לפרטים חייגו:

איך לבדוק את המצבר ברכב שלכם

אתם לא חייבים להיות מוסכניקים מנוסים או בעל מקצוע איכותי בתחום הרכבים על מנת לבצע בדיקה ראשונית אודות תקינותו של מצבר הרכב שלכם. תזכרו שבמידה ותוכלו לעשות למצבר שלכם בדיקה ראשונה בצורה טובה, תוכלו למנוע הוצאות מיותרות או לחץ שהיה ניתן למנוע מראש. בכל מקרה חשוב לזכור שבמידה ואינכם בטוחים בנוגע לתקינות המצבר או לתוצאות הבדיקה שלכם, מומלץ לקרוא כמובן לאיש מקצוע על מנת שיבצע בדיקה נוספת ויאשר את תקינות או אי תקינות המצבר שלכם.

לרוב בעיות אשר קיימות מסיבה כזאת או אחרת במצבר, עשויות להתריע גם מבחינה חיצונית. לעיתים בעת אי תקינות המצבר ניתן לראות "סימני הזעה" נוזליים באזור של המצבר או מנגד קורוזיה בקטבים שלו ? אלו הם סימנים מקדימים המעידים שקיימת בעיה מסוימת במצבר ועליכם לפנות אל מוסכניק מורשה. בנוסף להיבטים החיצוניים ניתן לבדוק את תקינות הכבלים באזור, מצברים חייבים להיות מחוברים אל כל הכבלים שלהם ? ולכן במידה וכבל אחד יצא או התנתק ממקומו, ככל הנראה נגרם נזק מסוים למצבר עצמו.

לכל מצבר אמור להיות מספיק מים על מנת שיוכל לעבוד בצורה תקנית, לעיתים הוא עשוי לעשות בעיות עקב מחסור או מצוקה של מים במצבר ? לכן עליכם לוודא שהגובה של המים הינם זהים אל גובהם של לוחיות העופרת באזור של המצבר. כמובן במידת הצורך ניתן למלא את המצבר במים מזוקקים בלבד.

ישנם אפשרויות שיכולות להיות ניגשות לאנשים עם מכשירים אשר עשויים להועיל. במידה ויש לכם בבית מכשיר וולט מטר, ניתן יהיה למדוד את גובה המתח של המצב ובכך לוודא את תקינות המתח. לרוב על מנת לוודא את התקינות של מצבר לרכב עליהם להראות על גובה מתח של למעלה מ-12V. במידה וקיבלתם פחות ככל הנראה ישנה בעיה במצבר ועליכם לפנות אל המוסך על מנת שיבדקו מהי הבעיה ויוכלו לסדר אותה בסופו של דבר. בסופו של דבר כל הפעולות האלה לא לוקחות זמן רב, ועשויות להוריד מכם את הלחץ שמא המצבר התקלקל או שכל סדר היום שלכם השתבש עקב אי תקינות המצבר.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן