לפרטים חייגו:

מצבר שנפ 70 אמפר

מצבר שנפ 70 אמפר במחיר שאסור לפספס!

איזה מצבר משווקת שנפ עם 70 אמפר, האם מספיק לרכוש מצבר שנפ 70 אמפר אחד או שצריך שניים בשביל קלנועית, מה מיוחד במצבר הזה, כמה הוא עולה והאם יכול להתאים לי מצבר אחר וזול יותר לקלנועית? כל השאלות האלו יקבלו מענה כבר עכשיו.

שנפ היא אחת החברות הידועות ביותר בארץ בשיווק מצברים, וסביר להניח שראיתם את השם הזה לא פעם על משאיות או כלי רכב ברחבי כבישי הארץ. החברה הזו מחזיקה בנתח שוק של 45% מכלל מכירות כל המצברים בישראל, ובין שלל המצברים האיכותיים שלה, היא מספקת כמובן גם מצברי פריקה עמוקה שמתאימים במיוחד לקלנועיות ורכבי גולף. מבין כל אותם מצברים, שנפ משווקת גם את מצברי Hobbybat 9, שהם בעלי קיבול האמפר הנמוך ביותר בקטגוריית מצברי פריקה עמוקה, אך הם גם בין הנפוצים ביותר שרוכשים ממנה. דרך פורטל טופ מצברים תוכלו להזמין אליכם עד הבית כבר עכשיו מצבר שנפ לרכב 70A – אחד או שניים, כמה שדרושים לכם – במחיר מיוחד שלא תרצו לפספס!

מצברי שנפ 70 אמפר לקלנועית במחיר הכי זול – בהתחייבות!
החלפת מצברים בכל רגע נתון – הגעה תוך זמן קצר
התאמת מצבר משומש יד 2 או חדש ומקורי לקולנועית
שירות בפריסה ארצית רחבה
עובדים בכל שעות היום – 24 שעות ביממה

לפרטים על מצבר 70Ah והצעת מחיר חייגו: 050-999-3572

מצבר שנפ 70 אמפר בזול
מפרט טכני של מצבר Hobbybat 9 70 אמפר

בקטלוג של שנפ מצבר זה הוא בעל מק"ט 57, והוא מתאים לכמה סוגים של רכבים וכלים שמונעים בעזרת חשמל. ביניהם: קלנועיות, עגלות משטחים חשמליות מסוג Mini Mover, מכונות שטיפה ובמות הרמה. לפניכם מפרט המצבר של חברת שנפ:

√ קיבול אמפר ל-20 שעות: 70 אמפר

√ מתח וולט: 12V

√ אורך: 270 מ"מ

√ רוחב: 173 מ"מ

√ גובה: 223 מ"מ

√ סוג הקטבים: רגיל

√ קוטב פלוס: צד שמאל

√ אחיזה תחתונה: ללא

האם צריך מצבר אחד או שניים לקלנועית?

השאלה הזו אמנם נשמעת מטופשת לחלקכם, אך רק לאלו מכם שמכירים את הקלנועית שלהם היטב ויודעים כמה מצברים לקולנועית צריך לרכוש. לאלו מכם שלא מבינים כל כך במצברים ורכבים, חשוב שתדעו שרוב הדגמים של הקלנועיות מצריכות 2 מצברים, וזה לא משנה אם מדובר ב-70 אמפר או יותר. ספציפית במקרה של הוביבאט 9, קלנועיות כמו L46 ו-L42 או דגם משלוחית של Vitafom (משווק על ידי גלגל יציב) מצריכות 2 ממנו.

מה מיוחד במצבר פריקה עמוקה של שנפ?

שלא כמו מצבר רגיל, מצברי פריקה עמוקה נטענים מחדש בכל פעם שמשתמשים בהם, כך יוצא שבכל הנעה הם עושים שימוש חוזר באנרגיה. הם מלאים בנוזל ומורכבים מלוחות מתכתיים שבהם יש צפיפות גבוהה של חומר, מה שמאפשר להם לעבוד למשך זמן רב בזמן נסיעה ובאופן כללי הם יכולים לשרת אתכם נאמנה למשך 4 שנים, כל עוד תשמרו עליהם נכון.

כדי לשמור על מצבר שכזה כמו שצריך ולאורך זמן, עליכם לוודא באופן קבוע שאין בו סדקים, שלא קיימת בו דליפה של נוזלים ושיש בו מספיק מים. אם מפלס המים יורד מתחת לסימון שעל המצבר, יש למלא אותו במים מזוקקים בלבד, ואם אינכם בטוחים שאתם יודעים כיצד לעשות זאת, כדאי להשאיר את המשימה הזו לחשמלאי רכב.

כמה עולה מצבר שנפ 70 אמפר דרכנו?

בעוד שדרך ספקים אחרים תוכלו לרכוש מצבר שכזה בעלות של 950 שקלים ואפילו 1,200 שקלים, אנחנו מציעים לכם את המחיר הזול ביותר שניתן למצוא – החל מ-730 שקלים למצבר אחד! מחיר שכזה לא תוכלו למצוא בכל יום, לכן אל תתמהמהו – אם אתם צריכים מצבר לקלנועית שלכם, אצלנו תמצאו את העסקה המשתלמת ביותר, ונוכל להגיע אליכם תוך חצי שעה כדי להחליף לכם את המצברים בביתכם.

היזהרו שלא להתבלבל עם מצברים אחרים

אף על פי שמדובר בהבדל קטן של 2 אמפר, חשוב לציין שיש הבדל גדול בין מצבר 70 אמפר של שנפ לבין מצבר 72 אמפר. בעוד שהמצבר שעליו אנו מדברים מתאים לקלנועיות, המצבר השני מתאים לרכבים, ספציפית לרכבי אודי, אלפא רומיאו, וולוו קנגו, ברלינגו, ב.מ.וו, סאאב וסקודה. אמנם מחיר מצבר שנפ 70 אמפר הוא גבוה יותר מזה של 72 אמפר, אך אל תתפתו לקנות את הזול רק כי אתם רוצים לחסוך – זה לא המצבר שאתם צריכים בשביל הקלנועית שלכם, ובטח ובטח שלא שניים כאלה.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן