לפרטים חייגו:

מצבר לרכב בבני ברק

מצבר לרכב בבני ברק – אתם מזמינים ותוך חצי שעה הוא אצלכם

כמה משלמים על רכישת מצבר עד הבית, מה נחשב למותג איכותי של מצברים, איך מתאימים מצברים לרכבים וכיצד לוודא שהמצבר יעבוד לאורך כמה שיותר זמן? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות.

החלפת מצברים בבני ברק לרכב, אופנוע, טרקטורון, אוטובוס ועוד
החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה
אפשרות לבקש מצברים משומשים בבני ברק (גם מחודשים) – במחירים מוזלים!


לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצבר לרכב בבני ברק במבצע

אם אתם לא נהגים חדשים, ככל הנראה כבר קרה לכם בעבר שהמנוע לא התניע וכעת אתם כבר מזהים את הבעיה ללא שום בעיה – המצבר הפסיק לעבוד והגיע הזמן להחליף אותו. יכול להיות שבעבר לקחתם את הרכב שלכם לחשמלאי רכב או למוסך הקבוע שלכם כדי להחליף את המצבר, אך היום אתם לא צריכים לחפש איפה קונים מצבר בבני ברק, כי אנחנו נביא אותו עד אליכם בלי שתצטרכו לחכות. תוך חצי שעה אנחנו נגיע אליכם עם מצבר עד הבית בבני ברק, ואתם תוכלו להמשיך בנסיעה וביומכם בלי שום עיכוב מיותר.

כמה עולה מצבר עד הבית בבני ברק ואיך אפשר לרכוש אותו בזול?

המחירים שאנחנו מציעים לכם להזמנת מצבר עד אליכם כולל החלפה מתחילים ב-460 שקלים, ועולים בהתאם לסוג המצבר שאתם מזמינים. האם זה המחיר הנמוך ביותר שניתן לקבל על מצברים בזול בבני ברק? התשובה היא לא – יש אפשרות נוספת לאלו מכם שמתקשים להשקיע סכום כסף שכזה, והיא רכישת מצבר משומש בבני ברק. מצבר משומש שכזה יכול לעלות החל מ-180 שקלים, אך הצד הרע – הוא יחזיק להרבה פחות זמן וקשה להתחייב למשך הזמן שהוא יעבוד. האפשרות הזו מומלצת בעיקר לאלו מכם שמנסים למכור את הרכב ולא מעוניינים להשקיע ברכישת מצבר 55 אמפר חדש למשל.

אנחנו מספקים לכם מצברים מהמותגים האיכותיים ביותר

כדאי לכם מאוד לערוך סקר שוק כדי לגלות אילו מצברים הם המומלצים ביותר, ואנחנו מבטיחים לכם שאת אלו שיגיעו למקום הראשון ברשימה תוכלו להזמין דרכנו – אנחנו מוכרים מצברים של שנפ, סטארט אפ, בוש וורטה, אבל מכל המצברים שאנחנו ממליצים עליהם, יש 2 שכדאי לכם מאוד לקחת לתשומת לבכם.

הראשון הוא מצבר שנפ, ששייך לחברה שמחזיקה כמעט במחצית מנתח השוק של כלל מכירות המצברים בישראל, ובצדק. זוהי המשווקת הגדולה ביותר של מצברים בישראל, והיא היבואנית הבלעדית בארץ של Trojan – החברה הידועה והגדולה ביותר בעולם לייצור מצברי פריקה עמוקה.

היתרון הגדול של שתי החברות האלה הוא המחיר הזול של מצבר למכירה בבני ברק שהן מספקות, ושווה לבדוק התאמה של מצברים שלהם לרכב שלכם ולנסות אותם אם עוד לא יצא לכם לרכוש מעולם מצבר לרכב בבני ברק מהיצרנים האלה.

איך אנחנו מתאימים לכם מצבר לרכב בבני ברק שלכם?

ברשותנו ניסיון רב בהתאמת מצברים לרכבים, ואנחנו מכירים כל סוג של רכב ושנתון ואת המצבר המתאים לו מבחינת מידות אמפר ומידות אורך, רוחב וגובה. אם יש לכם למשל רכב סובארו או מיצובישי, ישנו סיכוי גדול שתצטרכו מצבר 60 אמפר בגודל 226*165*225 מ"מ, ולעומת זאת אם יש לכם רכב אודי, וולוו, קנגו או ב.מ.וו, מצבר 70 אמפר במידות 278*175*190 אמור לעשות את העבודה.

בנוסף, לכלי רכב מסוגים שונים מתאימים גם כן מצברים בטווחי כוח שונים. למשל, מצבר לטרטורון בבני ברק או מצבר לאופנוע יהיה יחסית חלש ביחס למצברים אחרים, ועל כן מחירו יהיה נמוך, בעוד מצבר לאוטובוס או מיניבוס בבני ברק יהיה עוצמתי יותר מאחרים ועל כן מחירו יהיה גם יקר יותר.

איך לדאוג שהמצבר יעבוד למשך הזמן הרב ביותר?

יש לא מעט טעויות שאנשים עושים ושגורמות למצבר להיגמר לפני שהגיע זמנו. אנחנו מעוניינים בכך שאתם תמשיכו להשתמש במצבר שרכשתם דרכנו למשך כמה שיותר זמן, ולכן יש לנו כמה המלצות בשבילכם שיעזרו לכם לדעת איך לשמור על המצבר שלכם לאורך זמן.

אם אתם לא משתמשים ברכב באופן קבוע ועבר שבוע שלם מאז שהשתמשתם בו בפעם האחרונה, הניעו את המנוע למשך רבע שעה כדי להטעין את המצבר בעזרת האלטרנטור. אתם אולי לא יודעים זאת, אך מצברים בבני ברק 24 שעות ביממה נמצאים בפעולה, כשהם מספקים כוח גם למערכות המיגון והאזעקה של הרכב כאשר המנוע כבוי.

טיפ נוסף אם רכשתם מצבר לאופנוע בבני ברק עד הבית הוא להגן עליו בעזרת תרסיס ייעודי למצבר. אם אינכם רוכשים תרסיס שכזה, לכל הפחות נקו את המצבר והמצתים שלו אחת לזמן מה, בעיקר אחרי נסיעה בשטח – עשו זאת עם מים רותחים כשהמנוע כבוי.

טיפ אחרון, בין שרכשתם מצבר לקלנועית בבני ברק ובין שבבעלותכם מצבר למשאית בבני ברק – עליכם למלא אותו במים מזוקקים כשהמפלס של הנוזלים בו יורד. אם אתם חוששים לעשות זאת בעצמכם, מומלץ שתפנו לאיש מקצוע שיוכל לעזור לכם בכך.

כדאי להתעדכן ולגלות את המבצעים החודשיים שלנו

אמנם במקרה של מצברים בני ברק היא לא עיר שבה חסר היצע, אך אם אתם מרגישים מסוחררים מכמות סוגי המצברים השונים שתוכלו לרכוש לרכב שלכם, הסיתו את עיניכם וחפשו את אלו שנמכרים במבצע. אצלנו אפשר למצוא מצברים במבצע בבני ברק מדי חודש, כשמלאי העודפים שלנו משתנה באופן קבוע ולכן כדאי מאוד להתעדכן ולגלות אילו הפתעות מחכות לכם אצלנו באתר. אם מצאתם מצבר שמתאים לכם, אל תחששו מפני קניית מצברים בבני ברק לפני שהמצבר הנוכחי שלכם סיים לעבוד – ישתלם לכם הרבה יותר לקנות אחד חדש במבצע מאשר להזמין החלפה עד הבית כשיגיע הזמן שבו המצבר יסיים את חייו.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן