לפרטים חייגו:

מצבר לרכב ברמת גן

נגמר לכם המצבר וזקוקים לשירות מצבר עד הבית ברמת גן?

טופ מצברים זאת החברה הנכונה שתוכל להציע לך פתרון מהיר ויעיל הכולל משלוח עד אליך של מצבר לרכב ברמת גן חדש או משומש במחיר שנוח לכל כיס! חברת טופ מצברים לרכב ברמת גן תמיד נתנה ותמיד תתן את המענה הטוב ביותר עד אליך הלקוח על מנת שתוכל גם להנות משירות מצברים ברמת גן או באזור הקרוב.

קיימת גם אפשרות לרכישת מצבר משומש ולא רק מצבר חדש וכנראה שאם אתה גר ברמת גן תוכל לקבל את שירותינו עד אליך בזמן הקצר ביותר! סניף החברה נמצא ברמת גן ונותן שירות משלוחי מצברים בעיר רמת גן והסביבה.

החלפת מצבר לרכב ברמת גן במחיר מעולה!
החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה
אפשרות לקבל מצברים משומשים או מחודשים לרכב – לכל סוגי הרכבים!

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר חייגו לטלפון:
050-999-3572

החלפת מצברים ברמת גן עד הבית


מצבר לרכב ברמת גן מעכשיו לעכשיו עד הבית

כשהרכב לא מתניע, נשמע קול צקצוק מוזר בעת ניסיון ההתנעה, לוח המכוונים משתגע ואפילו הצופר לא עובד, כל אלו מסמנים על כך שהגיע הזמן להחליף את המצבר. אבל איפה קונים מצבר ברמת גן במחיר משתלם, ובכלל איך מגיעים עד לחנות עם הרכב שלא עובד? על 2 השאלות האלה אנחנו בחברת טופ מצברים מספקים לכם תשובה אחת פשוטה – אנחנו נדאג לכם למצבר במחיר הזול ביותר בארץ, ונגיע עד אליכם תוך דקות כדי להחליף לכם אותו, לא משנה עם נתקעתם בשכונת עיר ימים, אגמים או רמת פולג. אנחנו כאן כדי לדאוג לכם ולכיסכם.

מצבר עד הבית ברמת גן – זמינים בכל יום

לא קל להתחיל את היום עם רכב שלא מתניע או להגיע לחניון אחרי יום עבודה ארוך ולגלות שהפעם צריך לקחת אוטובוס הביתה. אמנם אנחנו לא מספקים מצברים ברמת גן 24 שעות ביממה, אך אנחנו עובדים בכל שעה שבה תזדקקו אותנו הכי הרבה – משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הערב המאוחרות. לא נשאיר אתכם עובדי עצות – אם המצבר הלך התקשרו מיד אלינו ונגיע להתניע מחדש את הרכב שלכם.

איך מוצאים מצברים בזול ברמת גן?

יש לנו כמה דרכים לספק לכם מצברים זולים ואיכותיים. הראשונה היא איסוף עצמי של המצבר אצלנו, כך שלא תצטרכו לשלם על עלות ההגעה אליכם – במצב שכזה תוכלו לרכוש מצבר במחיר נמוך של 460 שקלים בלבד. פרט לכך, תוכלו למצוא אצלנו בכל חודש מצברים במבצע ברמת גן (למבצעים שלנו לחצו כאן), כך ששווה להתעדכן ולראות האם יש לנו במלאי עודפים של המצבר שמתאים לרכב שלכם. דרך נוספת ואחרונה שבה ניתן לחסוך בכסף בעת רכישת מצבר לאוטו היא לקנות מצבר משומש ברמת גן. אמנם הוא יחזיק פחות זמן, אך מחירו יהיה נמוך בחצי מזה של מצבר חדש.

מצבר למכירה ברמת גן – איזה אפשר למצוא אצלנו?

אנחנו עובדים עם יצרני המצברים המובילים ביותר בארץ ובעולם, כשאת שמותיהם תוכלו אולי אפילו לראות על המצבר שכבר עכשיו נמצא ברכב שלכם. אם אתם מחפשים מצבר שנפ רמת גן היא עיר שבה לא חסר לנו מגוון רחב של מוצרי החברה, והיא נחשבת לאחת מיצרניות המצברים הטובה ביותר שיש. עם זאת, אנחנו ממליצים לכם גם לבדוק התאמה של מצבר פרימיום ברמת גן לרכב שלכם, זאת בשל המחיר הזול של היצרן הישראלי, שהמצברים שלו מצוינים אף הם.

מצבר לאופנוע ברמת גן – כמה אמפר צריך?

לכל אופנוע צריך להתאים מצבר אחר, לפי חוזק המנוע. את החוזק של המצבר מודדים לפי האמפר שלו, כשבמקרה של מצבר לקטנוע ברמת גן או לאופנוע מדובר בטווח של בין 3-30 אמפר. אופנוע דילן 150 של הונדה למשל צריך מצבר של 6-7 אמפר, בעוד שאופנוע CF250 של אותה חברה יצריך מצבר של 10-12 אמפר.

איך להגן היטב על מצבר לטרקטורון ברמת גן?

אחרי שמחליפים לכם מצבר בטרקטורון, הדבר הראשון שצריך לעשות לפני שיוצאים איתו לשטח זה לרסס עליו חומר מגן ומבודד. מדובר בחומר שמנוני דוחה מים שמונע אפשרות שלכלוך ואבק יכסו מצבר ל rzr ברמת גן או את חלקיו, והוא מומלץ גם לשימוש בחודשי החורף כדי להגן על המצבר מפני רטיבות. את התרסיס יש לרסס על הכבלים והמצתים אחת לזמן מה.

מצבר לקלנועית ברמת גן – אחד או שניים?

אכן יש קלנועיות שמסתפקות במצבר אחד, אך ברוב המקרים ובמיוחד כשמדובר בקלנועיות גדולות, זה לא המצב. לכן אם אתם רוכשים מצבר לקלנועית, זכרו שאתם בעצם רוכשים שניים, משמע ההוצאה הכספית תהיה כפולה. המצברים שמתאימים לקלנועיות מתחילים ב-70 אמפר, משמע המחיר המינימלי שתשלמו על מצבר הוא 640 שקלים.

מצבר למשאית ברמת גן – עד כמה זה יקר?

כשמדברים על מצברים עוצמתיים שמתאימים לרכבים גדולים וכבדים צריך לציין לא רק את כוחם הרב, אלא גם את העמידות שלהם – מצבר לאוטובוס ברמת גן שנחשב איכותי וטוב יכול להחזיק גם עד 5 שנים, שזה כמעט הרבה יותר ממשך הזמן המינימלי של מצבר רגיל ברכב פרטי. לכן בעת קניית מצבר ברמת גן למשאית או אוטובוס זכרו שאמנם אתם משקיעים כמה מאות שקלים אקסטרה ביחס למצבר של רכב קטן יותר, אך העמידות שלו הופכת את העלות ללא משמעותית כלל.

למה דווקא להזמין מצברים ברמת גן טופ מצברים?

טופ מצברים הינה חברה ותיקה אשר משווקת מצברים לכל סוגי הרכבים. בטופ מצברים צוות אדיב אשר נותן מענה לכל שאלה, בקשה או תקלה. אנו מציעים שירות עד בית הלקוח גם ברמת גן ? עובד של החברה יגיע עד לביתכם באזור רמת גן על מנת לבדוק את המצבר הקיים ולהתקין בצורה הטובה והמקצועית ביותר את המצבר החדש. אנו מקפידים על שירות אדיב והוגן, ועל מחירים משתלמים, אשר יסייעו לכם לרכוש את המצבר הטוב ביותר עבורכם. אנו דואגים גם לעבודות התקנה מקצועיות, ללא תקלות וללא בעיות. אנו מעניקים אחריות מרבית הן על המצברים עצמם והן על ההתקנה, כדי שתהיו בטוחים שתהיו מרוצים.

יצירת קשר עם TOP מצברים:
טלפון: 050-999-3572

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן