לפרטים חייגו:

מצבר לטויוטה אוונסיס

מצבר לטויוטה אוונסיס במחיר משתלם – כבר אצלכם

איך יודעים איזה מצבר נדרש לטויוטה אוונסיס, מה הסימנים לכך שהגיע הזמן להחליף מצבר לטויוטה אוונסיס וכמה אמור לעלות מצבר חדש כולל הגעה עד הבית והחלפה על המקום? המשיכו לקרוא ותגלו את כל התשובות.

לא נעים להיתקע עם רכב שלא מניע – זה פוגע בכל לוח הזמנים שלכם, ולכן חשוב שמי שיספק לכם מצבר יגיע כמה שיותר מהר. אנחנו בחברת טופ מצברים נהיה אצלכם תוך זמן קצר כדי לספק לכם מצבר חלופי חדש שמתאים לרכב שלכם, לפי השנתון והדגם. במקרה הספציפי הזה, אנחנו מדברים על מצבר מקורי טויוטה אוונסיס. כל מה שצריך לעשות זה להרים אלינו טלפון ואנחנו כבר בדרך אליכם עם מצבר חדש.

מצבר לרכב טויוטה אוונסיס בכל שנתון שתרצו
שירות עד הבית – 30 דקות הגעה (תוספת תשלום סמלית)
מתחייבים למחיר הכי זול – החל מ-460 ש"ח
אפשרות לרכוש מצבר לרכב Toyota Avensis משומש בחצי מחיר

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר טלפונית חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצבר לטויוטה אוונסיס עד הבית

 

כמה מילים על Toyota Avensis

השם "אוונסיס" מגיע מהמילה Avancer, שבצרפתית משמעותה היא "להתקדם". הטויוטה הזו הייתה על פס היצור משנת 1997 ועד לשנת 2018, כשהיא הייתה למעשה הדגם שהיווה מעין "תחרות" מודרנית יותר לקורונה, או ליתר דיוק לדגם ה-Carina E, שהיה הדור העשירי שלה. במשך השנים יצאו לאוונסיס 3 דורות, והדור השלישי יצא לשוק בשנת 2009. הרכב עבר מתיחת פנים כמעט בכל דור, ובכל אחת השתפרו היכולות הדינאמיות שלו, והוא קיבלת גם סדרת שדרוגים ליחידות הכוח. בתחילת 2016 שווקה האוונסיס גם עם מנוע 1.8 ליטר, כשהגרסה העדכנית ביותר שלה משווקת עם מנוע 2.0 ליטר.

 

כך תדעו איזה מצבר צריך טויוטה אוונסיס

אם יש לכם אוונסיס חדשה שרכשתם משנת 2017 ומעלה, סביר להניח שיש בה מנוע בנפח 2.0 ליטר. עבורכם נדרש מצבר 50 אמפר עם קיבול רזרבי 67, זרם התנעה 460, ועדיף שיהיה במידות 207 מ"מ אורך, 175 מ"מ רוחב ו-190 מ"מ גובה. גם מצבר 62 אמפר יכול להתאים לכם, כשכזה מגיע במידות 242 מ"מ אורך. אם יש לכם נפח מנוע אחר ואתם מעוניינים לדעת איזה מצבר מתאים לטויוטה אוונסיס שלכם, למשל לאוונסיס ישנה יותר משנת 2010, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להרים אלינו טלפון ואנחנו נוכל לספר לכם וגם להתאים לכם מצבר באופן פרטני.

 

איך יודעים שנדרשת החלפת מצבר לטויוטה אוונסיס?

הכלל הפשוט אומר שאם הרכב לא מניע והמערכת החשמלית שלו הפסיקה לעבוד מיד לאחר ניסיון ההנעה (או לא עבדה כלל אף לפניו), עליכם להחליף מצבר. סימנים נוספים שתוכלו לשים לב אליהם הם צקצוקים של מערכת ההצתה בזמן הניסיון להניע את המנוע, או שתראו שלוח המחוונים "משתגע" בניסיון ההנעה הראשון שלא צלח. כך או כך, לא משנה כמה אמפר מצבר לטויוטה אוונסיס יש לכם, ככל הנראה תצטרכו להחליף את המצבר תוך 3-4 שנים מרגע תחילת השימוש בו.

 

כמה עולה מצבר מומלץ לטויוטה אוונסיס?

המחיר שתשלמו דרכנו על מצבר מתחיל ב-460 ₪, וכולל גם את הגעתנו, בדיקת המצבר הישן וההחלפה למצבר חדש מהניילון במידת הצורך. אם נגלה שאכן נדרשת החלפת מצבר לרכב, נוכל להתאים לכם מצבר לרכב באופן פרטני, כשנוודא מה השנתון שלו כדי שלא נכניס מצבר של אוונסיס 2021 ברכב אוונסיס 2013 למשל. כך או כך, מחיר מצבר לרכב טויוטה אוונסיס יושפע בעיקר ממידת האמפר שלו והיצרן, כשהמצברים של היצרנים הישראליים הם הזולים ביותר. תוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת יותר למצבר יד שנייה בעלות של החל מ-170 ₪. רוצים לדעת כבר עכשיו כמה יעלה מצבר לאוונסיס 2020? חייגו אלינו ותוכלו לברר זאת תוך שניה.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן