לפרטים חייגו:

מה זה מצבר לרכב מקולקל

ברגע שרכב שלנו מפסיק להניע, אחת המחשבות הראשונות אשר עולות במוחנו זה שהמצבר התקלקל. אומנם כאשר מצבר לרכב מתקלקל או נשחק, אנו לא נוכל להניע את הרכב שלנו – אך ישנם עוד גורמים אשר עשויים לגרום לחוסר ההצלחה בהנעת הרכב. לעיתים יכול להיות שהמצבר פשוט התרוקן, ולכן אתם נדרשים למלא אותו על מנת שהוא יחזור לפעילות – הסיבה הזאת יכולה להיגרם בעיקר בגלל השארת האורות או המזגן של הרכב דולקים – דבר שגומר את המצבר בסופו של יום. לפני שאתם רצים לחפש מצברים לרכב חדשים, תבדקו עם מוסכניק או חשמלאי את המצב של המצבר הנוכחי שלכם – אולי הוא עדיין פעיל אך ישנה בעיה אשר מונעת ממנו לפעול כראוי. בדיקה שכזו עשויה לחסוך לכם אלפי שקלים על קניית מצבר חדש.

מצבר לרכב עד הבית – תקול אבל בכל זאת מגיע לכם כסף עליו

אומנם לא מדובר פה בתעשייה אשר מגלגלת סכומי כסף גדולים, אבל בכל זאת ישנם אנשים אשר צוברים בחלוף השנים – מספר רב של מצברים ישנים ומשומשים. מצבר לרכב משומש הוא דרך מושלמת להכניס כמה עשרות שקלים באופן מידיי, כיום ישנם סוחרי מצברים אשר מוכנים לקנות כמעט כל מצבר בכל מצב תמורת סכום סמלי. בדיקה קטנה יכולה להביא לכם מספר רב של סוחרים אשר ירצו לקנות מכם את המצבר הישן – או מנגד שפשוט תלכו אל אחד החנויות המוכרות אשר מספקות מצברים לרכב – לעיתים תוכלו להזדכות על אותם מצברים ישנים בחנויות הללו – ואף לקבל זיכוי על קניית מצבר חדש לרכב שלכם.

צעדים ראשונים עושים רק בעזרת מומחה
חברת "טופ מצברים" תשמח לעמוד לצדכם בהחלטות החשובות ביותר שלכם בכל הקשור אל בחירת מצבר לרכב שלכם. אולי זאת הפעם הראשונה שבה אתם באמת צריכים להחליף מצבר, ולכן אתם חייבים לקבל את ההחלטות הנכונות על מנת לשמור על הרכב שלכם ולקנות מצברים לרכב שיחזיקו לכם זמן רב – ולא יתקלקלו או ישחקו כעבור מספר חודשים מרגע הקנייה שלהם. הגיע הזמן שתקבלו את ההחלטות הנכונות ביחד איתנו.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן