לפרטים חייגו:

מצבר לרכב ביבנה

מצבר לרכב ביבנה בדרך אליכם ללא עיכובים

זה תמיד קורה בהפתעה מוחלטת – הרכב לא מניע על הבוקר כשיוצאים לעבודה או שחזרתם אליו בחניה וגיליתם שהשארתם אורות דלוקים, וכעת צריך להתחיל לחפש איפה קונים מצבר ביבנה. איתנו אין צורך להסתבך, כי אנחנו בחברת טופ מצברים מגיעים עד אליכם עם מצבר לאוטו או מצבר לאופנוע ביבנה עד הבית, ותוך דקות ספורות נהיה אצלכם בלי שתצטרכו להתעכב ביומכם. אם אתם מחפשים שירות מהיר ואמין להחלפת מצברים, בהחלט הגעתם למקום הנכון.

החלפת מצבר לרכב ביבנה
מצבר עד הבית ביבנה מחיר החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה
אפשרות לבקש מצבר משומש לרכב
30 דקות ואנחנו אצלכם 

לפרטים ובירורים חייגו לטלפון:
050-999-3572

 

מצבר לרכב ביבנה


סימנים לכך שהגיע הזמן להחליף מצבר לרכב ביבנה

קל מאוד לזהות שהבעיה היא במצבר ולא ברכיב אחר ברכב, ולפניכם הסימנים שעליכם לשים לב אליהם כדי לדעת האם אכן צריך להחליף את המצבר:

קודם כל צריך להסתכל על תאריך ההתקנה של המצבר. לא משנה אם מדברים על מצבר למשאית ביבנה או מצבר של אופנוע, אם עברו 3 שנים מאז שהתקינו לכם אותו, סביר להניח שהוא איבד מכוחו וצריך יהיה להחליף אותו בקרוב.

בנוסף לבדיקת התאריך, אם מדובר על מצבר לרכב ביבנה שפועל על בסיס מי חומצה, צריך לבדוק גם את גובה המים. כשהגובה שלהם נמוך זה סימן לכך שצריך לרכוש מצבר חדש לרכב.

אם יש לכם רכב מדגם חדש, נורית האזהרה הצהובה כבר תיידע אתכם בנוגע לכך שהמצבר חלש – אל תתעלמו ממנה וקחו את הרכב לחשמלאי רכב כדי שיבדוק לכם את המצבר לפני שתיתקעו עם הרכב.

במהלך ההתנעה עם מצבר חלש אתם תבחינו בכך שהנורות שבלוח המכוונים מהבהבות מעט. עם זאת בעיה זו יכולה גם להעיד על תקלה חשמלית ברכב.

אם המזגן של הרכב שלכם לא מקרר כמו שצריך, יכול להיות שהבעיה נעוצה במצבר חלש. עם זאת הבעיה הזו יכולה להעיד גם על מחסור בגז.

אם הרכב מתקשה להתניע זה סימן לכך שהמצבר לא מצליח לספק את הכוח הנדרש כדי להניע אותו. אמנם המצבר לא נגמר, אבל תצטרכו להתחיל לשקול קניית מצבר ביבנה.

אם כבר הגעתם למצב שהרכב לא מניע ואתם שומעים תקתוקים בזמן ניסיון ההנעה, זה סימן מובהק לכך שהמצבר כבר שבק חיים והגיע הזמן להזמין אחד חדש.

אין צורך שתביאו את הרכב שלכם לבדיקה, משום שאנחנו נגיע אליכם עם מצבר עד הבית ביבנה – נעשה אצלכם את הבדיקה ובמידת הצורך נחליף לכם את המצבר על המקום.

 

איך אפשר לדעת איזה מצבר מתאים לרכב?

כדי לוודא את סוג המצבר שמתאים לרכב שלכם אתם צריכים להכיר את סוג המנוע שלכם או דגם הרכב, ועל פיו תוכלו לדעת איזה מצבר יש להזמין. מצבר 55 אמפר למשל יתאים לרוב רכבי יונדאי, פיג'ו או פיאט, מצבר 60 אמפר יתאים לרכבי סובארו ומיצובישי, בעוד מצבר 70 אמפר יתאים לרוב רכבי קנגו, ברלינגו או ב.מ.וו.

עם זאת, צריך להסתכל מתחת למכסה המנוע ולהבין איזה דגם מדויק של מצבר צריך להתאים לרכב. זאת משום שמצברים מגיעים בגדלים שונים, ואם למשל מתאימים מצבר לאוטובוס ביבנה צריך לוודא שהוא יכול להיכנס כמו שצריך למקומו.

 

כמה עולה מצבר למכירה ביבנה ומה משפיע על המחיר?

המצברים שאנחנו מציעים למכירה עולים החל מ-460 שקלים, כשבמחיר זה נוכל להתאים לכם מצבר פרימיום ביבנה תוצרת ישראל שנחשב לאמין וטוב במיוחד. יש מצברים אחרים וטיפה יקרים יותר, למשל מצבר שנפ ביבנה יכול לעלות יותר, אך היקרים ביותר הם המצברים מתוצרת חוץ, כמו למשל של חברת וורטה – המצברים שלהם יכולים להגיע גם לעלות של 600 שקלים, אך במחיר זה אתם מקבלים מצבר ברמה גבוהה ועם תקופת אחריות ארוכה במיוחד.

אנחנו ממליצים לכם לבדוק אילו מצברים במבצע ביבנה אנחנו מציעים, כשמדי חודש מתחדש מלאי העודפים שלנו וביכולתנו לספק לכם מצברים איכותיים במחירים זולים במיוחד. אל תפספסו הזדמנות לחסוך ולהרוויח על רכישת מצבר חדש.

 

האם כדאי לרכוש מצבר משומש ביבנה?

האפשרות הזו לא מתאימה לכולם, במיוחד לחשדנים מבינכם שלא סומכים על מוצר שלא מגיע ישירות מהניילון, אך למעשה מדובר בבחירה נפוצה מאוד שאנשים רבים מעדיפים אותה. אפשר לרכוש מצברים בזול ביבנה בעלות של 180 שקלים בלבד אם רוכשים אותם מיד שנייה, והם מתפקדים היטב למשך תקופה של עד שנתיים לכל היותר.

לאפשרות הזו יש כמה חסרונות בולטים, למשל אתם לא מקבלים מצבר עם תקופת אחריות וגם לא יודעים בדיוק למשך כמה זמן יחזיק. עם זאת, מדובר באפשרות לרכישת מצבר בזול וזה מתאים למשל למי שמעמיד את הרכב שלו למכירה.

 

האם צריך לשלם כפול על מצבר לקלנועית ביבנה?

קלנועית היא רכב חשמלי שמונע על ידי מצבר, ובדגמים מסוימים צריך 2 מצברים כדי להפעיל את הקלנועית. על כן יתכן ששני המצברים סיימו את חייהם בו זמנית, ובמקרה שכזה אכן תצטרכו להזמין 2 מצברים בשביל הקלנועית שלכם.

 

מגיעים גם לדיונות להחלפת מצבר לטרקטורון ביבנה

חובבי האקסטרים מגיעים לחולות יבנה כדי למתוח את יכולות הטרקטורון או האופנוע שלהם, ואם אתם ביניהם, סביר להניח שגם אתם מעבירים שעות ארוכות באזור זה ונהנים מהרכיבה המאתגרת. אך מה קורה אם עשיתם עצירה והשארתם אורות דלוקים או שפשוט הטרקטורון לא מניע? אתם צריכים להזמין מצבר ל rzr ביבנה לאזור שלא נגיש לכולם, אך אנחנו יכולים להגיע אליכם בכל מקום. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להרים אלינו צלצול ואנחנו כבר בדרך אליכם.

עם זאת שימו לב שאנחנו לא מספקים מצברים ביבנה 24 שעות, ונוכל לספק לכם מצבר אך ורק בשעות העבודה שלנו – ימים א' עד ה' בין השעות 8:00-19:00 ובימי ו' בין השעות 8:00-14:00.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן