לפרטים חייגו:

מצבר לרכב בגבעתיים

מצבר לרכב בגבעתיים עד הבית במהירות ובמחיר משתלם

איפה מוצאים מצבר לרכב בגבעתיים ששווה את מחירו, איך מבדילים בין בעיה למצבר לבין בעיה אחרת ברכב, האם אפשר להזמין מצבר 24 שעות ביממה בעיר, מה מותג המצברים המוביל בגבעתיים, כמה עולה להחליף מצבר עד הבית, האם שווה לרכוש מצבר משומש ואיך שומרים על המצבר לאורך זמן? אלו הן הרבה שאלות, וכולן יקבלו מענה כבר עכשיו.

מבין כל הרכיבים אחרים שבמכונית שלכם, יש רכיב אחד שלא מצריך שתזמינו גרר או שתגיעו עם הרכב למוסך רק כדי לטפל בבעיה בו. אנחנו מדברים על המצבר, שאותו אפשר להחליף על הדרך, ואיתנו ניתן לעשות את זה במחיר משתלם. כאן בפורטל טופ מצברים תוכלו להזמין מצברים בזול בגבעתיים עד אליכם, לא משנה איפה אתם נמצאים ברחבי העיר, ואנחנו נדאג להגיע אליכם תוך דקות ספורות כדי שאתם תוכלו לצאת לדרך במהירות וללא שום בעיה.

החלפת מצברים בגבעתיים לרכב, אוטובוס, משאית, אופנוע, קלנועית ועוד
החל מ-460 ש"ח
מגיעים עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה במחיר הזול בישראל
אפשרות לרכוש מצב יד 2 או מחודש לכל סוגי הרכבים

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצברים בגבעתיים עד בית הלקוח


כל סוגי המצברים במקום אחד בגבעתיים

אנשים רבים שואלים את עצמם איפה קונים מצבר בגבעתיים שמתאים בדיוק לצרכים שלהם, והתשובה שלנו היא – אצלנו! אנחנו מספקים את כל סוגי המצברים, לא משנה אם דרוש לכם מצבר ל rzr עם פחות מ-20 אמפר או מצבר למשאית בגבעתיים עם מעל 100 אמפר. אצלנו תמצאו את כולם ובעלות משתלמת שחבל לפספס. אנחנו גם דואגים להתקין לכם את המצבר ברכב, כך שלא תצטרכו להתעסק עם ההתקנה בעצמכם.

 

מצבר שנגמר או בעיה אחרת – איך מבדילים?

כאשר מצבר לרכב בגבעתיים סיים את עבודתו, לא תמיד תראו על כך סימן בלוח המכוונים. למעשה, סביר יותר להניח שהאורות בלוח המכוונים שלכם כלל לא יעבדו, מכיוון שהמצבר הוא זה שמספק כוח חשמלי לרכב שלכם. על כן אם התכוננתם להתניע את הרכב ושום דבר לא קרה, ישנה סבירות גבוהה לכך שהבעיה היא במצבר.

לקראת סוף פעילותו של המצבר אתם תראו עוד כמה סימנים שירמזו לכך, ושוב – ייתכן שלא יופיע סימן צהוב בלוח המכוונים. האורות יפסיקו להאיר כמו שצריך – הן בתוך הרכב והן מחוצה לו, המזגן לא יקרר היטב, הווליום של הרדיו יהיה נמוך ביחס למה שאמור להיות ועוד. כל אלו בעיות שמעידות על כך כי מצבר 55 אמפר או כל מצבר אחר לא מספקים מספיק אנרגיה לרכב.

 

שולחים אליכם מצברים בגבעתיים 24 שעות ביממה

הבעיה הגדולה עם מצבר שנגמר היא שאי אפשר לדעת מתי זה בדיוק יקרה, ולמעשה זה יכול לתקוף אתכם בכל מקום ובכל שעה. כמובן שלעיתים זה בגלל השימוש שלכם ברכב ובמצבר. למשל אם השארתם אורות דלוקים עם מנוע כבוי, תוכלו להיות בטוחים שתוך כמה שעות המצבר יהיה ריק לחלוטין. למזלכם אנחנו זמינים בכל שעה ביום ומספקים מצבר עד הבית בגבעתיים גם באמצע הלילה. לא תצטרכו לחכות עד הבוקר, ואנחנו נחליף לכם את המצבר על המקום.

מצבר לאוטובוס או לרכב מהמותגים המובילים

אנחנו עובדים אך ורק עם ספקים ומשווקים שעליהם אנחנו סומכים, כי חשוב לנו לדאוג לכם למוצר איכותי שישרת אתכם נאמנה למשך שנים רבות. לכן תמצאו אצלנו מצברים משמות מוכרים וגדולים כמו מצבר פרימיום, ורטה, בוש ועוד. אנחנו ממליצים במיוחד ללכת על מצברים ישראליים שגם זולים וגם אמינים, ולהזמין מצבר שנפ בגבעתיים. המצברים של שנפ זכו אצלנו למקום של כבוד, משום שעד היום עוד לא שמענו תלונה אחת עליהם, ואלפי לקוחות מרוצים לא טועים.

מצברים במבצע בגבעתיים במחירים זולים במיוחד

לעיתים תוכלו למצוא אצלנו מצברים מסוגים שונים במבצע ובמחירים חסרי תקדים, ואל תחשבו שמדובר במצברים שאינם איכותיים. הכול תלוי בכמות האספקה שברשותנו, כשלעיתים יש לנו מצבר 60 אמפר בכמות גדולה למשל, וכדי לפנות מקום במחסנים שלנו למצברים אחרים אנחנו מציעים אותו במחיר מבצע. עוד לפני שמגיע הזמן שבו תצטרכו לבצע קניית מצבר בגבעתיים ברגע האחרון, מומלץ שתבררו אצלנו אילו מצברים יש לנו במבצע ותזמינו אחד בזמן כדי לחסוך כמה שיותר.

רוצים לחסוך עוד? הזמינו מצברים משומשים בגבעתיים

אם אין לכם כרגע כסף רב להשקיע על מצבר או שאתם פשוט לא רוצים להשקיע הרבה ברכב שלכם, לכו על מצבר יד שנייה. העלות שלו תהיה זולה בחצי ואף יותר מעלות מצבר חדש, כשאצלנו המחירים למצברים משומשים מתחילים ב-170 שקלים בלבד. אנחנו מוכרים מצברים משומשים מכל הסוגים, לרבות מצבר 70 אמפר או מצברים פחות עוצמתיים.

איך לשמור על המצבר לאורך זמן?

אחרי שרכשתם מצבר חדש, הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה זה שתצטרכו לרכוש עוד אחד תוך שנה-שנתיים. לכן מומלץ שתלמדו איך לשמור על המצבר שלכם כמו שצריך, ויש לנו כמה טיפים בשבילכם. דבר ראשון, אם הזמנתם מצבר לאופנוע בגבעתיים עד הבית, ודאו לרסס אותו עם ציפוי מגן מפני קורוזיה או לכל הפחות מרחו גריז על הקטבים, במיוחד אם אתם נוהגים לנסוע בשטח. זה נכון גם במקרה של רכישת מצבר לטרקטורון בגבעתיים.

בין אם מדובר במצבר לרכב או מצבר לאוטובוס, כדאי לבדוק אותו מדי מספר חודשים כדי לוודא שרמת הנוזלים שבו לא ירדה מתחת למפלס המומלץ. אם זה קרה, יש למלא את המצבר במים מזוקקים. כמובן שאין להשאיר את האורות דלוקים כשהמנוע כבוי למשך זמן ממושך – זו הסיבה הנפוצה ביותר שבגללה נגמר המצבר לאנשים.

טיפ אחרון נוגע למי שיש לו קלנועית שבה הוא לא משתמש למשך תקופות ארוכות. יש להוציא מצבר לקלנועית בגבעתיים מהרכב ולאחסן אותו במקום קריר ומוצל על מנת שלא יבזבז אנרגיה לשווא. זה נכון גם אם אתם לא משתמשים ברכב שלכם למשך זמן רב, למשל אם אתם טסים לחו"ל. כל המערכות שברכב עדיין שואבות אנרגיה מהמצבר כשהוא כבוי, ואם אתם לא מניעים את הרכב ונוסעים איתו אין מה שיטעין את המצבר מחדש.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן