למשל מצבר רגיל לעומת סופר סטרונג. לכן כששואלים על יונדאי מטריקס מצבר כמה אמפר צריך שיהיה לו, זו לא השאלה היחידה שצריכה לעלות לראשכם. בנוסף, יש דגמים שונים של יצרנים שונים, כשאנחנו ממליצים ספציפית על מצברי שנפ שמתאימים במיוחד לאקלים הישראלי.

 

כמה עולה מצבר מקורי יונדאי מטריקס?

עלות המצבר עצמה היא זולה מאוד, וכך גם עלות ההחלפה שלו שכוללת הגעה עד הבית. אצלנו מחיר מצבר לרכב יונדאי מטריקס 2010 מתחיל ב-460 שקלים, וניתן אף לקבל הצעת מחיר נמוכה יותר למצבר משומש יד שנייה. הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו ובררו כמה יעלה לכם מצבר עד הבית, להחלפה כאן אצלנו או מצבר משומש, השוו בין המחירים ותחליטו מה משתלם לכם יותר. כך או כך אנחנו מבטיחים שתקבלו מוצר איכותי ולא תצטערו על הרכישה, כשכל מצבר מקורי שלנו מגיע גם עם תקופת אחריות ארוכה.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן