לפרטים חייגו:

מצבר לרכב בבת ים

מצבר לרכב בבת ים אצלכם תוך חצי שעה בלבד

איפה קונים מצברים, איך יודעים שהמצבר שבק חיים, מה לבדוק כשרוכשים מצבר חדש, כמה הוא עולה ואיך לשמור עליו לאורך זמן – הכול בכתבה הבאה.

אם המנוע הוא הלב הפועם של הרכב, המצבר הוא הנשמה שלו, כשהוא זה שמפיח בו חיים ומפעיל אותו בעת ההתנעה. כשהמצבר הולך הרכב יוצא מכלל שימוש, וכדי להמשיך לנסוע בו צריך לרכוש מצבר חדש. כאן באתר TOP מצברים תוכלו לעשות בדיוק את זה, ובמחיר ומשתלם שלא כדאי לפספס. אנחנו נדאג להביא לכם מצבר עד הבית בבת ים ואתם תוכלו לצאת לדרככם תוך חצי שעה בלי עיכובים.

החלפת מצבר לרכב בבת ים
מצבר עד הבית בבת ים החל מ-460 ש"ח
אפשרות הגעה עד בית הלקוח בתוספת תשלום סמלית
מצברים מקוריים עם אחריות מלאה
אפשרות לבקש מצבר משומש לרכב


לקבלת ייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצברים בבת ים במחיר מבצע

 

איפה קונים מצבר בבת ים?

מצבר חדש צריך לרכוש אצל חשמלאי רכב, ובמקרה של מצברים בת ים נהנית מאפשרויות בלתי נדלות, כשחשמלאי רכב פזורים בכל רחביה, בעיקר בשכונת הקרוואנים. עם זאת, אם אתם רוצים לרכוש מצבר במחיר משתלם באמת, העדיפו לפנות לחנויות שמתמחות במצברים באופן פרטני, כמו החנות שלנו. בניגוד לנותני שירות אחרים, אתם לא חייבים להגיע עד אלינו, ואנחנו יכולים גם לשלוח לכם מצבר עד הבית בבת ים. אתם צריכים רק להתקשר ואנחנו כבר אצלכם.

איך אפשר לדעת שהבעיה היא אכן במצבר?

כשהרכב לא מניע התופעה עלולה להלחיץ, משום שברגעים הראשונים לא מבינים תמיד ממה נובעת הבעיה. עם זאת, ישנם מספר סימנים שמעידים על כך שהבעיה היא במצבר, לכן נסו לשים לב אליהם בזמן ההנעה או במהלך הנסיעה:

צליל תקתוק בהנעה שמתלווה לקפיצות במד המהירות – אם אתם מנסים להניע את הרכב ושומעים "תיק תיק תיק" בעוד שהוא לא מניע ומד המהירות קופץ, זה הסימן הברור ביותר לכך שעליכם לחפש מצברים בזול בבת ים – המצבר שלכם סיים את חייו.

תאורה חלשה – אם אתם מבחינים בכך שהאורות הקדמיים שלכם נחלשו, יכול להיות שהבעיה היא לאו דווקא בהם, אלא במצבר. זה בולט במיוחד כשמדליקים את המזגן, ורואים את זה גם בתאורה הפנימית של הרכב. לפני שהמצבר שלכם יאכזב אתכם בזמן ההתנעה, שקלו קניית מצבר בבת ים מבעוד מועד כדי שיהיה לכם אחד חדש מוכן להחלפה.

תאריך התפוגה שעל המצבר – הדרך הברורה ביותר לבדוק את הסבירות לכך שהלך המצבר היא להסתכל על גילו, כשעליו רשום תאריך התפוגה שלו. בנוסף, אם אתם יודעים שכבר עברו יותר מ-3 שנים מאז שרכשתם מצבר למכירה בבת ים, סביר מאוד להניח שאם הרכב לא מניע, מדובר בבעיה במצבר.

מה חשוב לבדוק בזמן שרוכשים מצבר לרכב?

דבר ראשון עליכם לוודא שאתם רוכשים מצבר מיצרן שאתם סומכים עליו. אם אתם לא מכירים שמות של יצרני ומשווקי מצברים לרכב, ההמלצה שלנו היא ללכת על מצבר פרימיום בבת ים, שנחשב לזול ואיכותי, וגם מצבר שנפ בבת ים עונה על אותם הקריטריונים.

דבר שני שאתם צריכים לבדוק זה את מידת האמפר של המצבר שאתם רוכשים. לכל רכב יש צורך בקיבול אחר, למשל מצבר 55 אמפר יתאים לרכבי פורד, פיג'ו וסיטרואן, בעוד שרכישת מצבר 60 אמפר תתאים לרכבי סובארו, מאזדה או מיצובישי, וקניית מצבר 70 אמפר תתאים לרכבי וולוו, קנגו וברלינגו.

יש לציין שלכל סוג של כלי רכב יש טווח אחר של אמפר שמתאים למנוע שלו, למשל מצבר לקלנועית בבת ים צריך להיות בין 70-420 אמפר, בעוד מצבר למשאית בבת ים יהיה בעל 100-230 אמפר ויתאים גם לרכישת מצבר לאוטובוס.

כמה עולים המצברים שלנו?

המחירים שאנחנו מציעים למצברים משתנים על פי היצרן ואופן השירות הדרוש לכם. מצבר לאופנוע בבת ים עד הבית יעלה לכם החל מ-380 שקלים (בדקו מחירים של מצבר לאופנוע), בעוד שרכישת מצבר לטרקטורון בבת ים אצלנו ללא הגעה על הבית תעלה לכם החל מ-460 שקלים. אנחנו ממליצים לכם להיכנס באופן קבוע ומדי חודש לאתר שלנו ולחפש מצברים במבצע בבת ים שיכולים להתאים לרכב שלכם – הרשימה מתעדכנת באופן קבוע (בדקו מצברים במבצע), ואם תמצאו אחד שמתאים לכם תוכלו לרכוש אותו אפילו אם לא נגמר לכם המצבר, זאת כדי שתוכלו להחליף אותו בזול כשיגיע הצורך.

איך להאריך את חיי המצבר?

כדי להימנע מכך שהמצבר יפסיק לעבוד בזמן לא מתאים ויאלץ אתכם להתחיל לחפש מישהו שמספק מצברים בבת ים 24 שעות, עקבו אחרי הטיפים הבאים:

הימנעו משימוש בגאדג'טים – יש לא מעט תוספות ברכב שגורמות למצבר לאבד את אורך החיים שלו במהירות; מכשירי מולטימדיה, מערכת GPS ודיבורית הם הגורמים העיקריים שניתן להימנע משימוש בהם, אך מומלץ גם להשתמש כמה שפחות בתאורה הפנימית של הרכב, וכמובן לכבות את האורות הקדמיים כשהרכב לא ממונע.

נקו את המצבר באופן קבוע – על ידי שפיכת מים רותחים על המצבר לנקות את הקטבים והחיבורים של מצבר לרכב בבת ים בקלות רבה, ולאחר מכן מומלץ אפילו למרוח על הקטבים מעט וזלין, שימנע את הופעת הקורוזיה עליהם. אם יש לכם מצבר ל rzr בבת ים, רכשו עבורו תרסיס מגן למצבר שיימנע אפשרות שיידבקו אליו אבק וחול בזמן נסיעה בשטח.

הניעו את הרכב פעם בשבוע – גם רכב כבוי משתמש בכוח המצבר בשביל המערכות השונות שבו שפועלות במנוחה, כמו האזעקה או מערכות המיגון. אם אתם לא משתמשים ברכב שלכם באופן קבוע, דאגו להניע את המנוע למשך 10-20 דקות פעם בשבוע על מנת שהאלטרנטור יטען את המצבר.

רכשו מטען למצבר – בעלות נמוכה של 150 שקלים תוכלו לרכוש מטען למצבר של הרכב שלכם, שיעזור לשמור עליו פעיל. מצבר משומש בבת ים צריך להטעין במשך מספר שעות, ובמהלכן לא תוכלו להשתמש ברכב, לכן עשו זאת בזמן שבו הרכב חונה ולא צריך לצאת לנסיעה.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן