לפרטים חייגו:

מצבר לרנו קליאו

מצבר לרנו קליאו – כל המידע שצריך כדי לעשות רכישה חכמה

כמה אמפר צריך להיות למצבר של רנו קליאו, כמה משלמים על אחד כזה והאם יש דרך לרכוש מצבר במחיר זול ומשתלם? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות לשאלות האלה.

רכב הסופרמיני עם מנוע הבנזין של חברת רנו נחשב לפופולרי מאוד בקרב הציבור הישראלי, ומאז שהושק הדור הראשון בשנת 1990 ועד היום ניתן לראות לא מעט דגמים שלו על הכביש. אם גם אתם מברי המזל שזכו לרכוש אותו, ככל הנראה יידרש לכם מצבר לרנו קליאו אחת ל-4 שנים, ואם כבר הגיע הזמן להחליף מצבר, יש מי שיספק לכם אותו עד הבית כדי שתוכלו להמשיך בדרככם ובנסיעה. אנחנו מספקים על מצבר לרנו קליאו מחיר משתלם שלא כדאי לפספס, אז אם אתם מחפשים אחד, כאן בחברת TOP מצברים תמצאו בדיוק את מה שאתם צריכים.

מצבר לרכב רנו קליאו בכל שנתון שתרצו
שירות עד הבית – 30 דקות הגעה באזור המרכז
מתחייבים למחיר הכי זול – החל מ-460 ש"ח
אפשרות רכישת מצבר משומש ומחודש ובחצי מחיר

איזה מצבר צריך רנו קליאו? לייעוץ חייגו: 050-999-3572

מצבר לרנו קליאו במחיר מבצע

איזה מצבר מתאים לרנו קליאו מכל השנתונים?

כשאנחנו מגיעים להחליף מצבר לרכבי קליאו, זה לא משנה לרוב אם מדובר במצבר לרכב משנתון ישן כמו 2002 או מצבר לרנו קליאו החדשה של שנת 2019 – לכולם אמור להתאים אותו המצבר, בעל קיבול של 55 אמפר, ובמידות אורך 242 מ"מ, רוחב 175 מ"מ וגובה 190 מ"מ. בנוסף, מצבר מומלץ לרנו קליאו צריך להיות לרוב בעל קוטב פלוס בצד ימין, RC 86 וזרם התנעה 510.

כעת כשאתם יודעים איזה מצבר צריך רנו קליאו, השאלה הבאה שלכם צריכה להיות איזה משווק הוא המומלץ ביותר, ולכך אין תשובה מוחלטת – הכול תלוי במחיר שאתם מוכנים לשלם. מצברי שנפ יכולים להיות זולים ביחס למצברי ורטה למשל, אך האחרון יספק לכם לא רק תקופת אחריות ארוכה יותר ברוב המקרים, אלא גם אורך חיים רב יותר.

כמה עולה מצבר לרנו קליאו כשרוכשים אותו דרכנו?

ברשותנו שלל מצברים מהמשווקים הגדולים ביותר, לרבות בוש וורטה, ונוכל לספק לכם את האחד המושלם עבורכם במחיר משתלם. מצבר שנפ לרנו קליאו מסוג 1701 יעלה לכם החל מ-460 שקלים

כדי לרכוש מצבר במחיר זול, ההמלצה שלנו היא ללכת על מצבר יד שנייה. המצבר הזה אמנם יחזיק לכם פחות זמן, אך זה משתלם אם אתם מתכננים שלא להשתמש ברכב שברשותכם למשך יותר משנה-שנתיים, למשל אם אתם מעמידים אותו למכירה. כל מצבר מקורי לרנו קליאו אחר יחזיק למשך 3-4 שנים.

למזלכם, מצברים לרנו קליאו אפשר למצוא אצלנו גם במבצע לאורך כל השנה – בכל חודש אנחנו מציעים מצברים אחרים במחירים מיוחדים, ואם עברו כבר 3 שנים מאז רכישת המצבר האחרון שלכם או רכישת הרכב עצמו, מומלץ שתתעדכנו ותבררו האם המצבר שאתם צריכים קיים אצלנו במבצע. עדיף שתרכשו את המצבר בזמן ובזול מאשר שתיתקעו על הבוקר או באמצע הדרך ותצטרכו לשלם יותר על החלפת המצבר.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן