לפרטים חייגו:

מצבר לרכב בכפר סבא

מצבר לרכב בכפר סבא עד הבית – מחיר הכי זול!

אנחנו מזמינים אתכם לנסות אותנו רגע אחד לפני שזה מאוחר מדי והיום שלכם הולך להתחרבש. חברת טופ מצברים מזמינה את תושבי כפר סבא להתחדש ולהצטייד במצבר חדש עד הבית בכפר סבא, בכדי להוכיח שהשירותיות שלנו היא הדבר היחיד שיכול להציל את הבוקר שלכם כשאתם לא מצליחים להזיז את האוטו. חברת טופ מצברים מספקת שירותי תחלופה מהירה ומשלוח של מצברים בכפר סבא, המיועדים לתושבי העיר בעלי כל סוגי הרכבים. נסו אותנו לפני שיהיה מאוחר מדי, וגם אם מאוחר מדי – תנו לנו להראות לכם מה אנחנו מסוגלים.

החלפת מצברים בכפר סבא לרכב, אופנוע, טרקטורון, אוטובוס ועוד
מצבר עד הבית כפר סבא החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה!
מצברים משומשים או מחודשים לרכב בכ"ס – כל סוגי הרכבים!

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
 050-999-3572

 

מצבר לרכב בכפר סבא עם אחריות במבצע

אף אחד לא אוהב להיתקע עם רכב שלא מניע בגלל מצבר שהגיע לסוף חייו – אבל עם שירות מצבר עד הבית בכפר סבא החזרה לשגרה מהירה ונוחה. כשאתם בוחרים בשירות עד הבית אין צורך להקדיש זמן למציאת תשובה לשאלה איפה קונים מצבר בכפר סבא ובנוסף אתם יכולים לחכות בנוחות במקום שבו אתם נמצאים במקום להתרוצץ בין מוסכים (מה גם שאתם מסתכנים בכך שהרכב ייכבה שוב וכתוצאה מכך תבזבזו עוד זמן יקר). על-מנת להבטיח יחס עלות-תועלת משתלם ומצבר שימלא את תפקידו החשוב לאורך שנים רבות חשוב לבחור נכון את המצבר המתאים ביותר לסוג הרכב שלכם.

האם לחכות שהמצבר ישבוק חיים או להקדים תרופה למכה?

בדרך כלל קניית מצבר בכפר סבא מתבצעת כשכבר אין ברירה, והמצבר הקיים שבק. כמובן שאין חובה לחכות עד שנתקעים – תוחלת החיים של המצברים בימינו היא 3-4 שנים, בהתאם לאופי השימוש ברכב ולעומס שמוטל על המצבר, כך שאם אתם יודעים שחלפו למשל שלוש וחצי שנים מאז שהתקנתם אותו, בהחלט כדאי לשקול את החלפתו. כשמקדימים תרופה למכה מרוויחים פעמיים: גם לא נתקעים, חוויה שהיא תמיד לא נעימה גם אם המצבר מגיע אליכם, וגם ניתן לנצל הזדמנויות שונות של מצברים במבצע בכפר סבא (הזדמנויות שלא יהיו תקפות בהכרח כשתיתקעו עם מצבר לא תקין).

מצבר לרכב בכפר סבא חדש או משומש?

עוד דילמה שרלוונטית בכל מקרה שבו נדרשת הרכבת מצבר היא האם להעדיף מוצר חדש לחלוטין או "להסתפק" באופציה של מצבר משומש בכפר סבא. באופן טבעי מצברים משומשים יהיו זולים יותר, אבל החישוב הנכון הוא של המחיר ביחס לתוחלת החיים הצפויה. במקרים רבים מי שבכל מקרה מתכוון למכור את הרכב תוך זמן קצר יחסית יעדיף מצבר משומש, אבל רצוי לקחת בחשבון שבבדיקה לפני קנייה הדבר יתגלה וערכה של המכונית עלול לרדת. בכל מקרה אם מעדיפים מצבר למכירה בכפר סבא שאינו חדש, חשוב שבעתיים לקנות אותו אצל חברה אמינה ורצינית כמו טופ מצברים כך שתוכלו לדעת בוודאות שקיבלתם מצבר תקין ואיכותי.

האם כדאי להעדיף מותגים מוכרים?

כן.

אמנם ישנם תחומים שבהם מותג הוא בסך הכל שם שהושקעו משאבים רבים בפרסום שלו, ולאו דווקא באיכות, אבל כשמדובר על מצברים יש יתרון משמעותי למוצרים של חברה מוכרת – הם יהיו אמינים יותר, עמידים יותר ובעיקר יעניקו לכם ראש שקט באמת. בהתאם מומלץ לחפש מצבר פרימיום או מצבר שנפ במחיר מוזל.

סוגי המצברים השונים

כשמחפשים מצבר חשוב מאוד לא להתפשר על האיכות. אצלנו בטופ מצברים תקבלו ייעוץ מקצועי יקר ערך כך שתוכלו למצוא מצברים בזול בכפר סבא לא על חשבון הביצועים והאמינות.

הדגש החשוב השני הוא התאמה מיטבית לסוג הרכב.

מצברים לרכב בכפר סבא במבצע – עד בית הלקוח

בעידן שבו מגיעים לישראל יותר ויותר דגמים של עוד ועוד יצרניות חשוב מאוד להגיע למקום מקצועי וליהנות מהתאמה מושלמת של המצבר לצרכים שלכם.

כך למשל למזדה 121 ולדגמי הונדה שונים מתאים מצבר 46, סוזוקי סוויפט החדשה, היאריס של טויוטה, דגמי קיה ורנו קליאו זקוקים למצבר 55 ועבור סובארו או ניסאן בדרך כלל האופציה הנכונה היא מצבר 60.

מצברים לאופנועים וקטנועים בכפר סבא עד הבית

רוכבי האופנועים והקטנועים זקוקים לעתים קרובות יחסית לשירות של מצברים בכפר סבא 24 שעות, כך שעבורם ההמלצה להקדים תרופה למכה ולהחליף את המצבר קצת לפני שהוא מגיע לסוף חייו חשובה במיוחד. כשמחפשים מצבר לקטנוע בכפר סבא חשוב להתאים את המצבר לנפח הכלי וליצרן. עוד פרמטר שחובה לבדוק הוא מידות המצבר כך שהוא יתאים למיקום שמיועד לו.

מצבר לקלנועית בכפר סבא עד הבית

כשמחפשים מצבר לקלנועית בכפר סבא חשוב לזכור שנדרשת פריקה עמוקה ועוצמה רבה. בחלק מהמקרים נדרשים אפילו שני מצברים לקלנועית. בין הדגמים המומלצים: Hobbybat 9 עם 70 אמפר וגם Hobbybat 13 עם 95 אמפר.

מצברים לטרקטורונים באזור כפר סבא

מצבר לטרקטורון בכפר סבא הוא בדרך כלל כזה שמספק כוח רב כדי לאפשר את הביצועים בשטח. דוגמה למצבר איכותי שמתאים לטרקטורונים הוא דגם YB30CL-B של שנפ שמספק 30 אמפר. דגש חשוב נוסף הוא הגנה על המכשיר הרגיש כדי שלא ייפגע אם התנאים בשטח קשים. לדוגמה מצבר ל rzr בכפר סבא זקוק לריסוס על כל החיווט כדי שזה לא יתלכלך.

מצברים לאוטובוסים ומשאיות בכפר סבא עד הבית או השטח

כלים כבדים זקוקים ליותר מ-100 אמפר וגם ליותר מ-24 וולט. בהתאם מצבר למשאית בכפר סבא או מצבר לאוטובוס בכפר סבא הם מצברים רבי עוצמה שמחייבים בחירה אחראית. עוד דגש חשוב הוא לא לבחור מצבר משומש בגלל האופי האינטנסיבי של השימוש בכלי רכב אלה.

במידה ואתם מעוניינים בפרטים נוספים, או במידה ונתקעתם ברגע זה ואתם זקוקים לעזרה מיידית בנוגע לשירות מצברים בכפר סבא
צרו איתנו קשר דרך האתר או בטלפון: 050-999-3572

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן