לפרטים חייגו:

מצבר לרכב בחולון

החלפת מצברים בחולון לכל סוגי הרכבים!

חברתינו מספקת משלוחי מצברים בחולון ביחד עם מוסכניק עד הבית, אם אתם גרים בחולון גם אתם יכולים להנות משירות מצבר לרכב בחולון עד הבית שיכול להיות ברגעים מסוימים קריטים מאוד, ולכן חברתינו תספק לכם את המצבר המתאים במיוחד בשבילכם ובשביל הצרכים שלכם בזמן הקצר ביותר עם מחיר שנוח לכל כיס, מצברים לרכב בחולון עד הבית יכול להיות הפתרון המושלם עבורך, אל תהסס ליצור קשר עוד היום ותקבל מאיתנו את השירות האדיב והמקצועי ביותר.

החלפת מצברים בחולון לרכב, אופנוע, טרקטורון, אוטובוס ועוד
החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים בחולון עד הבית עם אחריות מלאה
אפשרות לבקש מצברים משומשים או מחודשים לרכב – כל סוגי הרכבים!

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
050-999-3572

 

מצבר לרכב בחולון במבצע
מצבר לרכב בחולון תוך רגע אצלכם

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שקרה לכם אחד משני המקרים הבאים – אתם מחפשים מצבר למכירה בחולון כי המצבר שברכב שלכם שבק חיים, או שאתם מחפשים מצבר חדש כי אתם חושדים שזה יקרה ממש בקרוב. כך או כך, אנחנו בחברת טופ מצברים כאן לרשותכם עם שירות מיוחד של הבאת מצבר עד הבית בחולון כולל התקנה. בכל יום אנחנו מסתובבים בכל רחבי העיר, משכונת תל גיבורים ועד קריית בן גוריון, כדי להציל אנשים שנתקעו עם הרכב בגלל מצבר ששבק חיים. מאות לקוחות בשנה לא טועים – רק אצלנו מוצאים מצברים בזול בחולון באיכות הגבוהה ביותר שיש.

כל המצברים לכל סוגי הרכבים במקום אחד

בין שאתם מחפשים מצבר לקטנוע בחולון ובין שדרוש לכם מצבר עוצמתי יותר, את כולם תוכלו למצוא אצלנו ללא יוצא מן הכלל, כולל גם מצבר לאופנועי ים או מצבר לאוטובוס בחולון. על פי הדגם של כלי הרכב שלכם נדע כיצד להתאים לו את המצבר באופן מדויק, ונוכל להציע לכם מגוון רחב של מצברים שיתאימו לכם מיצרנים שונים, במחירים משתנים.

דברים שצריך לחשוב עליהם לפני קניית מצבר בחולון

עוד לפני שאתם פונים אלינו, אנחנו ממליצים לכם לשקול כמה אפשרויות שיוכלו לעזור לכם לחסוך יותר כסף על המצבר החדש שלכם. ראשית שאלו את עצמכם מה המטרה שלשמה הרכב משרת אתכם – אם מדובר ברכב עבודה, הרי שמומלץ להזמין מצבר חדש, אך אם זהו רכב פרטי, ועל אחת כמה וכמה כזה שעומד למכירה, אפשר לשקול לרכוש מצבר משומש בחולון. אמנם המצבר הזה יחזיק פחות זמן, אך מחירו יהיה זול באופן משמעותי מזה של מצבר שלא ראה כביש – רק 180 שקלים!

יש לנו מצברים במבצע בחולון בכל יום

בררו כבר עכשיו איזה מצבר עומד אצלנו במבצע החודש, ותוכלו לחסוך אפילו על רכישת מצברים חדשים. המלאי שלנו מתעדכן בכל רגע, והמחיר שתשלמו יהיה זול בכמה מאות שקלים מאשר על מצבר שאינו במבצע. מצבר שנפ חולון ב-460 שקלים בלבד – ראיתם פעם מחיר שכזה? אל תפספסו הזדמנות של פעם בחיים לרכוש מצבר במחיר מצחיק!

מצבר לטרקטורון בחולון – אנחנו מגיעים גם לשטח

נסעתם להנאתכם בפארק החולות, עצרתם לקפה וכשניסיתם להתניע את הטרקטורון גיליתם ששום דבר לא קורה? יכול מאוד להיות שהמצבר שבק חיים, והגיע הזמן להזמין מצבר ל rzr בחולון. אל תחששו, כי בעזרתנו אין צורך לשבור את הראש. אנחנו מגיעים עד אליכם, לא משנה איפה אתם, ומחליפים לכם מצבר על המקום, אפילו אם נתקעתם בשטח.

כמה אמפר צריך מצבר לאופנוע בחולון?

אופנועים הם מבין כלי הרכב שצריכים את המצבר עם ההספק הנמוך ביותר. למשל, אופנוע 125 צריך מצבר 6-7 אמפר, בעוד שאופנוע 250 יצריך מצבר 10-12 אמפר. לא משנה עד כמה עוצמתי האופנוע שלכם, אנחנו נספק לכם מצבר איכותי לאופנוע, חזק ואמין בעלות משתלמת. אתם אפילו לא צריכים לחפש איפה קונים מצבר בחולון ולאן צריך להביא את האופנוע, כי אנחנו נגיע אליכם ונעשה את הכול על המקום – בדיקת המצבר הקיים והחלפה במידת הצורך למצבר חדש.

איך מתאימים מצבר לקלנועית בחולון?

יש אנשים שחושבים שקלנועיות צריכות מצברים עם הספק נמוך, ואמנם יש קלנועיות חד מושביות שלהן מתאים זוג מצברים 20 אמפר, אך יש גם קלנועיות דו מושביות שצריכות 2 מצברים של 100 אמפר. אז איך יודעים איזה מצבר מתאים לקלנועית? הכול תלוי בדגם שלה. ספרו לנו מה הדגם של הקלנועית שלכם ואנחנו נתאים לכם מצבר פרימיום בחולון במחיר זול ומשתלם!

נתקעתם באמצע הדרך? התקשרו מיד אלינו

בין שמדובר ברכב הפרטי שלכם ובין שאתם באמצע העבודה וצריכים דחוף מצבר למשאית בחולון, אנחנו כאן בשבילכם ולא נחים לרגע. מצברים בחולון 24 שעות זה לא משהו שקל למצוא, אך נעשה את מרב המאמצים כדי להגיע אליכם בזמן ולמנוע מכם כל עיכוב אפשרי בלוח הזמנים של יומכם. אל תתנו לדבר פעוט כמו מצבר שנגמר לצברח אתכם – אנחנו נרומם לכם את מצב הרוח בחזרה כשתראו באיזה מחיר תוכלו לרכוש דרכנו מצבר חלופי.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן