לפרטים חייגו:

מצבר לרכב בראש העין

טופ מצברים בראש העין לשירותכם!

תושבי ראש העין, יש לנו פיתרון בשבילכם. חברת טופ מצברים מוציאה אתכם מבעיות עם הרכב. קמתם בבוקר והתחלתם את היום שלכם כרגיל, סיימתם את כל הסידורים בבית לפני היציאה ואתם בתוך הרכב עכשיו ממתינים שיתחיל או יניע. לכל אחד מאיתנו זה קרה לפחות פעם אחת בחיים, ותחושת חוסר האונים שאופפת אותנו ברגעים האלה היא רבה, אך לא עוד. טופ מצברים מספקים שירותי החלפת מצברים בראש העין עד בית הלקוח, וחוסכת למאות לקוחות בשבוע את כאב הראש הנוראי הזה של נסיעה למוסך בשעות הבוקר הדחופות.

החלפת מצברים בראש העין לרכב, אופנוע, טרקטורון, אוטובוס ועוד
החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה
אפשרות לבקש מצברים משומש או מחודשים לרכב בראש העין – כל סוגי הרכבים!


לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
050-999-3572

 

מצבר בראש העין במבצע


מצברים בראש העין קונים בזול רק דרכנו!

מעטים האנשים שבודקים דברים חשובים כשהם רוכשים רכב חדש, למשל אצל מי מומלץ להחליף צמיגים, איזה מוסך הוא הטוב ביותר לטיפולים ברכב וכמובן איפה קונים מצבר בראש העין למקרה שהאחד שברכב ייגמר. לפני שתיתקעו בלי לדעת למי לפנות, הכירו את טופ מצברים, החברה שתספק לכם מצבר מותאם אישית לרכב שלכם ובמחיר הזול ביותר שיש. ברשותנו מצברים לכל סוגי הרכבים, ממצבר לקטנוע ועד מצבר למשאית בראש העין, ודרכנו תוכלו להזמין מצבר עד אליכם בעלות המשתלמת ביותר שיש – בהתחייבות!

מצבר עד הבית בראש העין במחיר מיוחד

אנחנו לא סתם מבטיחים, אלא מקיימים. רוצים לרכוש מצבר זול ואיכותי? הכירו את המבצעים שלנו! בכל חודש יש לנו מצברים במבצע בראש העין ואתם רק צריכים להתעדכן ולגלות איזה מצבר אנחנו מוכרים בזול – המחירים יכולים להיות כל כך נמוכים שאתם תתפלאו בעצמכם, מצבר איכותי ב-460 שקלים בלבד! דרך האתר שלנו אפשר להזמין מצברים בראש העין 24 שעות ביממה לכל אזור בעיר, כולל שכונות נתן, הרקפות, מצפה אפק ונווה אפק, וכל מה שצריך לעשות זה למלא טופס ליצירת קשר – אנחנו נחזור אליכם במהרה עם הצעה אטרקטיבית שלא תרצו לפספס.

מגיעים לכל אזור בעיר – גם לשטח!

נסעתם עם הטרקטורון בתל אפק עם החברים, עצרתם לכמה רגעים רק כדי לנוח וליהנות מהנוף ולפתע, כשבאתם להתניע, הטרקטורון לא הגיב – האם מדובר בבעיה במצבר? יכול מאוד להיות שכן, וכעת אתם צריכים מצבר לטרקטורון בראש העין שיעזור לכם לחזור עם הרכב לתוך העיר. למזלכם, אנחנו יכולים להגיע לכל אזור, אפילו לשטח, ולכן יש לכם למי לפנות גם אם הטרקטורון הפסיק לעבוד באמצע שום מקום. כמובן שאנחנו עוזרים לא רק לטרקטורונים תקועים, ואם אתם מסיעים מטיילים בשטח והאוטובוס שלכם לא מתניע, נוכל להביא עד אליכם גם מצבר לאוטובוס בראש העין – אנחנו דואגים לכם בכל מצב.

איזה מצבר הכי מומלץ לרכב?

התושבים שבעיר לא פראיירים, ועל מצבר שנפ ראש העין לא מוותרת. יתכן שזה בגלל המחיר הזול ביחס לאיכות הגבוהה של מצברי החברה, אך חשוב שתדעו שעל אף הפופולאריות של המצבר הזה, גם מצברים אחרים יכולים לספק לכם ביצועים טובים כשלו ואף יותר. מצבר פרימיום בראש העין למשל נחשב למומלץ מאוד, וכך גם המצברים של ורטה ובוש – אנחנו עובדים אך ורק עם היצרנים המומלצים והטובים ביותר בתחום.

למה צריך לשים לב כשקונים מצבר לאופנוע בראש העין?

את הטיפ הזה אמנם ניתן להשליך על כל כלי רכב אחר, אך במקרה של מצבר לאופנוע הוא חשוב מאוד – עליכם לרכוש מצבר בעל מידות נכונות. כמובן שבעת קניית מצבר בראש העין צריך להתייחס להספק שלו – אופנוע 250 צריך מצבר עוצמתי יותר מאשר אופנוע 125, אך גם הגודל שלו הוא שיקול שצריך לקחת בחשבון, ולכן אל תרכשו מצבר ישירות רק לפי הספק שמתאים לכם. מצבר לקטנוע בראש העין צריך להיות קטן וקומפקטי, ועליו להתאים למידות הקטנוע עצמו.

מצבר לקלנועית בראש העין – צריך אחד או שניים?

יש אנשים שחושבים שקלנועית היא כלי רכב קל מאוד שלא צריך הרבה כוח, אך זה לא נכון בכל הנוגע למצבר שלו. למעשה, מצבר של קלנועית צריך להיות חזק יותר מאשר מצבר ל rzr בראש העין, ולעיתים גם חזק יותר משל מכונית, ולא רק זה, אלא שבמקרים רבים על המצבר להגיע בזוג. כך למשל יש קלנועיות שצריכות מצבר אחד של 55 אמפר, בעוד שאחרות יצטרכו 2 מצברים של 100 אמפר. תארו לנו את סוג הקלנועית שלכם ואנחנו נדע איזה מצבר לקלנועית אתם צריכים.

לכמה זמן מחזיק מצבר משומש בראש העין?

הדבר שכולם רוצים לדעת כשהם קונים מצבר חדש זה כמה זמן הוא יחזיק. מצבר רגיל לרכב אמור להחזיק כ-3-4 שנים, אך מה קורה אם רוכשים מצבר למכירה בראש העין שכבר נעשה בו שימוש? אם תקנו מאדם אחר, אין שום הבטחה שתוכל לעזור לכם לדעת כמה זמן יחזיק המצבר, אך אם תרכשו דרכנו מצברים בזול בראש העין, מובטח לכם שיחזיק לכל הפחות שנה במקרה הרע ושנתיים במקרה הטוב. המחיר של המצבר יהיה נמוך בחצי מזה של מצבר רגיל, כשניתן כבר עכשיו להזמין דרכנו מצבר יד 2 בעלות של 180 שקלים בלבד!

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן