לפרטים חייגו:

מצבר שנפ 95 אמפר

מצבר שנפ 95 אמפר עוצמתי במחיר סופר משתלם!

איך בוחרים מצבר שנפ 95 אמפר, כמה אמור לעלות מצבר מקורי וחדש, איך אפשר לחסוך על רכישת מצבר למשאית ואיך לשמור עליו למשך זמן? כל התשובות כאן לפניכם.

אם אתם נוסעים על רכב חשמלי או רכב כבד, סביר להניח שאתם צריכים עבורו מצבר עוצמתי שיוכל להתניע את המנוע ואת כל המערכת החשמלית שבו ביעילות ובלי שיאכזב. לשם כך יכול מאוד להיות שאתם צריכים מצבר לרכב שנפ 95 אמפר, וכאן בפורטל טופ מצברים תוכלו להזמין אותו עד אליכם – לא משנה איפה אתם נמצאים. אנחנו עובדים בפריסה ארצית ומספקים מצברים לרכבים בכל חלקי הארץ, וכל מה שצריך לעשות זה להתקשר אלינו ותוך פחות משעה נהיה אצלכם.

מצברי שנפ 95 אמפר במחיר הכי משתלם!
שירות החלפת מצברים עד הבית – מגיעים תוך חצי שעה
מתאימים מצבר 95Ah של חברת שנפ לרכבי שטח, קלנועיות, משאיות ועוד
שירות בפריסה כלל ארצית
זמינים עבורכם בכל רגע נתון – גם בשעות הלילה

לפרטים והצעת מחיר חייגו: 050-999-3572

מצבר שנפ 95 אמפר בזול
לאילו רכבים מתאים מצבר 95Ah של שנפ?

אם אתם מחפשים מצבר לשברולט אבאו או לכל רכב פרטי אחר, זה לא המצבר בשבילכם. מדובר במצבר בעל עוצמה גבוהה שמתאים להנעת כלי רכב גדולים כמו משאיות, רכבי שטח או טרקטורים, זאת למעט מצבר הפריקה העמוקה של שנפ, שמתאים לקלנועיות. משום שיש כמה סוגים של מצברים שכאלה אצל שנפ, ברצוננו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולעזור לכם להבין איזה אחד מתאים לרכב שלכם. אם אתם עדיין מתלבטים, תוכלו להתייעץ איתנו בטלפון.

מצברי שנפ 95Ah

לאילו רכבים הוא מתאים זרם התנעה קיבול רזרבי אורך רוחב

גובה

ESP 13 / SR 13 טרקטורים ומשאיות קלות 720 165 330 מ"מ 173 מ"מ 230 מ"מ
טנדר יפני טנדרים ורכבי שטח 4X4 יפניים וקוריאניים 730 165 303 מ"מ 173 מ"מ 215 מ"מ
100 אמריקאי משאיות אינטרנשיונל וקנוורת 740 160 330 מ"מ 172 מ"מ 230 מ"מ
Hobbybat 13 קלנועיות, במות הרמה, קרוואנים ומערכות סולאריות 330 מ"מ 172 מ"מ 230 מ"מ

 

כמה עולה מצבר שנפ 95 אמפר חדש?

המחיר שיציעו לכם ישירות דרך חברת שנפ הוא במינימום 1,400 שקלים, עם אחריות ל-18 חודשים. דרכנו עם זאת ניתן לרכוש את אותו מצבר בדיוק, חדש מהאריזה, במחיר מצחיק של 960-1100 שקלים, כולל אחריות! לא רק שאתם רוכשים מצבר איכותי ואמין במחיר משתלם, אלא שגם נתקין לכם אותו ונוודא שהוא עובד היטב עם המערכת החשמלית של הרכב שלכם לפני שנשלח אתכם לדרככם בנסיעה.

מה מחיר מצבר שנפ 95 אמפר משומש?

רוצים לחסוך עוד יותר? איתנו זה אפשרי! תוכלו לרכוש מצבר יד שנייה שיחזיק למשך שנתיים לכל היותר, בעלות נמוכה בחצי מזו של מצבר חדש. מה הקאץ'? המצבר הזה לא מגיע עם תקופת אחריות, ולמעשה אי אפשר להבטיח למשך כמה זמן הוא יעבוד. לכן האפשרות הזו מומלצת אך ורק למי שמחפש פתרון מהיר וזול ומוכן להתפשר.

דעו לכם שלא מדובר ברכישה נדירה כל כך, ולמעשה רוב הלקוחות מעדיפים לרכוש מצברים משומשים – כל אחד מסיבותיו שלו. אם למשל אתם מעמידים את הרכב שלכם למכירה, חבל שתשקיעו על מצבר חדש ויקר – רכשו אחד משומש וחסכו לעצמכם כמה מאות שקלים שישמשו אתכם לטיפולים אחרים שהרכב אולי צריך.

איך לשמור על מצבר למשאית לאורך זמן?

מצברים איכותיים למשאיות אמורים להחזיק בממוצע 4 שנים, ואם אתם דואגים למצבר שלכם כמו שצריך הוא יכול אפילו להחזיק למשך 5 שנים.רוצים לקנות מצבר למשאית? כך תטפלו בו כדי שלא תצטרכו להחליף אותו כל שנה:

נקו קורוזיה סביב הכבלים של המצבר – תוכלו לעשות זאת עם תערובת של כף סודה לשתייה ומים, ועם מברשת. רק דאגו לשטוף לבסוף את המצבר עם מים קרים.

בדקו באופן קבוע את כמות האלקטרוליט שבמצבר, ואם צריך מלאו במים מזוקקים בלבד. היזהרו שלא למלא את המצבר יותר מדי, ואם אתם מוצאים סדר במצבר, החליפו אותו מיד!

√ אם הרכב לא יהיה בשימוש למשך שבוע או יותר, יש לכם 2 אפשרויות – האחת היא לנתק את המצבר, להוציא אותו מהרכב ולאחסן אותו במקום מוצל וקריר, והשנייה היא להניע את הרכב פעם בשבוע ולצאת לנסיעה קצרצרה. אם לא תעשו זאת, המצבר ימשיך להפעיל את המערכת החשמלית שברכב בלי להיטען, וכשתגיעו להתניע את הרכב יכול להיות שהמצבר כבר יהיה מרוקן.

√ אל תשאירו אורות, מזגן או רדיו על ווליום גבוה דלוקים למשך זמן רב כשהמנוע כבוי, משום שהמערכות האלה ייקחו כוח מהמצבר בזמן שהוא לא נטען.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן