לפרטים חייגו:

מצבר לרכב בגבעת שמואל

מצבר לרכב בגבעת שמואל – עד הבית במחיר הכי משתלם שיש

איך יודעים שהגיע הזמן להחליף מצבר, איך בוחרים את המצבר הנכון לרכב, האם יש מי שמספק מצברים 24 שעות ביממה עד הבית, מה קורה אם הרכב נתקע בשטח וכמה עולה מצבר לרכב בגבעת שמואל? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות.

אם עברו כבר יותר מ-3 שנים מאז שרכשתם את הרכב החדש שלכם, זה לא מפתיע שהגיע הרגע בו המצבר הפסיק לעבוד. זוהי אחת הבעיות הראשונות שתיתקלו בה עם רכב חדש, אך למעשה לא מדובר בבעיה כלל וכלל – זה דבר טבעי לחלוטין. אפילו מצבר איכותי יחזיק לכם לכל היותר 4 שנים, וכשהוא שובק חיים אין צורך שתגררו את הרכב למוסך, כי אנחנו מגיעים עם מצבר חדש עד אליכם. כאן בפורטל טופ מצברים תוכלו להזמין מצברים בזול בגבעת שמואל לכל אזור שבו אתם נמצאים – משכונת גיורא ועד רמת אילן – ונדאג להגיע אליכם תוך פחות משעה כדי לשחרר אתכם לדרך עם מצבר חדש ותקין.

החלפת מצברים לרכב בגבעת שמואל במחיר הזול בישראל!
מצבר עד הבית בגבעת שמואל החל מ-460 ש"ח
ניתן להזמין את כל סוגי המצברים: מצבר ורטה או שנפ ועוד
התאמת מצבר לסוג הרכב שלכם: טויוטה, מאזדה, ניסאן, קיה, פג'ו, רנו ועוד
הגעה עד בית הלקוח מעכשיו לעכשיו להחלפת מצבר לרכב, אופנוע, משאית וקלנועית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה ומצברים משומשים לרכב במחיר מוזל
30 דקות הגעה עד אליכם (בתוספת תשלום סמלית)

לפרטים ובירורים חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצברים בגבעת שמואל עד הבית


5 הסימנים לכך שהלך המצבר

כמו במקרה של מחלות אצל בני אדם, גם "מחלה" ברכב מראה תסמינים כאלה ואחרים – לפעמים כולם ולפעמים רק את חלקם. חפשו את הסימנים הבאים כדי לדעת האם אכן עליכם להזמין מצבר עד הבית בגבעת שמואל:

 אין אור ברכב או צפצוף כשהדלת פתוחה והמפתח בפנים (יכול לקרות גם בגלל בעיה במתג שבדלת)

√ אורות קדמיים ורדיו לא נדלקים, או שהאורות מעומעמים (יכול לקרות גם בגלל פיוז ראשי שנשרף או קורוזיה על מצבר ל rzr)

√ שום דבר לא קורה כשאתם מנסים להניע את הרכב (יכול לקרות גם בגלל בעיה בסטארטר, מתג ההתנעה או רכיבים אחרים)

√ תוכלו לשמוע את הסטארטר כשתסובבו את המפתח, אך המנוע לא יפעל (יכול לקרות גם בגלל מחסור בדלק או בעיה בסטארטר)

√ הרכב לא מניע בבוקר ללא דחיפה, ובהמשך היום עובד בסדר. זה סימן לכך שרכיב חשמלי מסוים שואב הרבה כוח מתוך מצבר 55 אמפר או פחות במהלך הלילה, ולכן לא רק שצריך להחליף מצבר, אלא גם לתקן את זליגת החשמל לאותו רכיב. (יכול לקרות גם בגלל מזג אוויר קר מאוד)

 

איך לבחור מצבר לרכב בגבעת שמואל?

יש כמה פרמטרים שישפיעו על הבחירה שלכם במצבר, כשהראשון הוא חוזק המצבר והתאמתו לרכב שלכם, מה שמתבטא באמפר, CCA, קיבול רזרבי ומידות גודל, והשני זה המחיר שאתם מוכנים לשלם עליו. יש מצברים זולים תוצרת ישראל, ולעומתם יש מצברים יקרים תוצרת חוץ.

אם אתם רוצים לרכוש מצבר זול, ביכולתנו לספק לכם מצבר שנפ בגבעת שמואל מכל סוג, שאיתו תקבלו תקופת אחריות ארוכה יחסית ומחיר משתלם מאוד. מצבר זול אף יותר יהיה מצבר פרימיום, שאיכותו לא נופלת מזו של מצברים מיובאים. אם אתם מחפשים מצבר אמין ויוקרתי, לכו על מצברי פרימיום . המצברים האלה מיוצרים בטכנולוגיות המתמקדות ביותר שקיימות היום בתחום, והם יבטיחו לכם מוצר שעובד היטב לאורך זמן עם אחריות לתקופה ארוכה.

יחד עם זאת ראוי לציין כי יש רכבים שמצריכים מצברים מיוחדים, למשל מצבר לקלנועית בגבעת שמואל צריך להיות בעל טכנולוגית פריקה עמוקה. מצברים אלו פועלים עם ג'ל במקום התמיסה החומצית הרגילה שיש בדרך כלל במצברים.

 

מצברים בגבעת שמואל 24 שעות ביממה

אתם לרוב לא תהיו אלו שתקבעו מתי תצטרכו מצבר חדש, ובכל רגע נתון המצבר שלכם יכול להפסיק לפעול אם הגיע זמנו. למעשה, אתם יכולים לזרז את תהליך הגסיסה שלו בלי לדעת, זאת אם למשל תשכחו אורות דולקים. למזלכם, אנחנו לא נשאיר אתכם אובדי עצות ונדאג להציל אתכם אפילו אם נתקעתם עם הרכב באמצע הלילה. אנחנו מספקים לכם בכל שעה את כל סוגי המצברים, אפילו מצבר למשאית בגבעת שמואל, כך שלא תצטרכו לחכות עד הבוקר כדי לחזור לנסיעה.

 

מצבר לטרקטורון בגבעת שמואל – מגיעים גם לשטח

נסעתם עם הטרקטורון בשטחים הריקים שמצפון לשכונת גיורא, ולפתע הטרקטורון הפסיק להניע? אל תדאגו – אתם לא צריכים לגרור אותו לכביש, כי אנחנו נגיע עד אליכם גם בשטח. כמובן שזה נכון גם למי שצריך להזמין מצבר לאופנוע בגבעת שמואל עד הבית, אז אל תשכחו איפה קראתם את זה – רק אצלנו תקבלו עד אליכם מצבר לקלנועית, אופנוע, טרקטורון ועוד , גם אם הרכב לא נמצא על הכביש.

 

קניית מצבר בגבעת שמואל במחיר מיוחד

שימו לב – דרכנו תוכלו לרכוש מצברים במחירים מיוחדים, וכל מה שצריך זה רק לבדוק אילו מצברים במבצע בגבעת שמואל יש לנו במלאי. אתם תגלו שלא חסרים מצברים שאנחנו מספקים במחירים משתלמים, וגם אם לא, עדיין נוכל לעזור לכם לחסוך כסף על רכישת המצבר בדרכים אחרות. אם למשל פחות מעניינת אתכם תקופת אחריות ומשך הזמן שהמצבר יעבוד, תוכלו לרכוש דרכנו מצברים משומשים בגבעת שמואל. המחיר שלהם מתחיל ב-170 שקלים בלבד, כך שבהחלט מדובר בעסקה משתלמת לכל המעוניין.

 

אז כמה עולה מצבר בעיר דרך הפורטל שלנו?

לכל מצבר יש מחיר אחר, כשהזול ביותר עולה 460 שקלים, ומשם המחיר יכול להגיע גם ל-1,000, למשל עבור מצבר לאוטובוס. בדרך כלל מצברים לאופנועים או רכבים קטנים יעלו בין 380-540 שקלים, מצבר 60 אמפר יעלה בין 460-600 שקלים, ואילו מצבר 70 אמפר יעלה בין 640-730 שקלים. אתם יכולים לבדוק מחירים מעודכנים לכל סוגי המצברים כאן באתר, אך חשוב שתדעו שהעלויות תלויות בעיקר ביצרן ובמשך תקופת האחריות הרצויה לכם. עכשיו כשאתם מבינים איפה קונים מצבר בגבעת שמואל לא תצטרכו לחשוש שוב מהיום שבו הרכב לא יתניע – תדעו בדיוק למי כדאי לפנות!

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן