לפרטים חייגו:

מצבר שנפ 80 אמפר

מצבר שנפ 80 אמפר במחיר זול מהמחירון

איך לבחור מצבר שנפ 80 אמפר בהתאם לרכב, כמה חודשי אחריות מגיעים עם המצבר, איך לשמור עליו לאורך זמן וכמה הוא עולה בהזמנה עד הבית כולל החלפה? המשיכו לקרוא וגלו את התשובות.

בחרתם לרכוש מצבר של חברת שנפ? עשיתם בחירה חכמה! מבין משווקות המצברים הישראליות שנפ היא בהחלט המומלצת ביותר, ואמנם המצברים שלה מעט יקרים יותר , אך הם בהחלט האיכותיים ביותר שיש. אצלנו בחברת טופ מצברים ניתן לרכוש מצבר של שנפ עד הבית במחיר משתלם – כולל החלפה – ואם ספציפית דרוש לכם מצבר עם 80 אמפר, אתם מוזמנים כעת ללמוד עליו כמה שיותר, כולל המחירים שתוכלו לצפות להם דרכנו.

מצברי שנפ 80 אמפר במחיר מבצע שאסור לפספס!
החלפת מצבר עם 80 אמפר עד הבית – נגיע אליכם לכל מקום בארץ
התאמת סוגים שונים של מצברים 80 אמפר לפי דגם הרכב שלכם
שירות בפריסה ארצית רחבה
אפשרות לרכוש מצבר חדש או משומש במחיר מוזל 

לפרטים על המצברים והצעת מחיר חייגו: 050-999-3572

מצבר שנפ 80 אמפר בזול

איך בוחרים מצבר שנפ לרכב 80 אמפר?

מבין כל סוגי המצברים של שנפ, המגוון הגדול ביותר שיש לחברה הוא למצברי 80 אמפר. בעוד שהחברה משווקת אחד, שניים או שלושה לכל היותר מכל סוג מצבר אחר, יש 5 מצברים שונים של 80Ah, ויש לכל מצבר שנפ 80 אמפר כח התנעה, קיבול רזרבי ומידות גודל אחרים שמותאמים ספציפית לרכבים שונים. לפניכם טבלה שתעזור לכם לדעת איך מתאימים את סוג המצבר לרכב:

שם המצבר לאילו רכבים מתאים המצבר זרם התנעה RC מידות אורך מידות רוחב מידות גובה
פורד אדג' פורד EDGE 680 130 260 מ"מ 170 מ"מ 195 מ"מ
פאסאט-אודי נמוך פורד דיזל, פולקסווגן, אודי 670 130 315 מ"מ 175 מ"מ 175 מ"מ
פאסאט-אודי רנו, פולקסווגן, אודי, מרצדס 720 130 315 מ"מ 175 מ"מ 190 מ"מ
ESP 9 HD (סופר סטרונג) מאזדה, מיצובישי, טויוטה, איסוזו דימאקס ניסאן, יונדאי, קיה 690 120 270 מ"מ 173 מ"מ 223 מ"מ
פורד אוריגינל HD פורד אקונליין, פורד, אקספלורר, פורד F350, לינקולן 690 130 305 מ"מ 187 מ"מ 194 מ"מ

כמה חודשי אחריות יש למצבר?

מצברים עם מידות אמפר נמוכות יותר מגיעים עם עד 20 חודשי אחריות מטעם החברה, אך מצברים שנפ 80Ah ומעלה מגיעים עם חודשיים פחות – 18 חודשי אחריות. ניתן לרכוש מצבר גם עם 12 חודשי אחריות במחיר זול יותר, אך אנחנו תמיד ממליצים לקחת כמה שיותר. לשנפ יש שירות טוב מאוד בכל הנוגע לאחריות, והמצבר תמיד יכול להיכשל מסיבה כזו או אחרת – לרוב כי לא שמרתם עליו היטב. כך או כך, תקבלו שירות אדיב ומסור שחבל לוותר עליו בשביל כמה שקלים פחות.

איך לשמור על המצבר לאורך זמן?

פרט לכיבוי האורות ברכב כשהמנוע לא עובד – דבר שאמור להיות לכם ברור – יש טיפ נוסף שלא רבים מודעים אליו בכל הנוגע לשמירה על המצבר. אם אתם לא מתכננים להשתמש ברכב בזמן הקרוב, מומלץ מאוד שתוודאו להטעין את המצבר על ידי הנעת הרכב אחת לשבוע ויציאה לסיבוב קטן בשכונה. אם לא תוכלו לעשות זאת, למשל מכיוון שאתם טסים לחו"ל, לכל הפחות ודאו שהמצבר לא יבזבז אנרגיה על המכשור שברכב. כן, גם כשהרכב כבוי המצבר עדיין עובד ומספק אנרגיה למערכות האלקטרוניות שברכב, לכן הוציאו אותו ואחסנו אותו במחסן או אפילו בביתכם בתוך ארון חשוך ובמקום קריר.

כמה עולה מצבר שנפ 80 אמפר עד הבית?

שימו לב למחירים שלנו, כי כמוהם לא תמצאו אצל אף אחד אחר! בעוד שמחיר המחירון של המצבר הוא מעל 1,000 שקלים, אצלנו תוכלו לרכוש מצבר לרכב שנפ 80 אמפר כולל התקנה עד הבית במחיר של החל מ-570 שקלים ועד 770 שקלים! אנחנו מגיעים אליכם, בודקים את המצבר שברכב, מוודאים שאכן לא ניתן עוד להשתמש בו ורק לאחר מכן מחליפים לכם את המצבר אם זה נדרש. אם גילינו שהמצבר הקיים עוד שמיש, ניידע אתכם על כך ונעזור לכם להחזיר אותו לחיים, אך בהחלט נמליץ לכם לרכוש על המקום מצבר חדש כדי שלא תיתקעו בהמשך.

רוצים לחסוך עוד יותר? בקשו כבר בטלפון שנגיע עם מצבר משומש ונוכל לחסוך לכם עד מחצית מעלות מצבר מקורי וחדש של שנפ. אנחנו נגיע אליכם תוך חצי שעה ללא עיכובים, לא משנה איפה אתם נמצאים.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן