לפרטים חייגו:

מצברים מחודשים

מצברים רבים נמסרים בסיום השימוש בהם למחזור, בסופו של יום כל המצברים הללו חוזרים לשוק תחת הקטגוריה של "מצברים משומשים". ברוב המקרים המצברים הללו למרות היותם משומשים, הם בעוצמה חזקה אשר לא תהיה פחותה מהמצברים הרגילים – אך עלותם תהיה נמוכה יותר באופן משמעותי. הבחירה בהם אומנם היא לא האידיאלית, והשחיקה שלהם תהיה מהירה יותר – אך בסופו של דבר מדובר באופציה נוחה ונגישה לכל אלה אשר אין באפשרותם את האפשרות לרכוש מצבר לרכב חדש היישר מהיבואן.

חידוש מצברים – דרך מושלמת לקנות מצבר תקין במחיר נמוך

מצברים לרכב יכולים להימכר לעיתים במחירים גבוהים, אשר לא קל אחד יכול להרשות לעצמו. אם אתם חייבים להחליף את המצבר הנוכחי שלכם – מצברים מחודשים הם ללא ספק אחת האופציות הטובות ביותר שלכם. אומנם לא מדובר במצבר חדש אשר מגיע עם אחריות, אך בכל זאת מדובר במצבר שחודש ועבר בדיקות מקיפות ומילוי מחדש על מנת להיות מסוגל לעבוד בשנית. מצבר לרכב אשר נמסר למחזור לעיתים נמצא במצב תקין, וניתן יהיה להשתמש בו עוד כמה שנים מבלי להחליף אותו – רק מה שצריך זה למלא אותו מחדש..

מצברים מחודשים – כאשר רוצים לקבל מצבר במחיר הוגן

גם התחרות בין החברות אשר מספקות מצברים לרכב, לא הביאה לירידה דרסטית במחירים של המצברים – כיום מספר חברות מציעות מצברים במחירים הוגנים, אך עדיין המחיר גבוהה עבור נהגים צעירים או זוגות צעירים אשר אין באפשרותם לשלם אלפי שקלים על מצבר חדש. מצברים מחודשים לא חייבים להיות אופציה אחרונה עבורכם, לעיתים זאת תהיה אופציה טובה לרכב ישן אשר לא שווה להשקיע סכום כסף גדול על רכב שעלותו בין כה וכה נמוכה. חברות רבות מספקות כיום מצברים לרכב מחודשים, אשר עברו את כל הבדיקות המחמירות ונמצאו תקינים ומוכנים לשימוש. גם פה הבחירה שלכם חייבת להיות מדוקדקת ומקיפה, מצבר לרכב מחודש בדיוק כמו מצבר לרכב רגיל חייב להירכש באופן שקול ולאחר שבדקתם כי החברה שממנה אתם רוכשים את המצבר היא אמינה ואיכותית.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן