לפרטים חייגו:

אחריות על מצברים לרכב

רוב האנשים פועלים בצורה מאוד מחושבת כאשר הם מבצעים קנייה או החלפה של מצבר מחברה כזאת או אחרת. הנטייה לשמרנות מצידנו נובעת בעיקר מהמחירים הגבוהים של אותם המצברים, אשר לעיתים עשויים להגיע לאלפי שקלים עבור מצברי רכב חדשים היישר מן היבואן שלהם. אחד הדברים שמבחינתי הוא החשוב ביותר לבדיקה בעת קניית המצבר הוא: אחריות המצבר. מובן לכולם שבמידה ולא תהיה אחריות יכול להיות שנצטרך להגיע בעוד שנה ולקנות שוב את אותו המצבר אשר התקלקל.

אך ישנם דברים אשר מחובתכם לשים לב אליהם בעת הרכישה, בכל הנוגע אל האחריות של המצבר. ראשית כל אליכם לשים לב אל היבואן של המצבר, בשורה התחתונה הוא זה שאמור לספק לכם את השירות כאשר האחריות בתוקף ? במידה ואותו יבואן לא מוכר, ישנו סיכוי סביר שברגע שתזדקקו לשירותיו בכל הנוגע אל האחריות הוא פשוט ייעלם מהשוק ותמצאו את עצמכם חסרי אונים. חשוב מאוד לרכוש את המצבר מחברה מוכרת אשר הצליחה לבסס את שמה בזכות האמינות והאחריות של המוצרים אותם היא מספקת.

אחריות של מצבר לרכב צריכה להגיע אליכם היישר מן היבואן של הרכב, ולא מהחנות או המקום ממנו אתם רוכשים את המצבר. לכן שימו לב מי הוא האחראי על האחריות שלכם, ותבררו זאת באופן ישיר עם הנציגה או בעל המקום ? ערנות עשויה למנוע אי נעימות אשר יכולה להופיע ברגעים הכי לא מתאימים מבחינתכם, ובעל המקום יכול להתנער או להכחיש את האחריות שקיבלתם ממנו.

טיפ אחרון בנוגע לאחריות של המצבר קשורה אל התוקף והזמן שלו. בעת רכישת מצברי רכב, אתם אמורים לקבל אחריות ארוכה מספיק על מנת לוודא שהמצבר שקניתם אכן תקין. לרוב מדובר בתקופה של 3 שנים ומעלה, לכן אל תתפשרו על אחריות נמוכה או לא מספקת ? כיום ישנם מקומות רבים אשר מספקים את השירות של מכירת מצברים לרכב. ואתם בתור לקוחות צריכים להיות אלה שמכתיבים את העניינים ולא אלה שאמורים להסתפק בתנאים אשר מוכתבים לכם מן החברה המספקת. לכן תדרשו ותבררו עד אשר תמצאו את המקום האידיאלי מבחינתכם.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן