לפרטים חייגו:

מצבר לרכב ברמלה

מצבר לרכב ברמלה מגיע אליכם בשיא המהירות

מחפשים מצבר לרכב ברמלה? הגעתם למקום הנכון! אנחנו נראה לכם כעת כיצד לבחור את המצבר הנכון לרכב שלכם, האם מצברים מחו"ל באמת טובים יותר ממצברים תוצרת הארץ, כיצד לתחזק את המצבר כך שיישמר לאורך זמן ועוד…

כל בעל רכב יודע מה החשיבות של ניידות ומהירות, וכשהולך המצבר אתם נפגעים בשני התחומים האלה. מצד אחד אינכם ניידים, ואתם אף צריכים להישאר לצד הרכב עד שיגיעו לחלץ אתכם או לתקן אותו, ומצד שני היום שלכם נפגע וכל לוח הזמנים שלכם מתעכב. את שני הגורמים האלה אנחנו באים לתקן, כשאנחנו בחברת טופ מצברים מתחייבים לספק לכם מצבר עד הבית ברמלה בשיא המהירות, בלי שתצטרכו לחכות יותר מדי. מהרגע שבו תיצרו איתנו קשר אנחנו כבר נהיה בדרך אליכם, ונשחרר אתכם בחזרה לדרככם עם מצבר לרכב ברמלה באיכות גבוהה ובמחיר הוגן.

החלפת מצבר לרכב ברמלה במחיר שאסור לפספס! 
מצבר ברמלה עד בית הלקוח החל מ-460 ש"ח
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה

אפשרות לרכוש מצבר מחודש יד 2 לרכב
נגיע אליכם תוך 30 דקות!
מצבר עד אליכם בתוספת תשלום סמלית

לפרטים ובירורים חייגו לטלפון:
050-999-3572

 

מצבר לרכב ברמלה עד בית הלקוח


מצבר חדש עם עד שנתיים אחריות

כל עוד תשמרו על כללי תחזוקת המצבר כמו שצריך, אין סיבה שתצטרכו אפילו לחשוב על תקופת אחריות, מכיוון שתוכלו לשמור עליו פעיל למשך 3-4 שנים ללא שום בעיה וללא שום תקלות. עם זאת, כל אחד יכול לשכוח לכבות את האורות של הרכב בסוף הנסיעה – גם אם לא אתם, מישהו אחר שנוסע ברכב שלכם. אף על פי שניתן להניע את הרכב בעזרת מכונית אחרת, במצב שכזה מצבר לרכב ברמלה כבר נפגע, ותוכלו להיות בטוחים שבקרוב תצטרכו להניע אותו שוב באותו האופן ואף להחליף אותו. לכן מומלץ שתרכשו מצבר חדש עם אחריות למשך תקופה ארוכה, כך שלא תצטרכו להתעסק שוב עם קניית מצבר ברמלה זמן לא רב אחרי שכבר רכשתם אחד.

 

מתי מומלץ לרכוש מצברים משומשים ברמלה?

ההבדל העיקרי בין מצבר משומש לבין מצבר חדש זה שלא ניתן להתחייב למשך תקופת הזמן שיעבוד. מצברים משומשים הם תקינים לחלוטין, הם מאפשרים לכם לרכוש מצברים בזול ברמלה ויכולים להציל אתכם במקרה שנתקעתם באמצע הדרך עם מצבר תקול, בלי לשלם על כך יותר מדי. אז כן, אמנם אין אחריות על מצבר שכזה, אך אם נושא זה פחות חשוב לכם ואתם פשוט צריכים חילוץ מידי בזול, זוהי בהחלט אפשרות שיכולה לסייע לכם.

 

חפשו אצלנו מצברים במבצע ברמלה

הביקוש למצברים אצלנו הוא גבוה מאוד, אך מפעם לפעם אנחנו נשארים עם עודפים של מצברים לרכבים שפחות ופחות אנשים משתמשים בהם. אף על פי כן, עדיין מדובר במצברים שייתכן שדרושים לכם, כולל מצבר 55 אמפר שנחשב לנפוץ למדי בסוגי רכבים רבים. אז מה אנחנו עושים עם כל אותם עודפים? מוכרים אותם במחירי מבצע זולים במיוחד – החל מ-460 שקלים כולל הגעה עד הבית והחלפה על המקום. לפני שאתם מחפשים איפה קונים מצבר ברמלה בזול, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולברר האם יש לנו מצבר במחיר זול – תוכלו לחסוך בעזרתנו לא מעט.

 

מצבר ישראלי מול מצבר תוצרת חוץ – מה עדיף?

הישראלים רגילים לחשוב שכל מה שמגיע מחו"ל הוא הרבה יותר טוב ממה שאפשר למצוא בארץ, אך בתחום המצברים ספק שזה נכון. יש כאן חברות בינלאומיות ידועות בעלות טכנולוגיה מתקדמת בכל הנוגע לייצור מצברים, כשאנחנו תמיד ממליצים ללקוחותינו לשקול לרכוש מצבר שנפ ברמלה במקום מצבר של שם מוכר יותר כמו בוש למשל, שמתלווה אליו גם מחיר יקר יותר. גם מצבר פרימיום יכול לעשות עבודה מצוינת, כשחשוב לציין שדווקא המצברים הישראליים מותאמים לתנאי האקלים החמים שיש לנו בארץ, לכן ייתכן שאפילו יהיה עדיף לכם לרכוש מצבר תוצרת ישראל מאשר תוצרת חוץ גם מבחינת התחזוקה שלו.

 

כל המצברים לכל סוגי הרכבים במקום אחד

צריכים מצבר 60 אמפר לקאיה שלכם, או אולי מצבר 70 אמפר לטויוטה? לא משנה כמה אמפר דרוש לכם, איזה דגם רכב יש לכם ואיזה מנוע הוא מכיל, אנחנו יכולים לספק לכם את כל סוגי המצברים שדרושים לרכבים בישראל. זה כולל גם מצבר ל rzr ורכבי שטח אחרים, וכן מצברים לרכבים כבדים ועוצמתיים יותר, כמו מצבר לאוטובוס. את הכול תמצאו אצלנו במחירים משתלמים, ומומלץ לבחון את המחירון שלנו כדי לראות איזה מצבר מתאים לרכב שלכם וכמה הוא עולה.

 

מצברים ברמלה 24 שעות – תמיד זמינים עבורכם

לא משנה מה השעה עכשיו או איפה אתם נמצאים ברמלה, אתם מוזמנים להרים אלינו טלפון – אנחנו נגיע אליכם בכל יום ובכל שעה. גם אם נתקעתם בשטח ואתם צריכים מצבר לטרקטורון ברמלה וסביבתה, אנחנו נגיע עד אליכם ולא נשאיר אתם לבד. אנחנו מתחייבים לספק לכם את השירות המהיר והמסור ביותר, ואתם מוזמנים לבדוק אותנו – מבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

 

חשוב שתחקרו ותלמדו איך לשמור על המצבר שלכם

אנחנו נוכל לספק לכם מצבר חדש וחזק, אך יש לכם אחריות לטפל בו כמו שצריך אם אתם אכן מעוניינים שהוא יעשה את עבודתו למשך תקופה ארוכה. אחרי שנביא לכם מצבר לאופנוע ברמלה עד הבית, דאגו לצפות בגריז את המגעים שלו, ותוכלו לעשות זאת גם עבור מצבר לרכב פרטי או מצבר למשאית ברמלה. ככל שתטפלו במצבר טוב יותר, כך הוא ישרת אתכם נאמנה למשך יותר שנים. בנוסף, אם למשל רכשתם מצבר לקלנועית ברמלה אך אינכם משתמשים בה באופן קבוע, דאגו לנתק אותו מהרכב ולאחסן אותו במקום קריר ומוצל, מה שיעזור לשמור על אורך החיים שלו. תוכלו לקבל מאיתנו טיפים נוספים לתחזוקת מצבר ברגע שנגיע אליכם.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן