לפרטים חייגו:

מצבר לשברולט אבאו

לא צריך לחכות הרבה – מצבר לשברולט אבאו כבר בדרך אליכם

איך מתאימים כמו שצריך מצבר לשברולט אביאו? האם יש הבדל בין אבאו לסוניק מבחינת מצבר מתאים וכמה אמור לעלות מצבר של רכבי אבאו? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות.

מאז שנת 2003 החלו לצוץ על הכבישים בישראל רכבים קטנים מבית שברולט, שרבים התאהבו בהם ממבט ראשון והם הפכו לפופולאריים במהרה – מדובר בשברולט אוויאו, המיוצרת בקוריאה הדרומית ונמכרת בארץ מחיר זול יחסית, אך למחיר הזול הזה יש סיבה שרבים מבינים רק אחרי שנסעו זמן מה ברכב.

מי שכבר הספיק לרכוש שברולט Aveo 2005 בשל הפופולאריות שלה בזמנו גילה כי מדובר במכונית שמתלוות אליה הוצאות תחזוקה לא מעטות, כשיש שיגידו שמדובר באחד הרכבים הפחות מומלצים של שברולט. בין ההוצאות הקבועות של הרכב נכללת כמובן ההוצאה על המצבר לשברולט, אך בעזרת פורטל טופ מצברים לא תצטרכו להשקיע עליו הרבה כמו על שאר התיקונים של הרכב. אנחנו נדאג שתרכשו מצברים לשברולט אבאו במחיר משתלם שלא יכביד על כיסכם כלל וכלל!

מצבר לרכב Chevrolet Aveo בכל שנתון שתרצו
שירות מצבר עד הבית – 30 דקות הגעה באזור המרכז
מתחייבים למחיר הכי זול – החל מ-460 ש"ח
אפשרות רכישת מצבר משומש ומחודש בחצי עלות

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר טלפונית חייגו: 050-999-3572

מצבר לשברולט אבאו

כך תדעו איזה מצבר מתאים לשברולט אבאו

כדי שתוכלו להחליף מצבר לרכב שלכם כמו שצריך, עליכם להכיר את המנוע שלו ואת המצבר שמתאים לו, אך לא רק – צריך להתחשב גם במידות של הרכב, או יותר נכון במידות של האזור הפנוי למצבר מתחת למכסה המנוע. במקום שתצטרכו לחפש בכל רחבי הרשת מה המידות והמאפיינים של מצבר שמתאים לרכב שברולט Aveo 2006 שלכם, נספר לכם כבר עכשיו שזה לא משנה מה השנתון של הרכב – אותו מצבר יתאים גם לדגם שברולט אבאו 2010.

אז איך אתם צריכים להתאים מצבר לאוטו שלכם? מצבר 62 אמפר, 540-550 זרם התנעה, אורך 242 מ"מ, רוחב 175 מ"מ וגובה 190 מ"מ. כשתרכשו את המצבר עצמו אתם אולי תרגישו מעט מבולבלים, שכן לעיתים השם שלו נראה כאילו שהוא תואם לרכב אחר – מצבר שנפ לשברולט אבאו למשל נקרא "פיאט 1701". אל תדאגו, זה בסדר ואף אחד לא מנסה לעבוד עליכם – כל עוד המצבר עונה על הדרישות שציינו, הוא מתאים לשברולט שלכם.

מצבר לשברולט אוואו או סוניק – האם קיים הבדל?

יכול להיות שבשל הכישלון של רכבי האוויאו והשם הרע שיצא להם, בחברת שברולט החליטו לשנות את שמו של דגם האוויאו לסוניק בדור השני, שיצא בשנת 2012. אפילו חדי האבחנה לא ימצאו כל כך הרבה הבדלים בין שני הדגמים, ואמנם קיים הבדל של דור בין שברולט Aveo 2007 לשברולט סוניק 2013 למשל, אך המצבר שמתאים לשני הרכבים הוא אותו אחד. על כן כל מצבר שתרכשו דרכנו לשברולט Aveo יתאים גם לשברולט סוניק.

לסיכומו של עניין – כמה עולה מצבר לשברולט אבאו?

אנחנו מספקים מצברים עד הבית בפריסה ארצית ומחליפים לכם את המצבר על המקום בעלות שמתחילה ב-460 שקלים. כדי שנוכל לספק לכם הצעת מחיר מדויקת, ספרו לנו כבר בזמן ההזמנה שאתם נוסעים למשל על שברולט אבאו 2008, איפה אתם נמצאים, איזה מותג מצבר אתם מעדיפים ובכמה חודשי אחריות אתם מעוניינים, ונוכל לספק לכם את כל המידע שתרצו מיד.

רוצים לחסוך על רכישת המצבר? הזמינו מצבר של שברולט אבאו 2009 יד שנייה ותשלמו פחות מחצי מהמחיר של מצבר חדש – החל מ-180 שקלים! עם זאת שימו לב שעל מצבר שכזה לא תקבלו אחריות, ואין שום הבטחה שיחזיק מעמד למשך יותר משנתיים במקרה הטוב. מצברים משומשים יד 2 מתאימים למי שמחפש מצבר לטווח קצר ושאינו מוטרד מכך שנעשה שימוש במצבר לפני שהוא הותקן ברכב שלו.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן