לפרטים חייגו:

מצבר לשברולט סוניק

כל מה שצריך לדעת על מצבר לשברולט סוניק

איך בוחרים מצבר לשברולט סוניק, איך לשמור על המצבר של הסוניק כמו שצריך וכמה אמור לעלות מצבר לסוניק במחיר משתלם? המשיכו לקרוא וגלו את כל מה שאתם צריכים לדעת.

בשנת 2011 עלתה על הכביש השברולט סוניק הראשונה, שנחשבת למעשה לדור השני של שברולט אוויאו. מי שרכש שברולט סוניק 2011 כבר אז ככל הנראה הספיק עד היום להחליף מצבר ישן שלא עובד פעם אחת או אפילו פעמיים, ואולי עשה זאת במחיר מוגזם שלא לצורך, רק כי לא הכיר את חברת טופ מצברים. אם נתקעתם עם מצבר שלא עובד ורכב שלא מניע, התקשרו אלינו מיד ואנחנו נגיע אליכם תוך זמן קצר לכל אזור בארץ עם מצבר חדש בשביל שברולט סוניק 2015 או כל שנתון אחר. אנחנו מספקים שירות בפריסה ארצית ועד הבית, ומבטיחים לספק לכם מצבר איכותי ואמין שישרת אתכם נאמנה למשך שנים.

מצבר לרכב שברולט סוניק בכל שנתון שתרצו
שירות עד הבית – נגיע אליכם תוך חצי שעה באזור המרכז!
רכישת מצבר מקורי לרכב Chevrolet Sonic החל מ-460 ש"ח
אפשרות רכישת מצבר מחודש ובחצי מחיר

איזה מצבר צריך שברולט סוניק? לייעוץ חייגו: 050-999-3572

מצבר לשברולט סוניק בזול

כמה מילים על Chevrolet Sonic

אף על פי שאנחנו מכירים אותה כ"סוניק", באוסטרליה ובניו זילנד היא נמכרת תחת השם "Holden Barina", או לפחות כך זה היה עד שנגמר המלאי של הרכבים בתחילת שנת 2019. בישראל הרכב מגיע עם 3 סוגי מנועים – 1.4 ליטר, 1.6 ליטר ו-1.4 ליטר טורבו אצל שברולט סוניק RS – ולכל סוניק יש תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים.

איך יודעים איזה מצבר צריך לשברולט סוניק?

המצבר שמתאים לסוניק הוא גמיש יחסית מבחינת המאפיינים שלו, כשמה שחשוב באמת זה לשים לב למידת האמפר שלו, שצריכה להיות 62Ah. זרם ההתנעה מצברים לשברולט סוניק יכול לנוע בין 440-550, הקיבול הרזרבי נע בין 90-97, ואפילו מידות הגודל שלו יכולות להיות מגוונות: אורך 230-242 מ"מ, רוחב 175 מ"מ וגובה 190 מ"מ. אם למשל אתם רוצים לרכוש מצבר מבית שנפ בשביל שברולט סוניק 2012, הדגם המתאים ביותר עבורכם הוא 1701 פיאט.

כמה זמן אמור להחזיק מצבר של שברולט סוניק?

רכבי הסוניק לא דורשים הרבה אנרגיה מהמצבר שלהם, אך כמובן שמשך החיים של המצבר תלוי בסופו של דבר בדרך שבה תשתמשו ברכב שלכם. כל עוד תיסעו ברכב באופן קבוע לפחות פעם בשבוע, אתם תטעינו את המצבר שלכם מספיק כך שיוכל להמשיך להפעיל את הרכיבים האלקטרוניים שברכב גם כשהמנוע כבוי. באופן שכזה המצבר יחזיק לכם למשך 3-4 שנים לכל היותר. עם זאת, אם תכבו את המנוע ותשאירו את הרדיו או האורות דולקים, או אם לא תתניעו את הרכב באופן קבוע אחת לשבוע, המצבר שלכם יתרוקן, יאבד מכוחו ויצריך החלפה מהר יותר.

מחיר מצבר לשברולט סוניק – כמה הוא עולה?

משום שמדובר ברכב סופרמיני עם מנוע ומערכת ממוחשבת די סטנדרטיים, המצבר הנדרש לרכבי שברולט סוניק 2013 והלאה הוא די זול, ומחירו נע בין 460-540 שקלים, כל עוד קונים מצבר ישראלי. למצבר איכותי מחו"ל של חברת ורטה למשל המחיר יהיה גבוה יותר, ויוכל להגיע גם ל-630 שקלים. שימו לב שמחיר זה כולל הגעה עד הבית והחלפת המצבר על המקום. תוכלו לרכוש מצבר לשברולט סוניק האצ'בק במחיר הרבה יותר זול אם תגיעו עד אלינו ותבצעו את ההחלפה אצלנו, או אם תעדיפו לרכוש מצבר משומש של שברולט סוניק 2014. מצברים מחודשים ומשומשים יעלו לכם החל מ-170 שקלים, אך כדאי לציין ולשים לב כי לא ניתנת עליהם אחריות, זאת בניגוד למצבר חדש לשברולט.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן