לפרטים חייגו:

מצבר לרכב בשוהם

מצבר לרכב בשוהם – מזמינים עכשיו והוא כבר בדרך אליכם

איזה מצבר נחשב לזול ואיזה נחשב ליקר, האם אפשר להזמין מצבר לרכב בשוהם גם באמצע הלילה, כמה עולה להזמין מצבר עד הבית באזור שוהם, כמה עולים מצברים במבצע ומצברים משומשים, למה מצבר לאופנוע זול יותר ממצבר למשאית ומה מיוחד במצברים לקלנועיות? על כל השאלות האלה נענה לכם כבר עכשיו.

כשמזמינים מצבר, אי אפשר לחכות שעות עד שיגיע – אתם צריכים שהוא יהיה אצלכם כאן ועכשיו, בלי להתמהמה. לכן אנחנו בחברת טופ מצברים הקמנו מערך ארצי שמסייע לנוע לספק מצבר לכל תושב בארץ – כולל בשוהם – תוך זמן קצר ומבלי לחכות. כל מה שצריך לעשות זה ליצור איתנו קשר, לספר לנו באיזה רכב אתם נוהגים, ומיד אנחנו בדרך אליכם עם מצבר עד הבית בשוהם במחיר משתלם. אנחנו כמובן מתקינים לכם את המצבר ברכב ומוודאים שהכל עובד בצורה תקינה לפני שנשחרר אתכם לדרככם, ואתם יכולים לסמוך עלינו שזה יקרה בהקדם האפשרי.

החלפת מצבר לרכב בשוהם במחיר ללא תחרות! 
מצבר עד הבית בשוהם החל מ-460 ש"ח
מגיעים עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה
אפשרות לרכוש מצבר משומש ומחודש לרכב
נגיע אליכם תוך 30 דקות!

לפרטים ובירורים חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצבר לרכב בשוהם עד הבית

 

מצברים בזול בשוהם לכל סוגי הרכבים

לא יודעים איזה מצבר דרוש לרכב שלכם? אל דאגה, כי אצלנו יש מצבר מותאם לכל סוג של רכב שקיים על הכבישים בישראל. לא רק זה, אלא שאנחנו גם מספקים מצברים לרכבים משלל חברות לבחירתכם, כשניתן לבחור במצבר בייצור ישראלי כמו מצבר פרימיום או להזמין מאיתנו מצבר שנפ בשוהם, וכן ניתן לרכוש מצבר מחברות מוכרות ובינלאומיות אחרות, כמו ורטה, בוש וכדומה.

הכל תלוי בבחירה ובתקציב שלכם, ואנחנו יכולים לספק את כל הצרכים שלכם כשנגיע אליכם להחלפת מצבר. לא יודעים כיצד להחליט? קבלו מאיתנו ייעוץ בחינם בנוגע לסוג המדבר שדרוש ומומלץ לרכב שלכם!

 

קניית מצבר בשוהם והזמנה עד הבית 24 שעות ביממה

המוקד שלנו לא נח לרגע. אנחנו זמינים לענות לשיחתכם בכל רגע ובכל שעה, ולא נשאיר אתכם עם מצבר תקול אפילו לרגע. אפשר להזמין אצלנו מצברים בשוהם 24 שעות ביממה, ולא משנה איפה נתקעתם עם הרכב, אנחנו נגיע לחלץ אתכם עם מצבר חדש שיעזור לכם לצאת לדרככם במהרה. גשם או שמש, יום או לילה, אנחנו עובדים בכל שעה ומגיעים עד אליכם להרכבת מצבר על המקום, בלי שום עיכובים.

 

כמה עולה להזמין מצבר בשוהם?

להזמנת מצבר עד הבית באזור שוהם תשלמו מחיר זול במיוחד שמתחיל ב-460 שקלים, וזה כולל בדיקה וגם החלפה של המצבר ברכב. לכן לא משתלם לכם אפילו לחפש איפה קונים מצבר בשוהם ללא התקנה בבית, מכיוון שסביר להניח שיעלה לכם יותר לרכוש מצבר במוסך כזה או אחר  – גם אם תתקינו אותו בעצמכם. אל תשכחו שתצטרכו גם לגרור את הרכב למוסך ולבדוק את הרכב, מה שיביא עוד הוצאות מיותרות על החלפת מצבר.

מה שמשפיע על המחיר של המצבר עצמו זה העוצמה והסוג של המצבר. כך למשל מצבר 55 אמפר של חברת שנפ יהיה כמובן זול יותר מאשר מצבר 70 אמפר של שנפ. עם זאת, מצבר 60 אמפר של ורטה יכול לעלות יותר משניהם יחדיו. דבר נוסף שמשפיע על עלות המצבר זה כמובן תקופת האחריות שאתם מקבלים עליו, שנמשכת עד שנתיים לכל היותר.

 

מצברים במבצע בשוהם במחירים מיוחדים

מחפשים מצבר זול במיוחד? התקשרו אלינו כבר עכשיו ובררו אילו מצברים תוכלו להשיג אצלנו במחיר מבצע! תתפלאו לגלות עד כמה אפשר לחסוך בעזרתנו על רכישת מצבר, וגם אם אין לנו את המצבר הדרוש לכם במלאי העודפים שלנו, נוכל לספק לכם מצברים משומשים בשוהם במחיר זול ומשתלם – החל מ-170 שקלים.

למה מצברים שכאלה כל כך זולים? ובכן, פרט לעובדה שמדובר במצברים שכבר נעשה בהם שימוש והם לא "טריים" מהאריזה, אינכם מקבלים עליהם תקופת אחריות, שמשפיעה רבות על המחיר שאתם משלמים על מצבר. מצבר זול הוא לאו דווקא רע, כשזה למעשה תלוי בצורך שלכם. אם אתם בסך הכל צריכים מצבר לכמה חודשים בודדים, זה פתרון מושלם עבורכם.

 

הזול ביותר – מצבר לאופנוע בשוהם עד הבית

מבין כל המצברים שתמצאו אצלנו, מצברים לאופנועים הם הזולים ביותר, מכיוון שהם דורשים הכי פחות עוצמה להפעלת המנוע. מצברים שכאלה מחזיקים למשך שנתיים עד שלוש ללא בעיות, ועם תחזוקה נכונה הם יישמרו אצלכם למשך זמן רב. אותו הדבר תקף גם בנוגע לרכישת מצבר לטרקטורון בשוהם, כשגם המחירים עבור מצברים שכאלה הם זולים במיוחד. אם רכשתם מצבר ל rzr מומלץ שתתחזקו אותו על ידי מריחת גריז על הקטבים שלו לפני שאתם יוצאים לנסיעה בשטח – ככה תוכלו לוודא שימשיך לעבוד למשך שנים רבות וטובות.

 

היקר ביותר – מצבר למשאית בשוהם

מצברים למשאיות יכולים להגיע ל-230 אמפר, שזה לא מעט. אף על פי שמחירם של מצברים שכאלה גבוה יותר מאשר זה של מצברים אחרים, העלות שלהם די מתקזזת, מכיוון שהם גם מחזיקים מעמד למשך זמן רב יותר – עד 5 שנים ואף יותר. זה נכון גם לגבי מצבר לאוטובוס, כשלמעשה משאיות ואוטובוסים דורשים את אותו סוג של מצברים.

 

מצבר לקלנועית בשוהם בטכנולוגיה מתקדמת

המצברים לקלנועיות הם בעלי יכולת לפרוק עד 70% מתכולתם בפעם אחת, ובה בעת לא גורמים לנזק לכלי הרכב. הם גם נטענים מהר מאוד וזמן השימוש בהם ארוך מאוד. מדובר גם במצברים אטומים שלא דורשים תחזוקה קבועה כמו מצברים אחרים, שכן אין צורך למלא אותם במים. עם זאת, כדי לשמור עליהם לאורך זמן מומלץ שתשמרו על המצבר במקום קריר ומוצל כשאתם לא עושים בו שימוש, וחשוב שלעולם לא תרוקנו אותו עד סופו, שכן גם זה מקצר את אורח החיים שלו. לטיפים נוספים לתחזוקת מצברים לחצו כאן.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן