לפרטים חייגו:

חסכתם בקניית מצבר לרכב זול? הוא יעלה לכם ביוקר

מצבר לרכב הוא תחנת חשמל קטנה והוא הלב של המכונית. לכן ממש לא כדאי לקנות דווקא את המצבר הזול ביותר. שכרכם יצא בהפסדכם. מאוד לא נעים לצאת בבוקר אל המכונית ולגלות שהיא לא מתניעה כי המצבר התרוקן. גם בלי תקלה מסוג זה הבוקר של רובנו לחוץ, צריך להגיע בזמן לעבודה, לפזר את הילדים לגן ולבית הספר ולעבור את הפקקים בשלום.

אז איך נדע שהמצבר שקנינו הוא מצבר ששווה את הכסף ששילמנו עבורו?
ראשית, רצוי לקנות מצבר של חברה מוכרת מפני שמצברים של חברות מוכרות מכילים רמה נמוכה יותר של חומציות ומותאמים למזג האוויר החם השורר בארצנו בחלק גדול מימות השנה.
שנית, חשוב לבדוק אם יש אחריות ולכמה זמן היא ניתנת. חברות מובילות נותנות אחריות בין עשרים וארבעה חודשים לשלושים ושישה חודשים. אם קונים את המצבר אצל החשמלאי והוא אומר לכם "אחריות עלי, יהיה בסדר" אל תסתפקו בזה, זה ממש לא בסדר.
ועוד טיפ חשוב קנו את המצבר שלכם במקום מוכר ואמין. משווק של חברה ידועה או בחנות גדולה כגון אוטו דיפו או אצל המוסך המורשה של הרכב.
כאשר אתם רוכשים מצבר שימו לב לתווית הייצור שלו עליה רשום תאריך הייצור ותאריך התפוגה. אם תאריך הייצור הוא מלפני חודשים רבים אל תקנו אותו.

לפעמים כשהמנוע לא נדלק הבעיה לא תמיד נעוצה במצבר שהתרוקן. לפעמים אחד החיבורים התרופף, או שבכלל הבעיה נעוצה בסטרטר, בסוויץ' או ששכחתם למלא דלק. לכן לפני שאתם מזמינים גרר או שכן שיתניע את הרכב עם הכבלים תבדקו את כל אחת מהתקלות המוזכרות.

גם אם המצבר הוא הגורם לבעיה לא תמיד הוא סיים את חייו. בקשו מחשמלאי הרכב לבדוק את המצבר, ייתכן שרק חסרו בו מים מזוקקים וטעינה של כמה שעות תפיח בו רוח חיים ובכם שמחת חיים על החיסכון בקניית מצבר חדש.
אם בכל זאת פסק הדין שהמצבר גמר את חייו ואתם גמרתם את המשכורת לפני שהחודש נגמר אפשר לרכוש מצבר משומש עד שיירווח. על מצבר משומש מקבלים בדרך כלל אחריות של שישה חודשים.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן