לפרטים חייגו:

מצבר לרכב ברמת השרון

ברמת השרון לא תוכלו למצוא חברה להתקנת מצברים עם מוסכניק עד הבית שיותר טובה מהירה ואדיבה מחברת טופ מצברים, מצברים לרכב ברמת השרון זה לא נחשב כל כך נדיר אך נדיר למצוא שירות מקצועי, אדיב ומחיר שנוח לכל כיס.

במידה ואתה זקוק להתקנת מצבר עד הבית באזור רמת השרון והסביבה תוכל להשתמש בשירותי החברה: מצברים לרכב ברמת השרון, תרגיש חופשי להתקשר אלינו בכל עת ולשמוע פרטים נוספים על חברתינו ואף להשתמ בשירותינו של התקנת המצברים ברמת השרון.

החלפת מצברים ברמת השרון לרכב, אופנוע, טרקטורון, אוטובוס ועוד
מצברים במבצע ברמה"ש החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה
אפשרות לבקש מצברים משומשים או מחודשים לרכב ברמת השרון – כל סוגי הרכבים!


לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
050-999-3572

 

מצברים ברמת השרון במבצע עד הבית

מצבר לרכב ברמת השרון

רמת השרון היא מצד אחד עיר מרכזית שקרובה מאוד לתל אביב ומצד שני עדיין יש בחלקים ממנה אווירה כפרית ובקרבתה יש שטחים פתוחים. בהתאם תמצאו בישוב כלי רכב מכל הסוגים – מכוניות פרטיות, אוטובוסים, קטנועים, טרקטורונים, אופנועים, קלנועיות, משאיות ועוד – והמכנה המשותף הוא שכולם זקוקים אחת לכמה שנים למצבר.

התזמון הנכון לקניית מצבר

כולנו מבינים שבלי מצבר הרכב הופך לחסר תועלת, כולנו מבינים שאף מצבר לא יפעל לנצח – בדרך כלל תוחלת החיים היא 3-4 שנים – ובכל זאת באופן טבעי עבור כל בעל רכב קניית מצבר ברמת השרון היא הוצאה מיותרת. בהתאם נשתדל במרבית המקרים לדחות ככל האפשר את הרכישה, למעשה עד שכבר לא תהיה ברירה והרכב פשוט לא יניע.

על-מנת לחסוך את החוויה הלא נעימה של רכב תקוע, גם אם ניתן למצוא מצברים ברמת השרון 24 שעות ביממה או לפחות במרבית השעות (שהרי מדובר כאמור בישוב מרכזי בלב גוש דן), מומלץ להקדים תרופה למכה – ולקנות מצבר חדש כשזה הקיים מתקרב לסוף דרכו. איך אפשר לדעת שהמצבר כבר לקראת הסוף? כאמור ברוב המקרים תוחלת החיים היא 3-4 שנים, ובנוסף תמיד תוכלו להתייעץ עם אנשי המקצוע המנוסים ובעלי היושרה של טופ מצברים.

מצבר חדש או מצבר משומש?

עוד החלטה חשובה היא האם לקנות מצבר משומש ברמת השרון או האם לא להתפשר ולחפש אך ורק מצבר חדש.

באופן טבעי המצברים החדשים יחזיקו מעמד זמן רב יותר אבל מצד שני הם גם יקרים יותר. בכל מקרה ההשוואה שאתם צריכים לבצע היא בהתאם ליחס העלות-תועלת, כלומר לקחת בחשבון גם את מחיר כל אחת מהאופציות וגם את הזמן הצפוי להפקת התועלת מהמצבר. ישנה גישה שלפיה אם ממילא מתכננים למכור את המכונית בקרוב אין טעם להשקיע במצבר חדש – ההיגיון מובן, ואכן בדרך זו תוכלו למצוא מצברים בזול ברמת השרון, אבל בדיקה מקצועית תגלה את העובדה שהמצבר כבר לקראת סוף דרכו והדבר עלול להוריד את ערך הרכב. אם החלטתם לקנות מצבר משומש, חשוב במיוחד לעשות זאת במקום מקצועי ואמין כמו טופ מצברים, כדי לא לגלות כעבור זמן קצר ששוב אין ברירה אלא להחליף מצבר.

למה חשוב לקנות מותגים מוכרים?

מותג הוא אמנם לא בהכרח ערובה לאיכות גבוהה – ישנם תחומים שבהם שמות מוכרים הם בעיקר תוצאה של שיווק מסיבי – אבל בכל מה שקשור למצברים מומלץ בחום להעדיף את המוצרים של החברות הבולטות כמו שנפ, פרימיום או ורטה. כשאתם בוחרים מצבר שנפ רמת השרון למשל, אתם יכולים לדעת בוודאות שהוא ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר לאורך זמן רב ככל האפשר, ונהנים גם מביצועים איכותיים וגם משקט נפשי.

מה כולל שירות מצבר עד הבית?

בין אם נתקעתם בשכונת מורשה, בנווה מגן, במרכז העיר או בשכונות המערביות החדשות דוגמת נווה רום, בכל מקום תוכלו ליהנות מהאופציה של מצבר עד הבית ברמת השרון.

יתרון אחד של שירות זה הוא האפשרות לבצע סקר שוק מקיף בנוחות ובקלות וכך למצוא מצברים במבצע ברמת השרון. יתרון שני הוא שלא מבזבזים זמן יקר בהמתנה למישהו שיניע את הרכב עם כבלים (ובהקשר זה כדאי לזכור שישנן שכונות ברמת השרון שבהן מספר התושבים נמוך וגם לא עוברים בני אדם רבים, כך שאתם עלולים לחכות זמן רב). בנוסף אין את החשש להיתקע שוב עם הרכב בזמן שמחפשים איפה קונים מצבר ברמת השרון שיהיה גם איכותי וגם לא יקר מדי.

הדגשים החשובים לכל סוג מצבר

באופן טבעי כשמחפשים מצבר למכירה ברמת השרון חובה לוודא התאמה מלאה לסוג הרכב ולמאפיינים הספציפיים שלו. לטופ מצברים ניסיון רב ומגוון מוצרים רחב מאוד, כך שמובטחת לכם התאמה שכזו. אם למשל יש לכם מאזדה 3, ייתכן שהמנוע שלה הוא בנפח 1.5 ליטר וייתכן גם שהוא בנפח 2 ליטר, ולכן המנוע המתאים שונה גם כן.

כשמחפשים מצבר לקטנוע ברמת השרון נפח הכלי הדו גלגלי הוא השיקול המכריע. בפרט ישנם הבדלים בין קטנועי ה-125 סמ"ק לבין קטנועי ה-250 סמ"ק. עוד כדאי לזכור שבימינו ישנם גם דגמים רבים של קטנועי מנהלים בנפח גדול אף יותר וברמת אבזור גבוהה יותר, כך שנדרש מצבר חזק יותר.

באופן דומה לגבי מצבר לאופנוע ברמת השרון חובה לוודא התאמה מושלמת ועוד המלצה חמה היא להעדיף מותגים מוכרים (שנפ, ורטה וכדו').

העדיפות למותגים מובילים חשובה אפילו יותר כשמחפשים מצבר לאוטובוס ברמת השרון. הסיבה העיקרית היא שמצברים לאוטובוסים מחזיקים מעמד אפילו 5-6 שנים ולכן כדי להגיע ליחס עלות-תועלת אופטימלי כדאי לא להתפשר על האיכות.

קטגוריה נוספת היא מצבר למשאית ברמת השרון. לכלים כבדים אלה נדרשים מצברים רבי עוצמה של לפחות 100 אמפר ו-24 וולט. פשרה עלולה להוביל למצב שבו אתם נתקעים עם המשאית לאו דווקא ברמת השרון אלא בנקודת אחרת ברחבי הארץ ומפסידים זמן רב כדי למצוא פיתרון.

כלי רכב נוסף נפוץ מאוד בעיר הוא טרקטורונים, בזכות המרחבים הפתוחים מסביב. בחירת מצבר לטרקטורון ברמת השרון צריכה להיעשות בחוכמה: המצבר חייב להיות עמיד בכל תנאי שטח, ונדרשת גם התאמה לסוג הספציפי של הטרקטורון (למשל מצבר ל rzr ברמת השרון הוא מוצר אחר לגמרי בהשוואה למצבר לארקטיק קאט).

האוכלוסייה המבוגרת ברמת השרון מתניידת במקרים רבים בעזרת קלנועיות. כדאי לדעת שבמקרים רבים מצבר לקלנועית ברמת השרון הוא למעשה זוג מצברים ושהאופציה הטובה ביותר היא מצברי ג'ל שפועלים על בסיס טכנולוגיה יעילה שנקראת VRLA. להזמנת מצבר לקלנועית עד הבית לחצו כאן.

למה להזמין מצברים ברמת השרון עד הבית מאיתנו?

טופ מצברים הינה חברה ותיקה אשר משווקת מצבר לרכב ברמת השרון לכל סוגי הרכבים. בטופ מצברים צוות אדיב אשר נותן מענה לכל שאלה, בקשה או תקלה. אנו מציעים שירות עד בית הלקוח גם ברמת השרון ? עובד של החברה יגיע עד לביתכם באזור רמת השרון על מנת לבדוק את המצבר הקיים ולהתקין בצורה הטובה והמקצועית ביותר את המצבר החדש. אנו מקפידים על שירות אדיב והוגן, ועל מחירים משתלמים, אשר יסייעו לכם לרכוש את המצבר הטוב ביותר עבורכם. אנו דואגים גם לעבודות התקנה מקצועיות, ללא תקלות וללא בעיות. אנו מעניקים אחריות מרבית הן על המצברים עצמם והן על ההתקנה, כדי שתהיו בטוחים שתהיו מרוצים.

יצירת קשר עם TOP מצברים:
טלפון: 050-999-3572

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן