לפרטים חייגו:

מצבר לרנו פלואנס

כל המידע שצריך להכיר על מצבר לרנו פלואנס

נוסעים ברנו פלואנס? כל מה שאתם צריכים לדעת נמצא כאן – איך מתאימים אותו לרכב, מאיזה מותג הכי משתלם לקנות מצבר וכמה עולה המצבר. אנחנו נענה לכם על כל השאלות.

מצבר לרכב רנו פלואנס בכל שנתון שתרצו
שירות עד הבית – 30 דקות הגעה באזור המרכז
מתחייבים למחיר הכי זול – החל מ-540 ש"ח
אפשרות רכישת מצבר משומש ומחודש ובחצי מחיר

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר טלפונית חייגו:
050-999-3572

מצבר לרנו פולראנס בזול

כשהגיע הזמן להחליף את גרסת הסדאן של רנו מגאן בשנת 2009, השיקה רנו את הפלואנס. בתחילה נמכר הרכב בישראל עם מנוע בנזין בנפח 1,600 סמ"ק והפך מיד לפופולרי מאוד, כשבשנת 2010 הגיעה גרסה עם מנוע בנזין 2,000 סמ"ק, ובשנת 2011 זכינו גם למנוע טורבו דיזל בנפח 1,500 סמ"ק. באותה שנה החלה להימכר גם פלואנס חשמלית Z.E עם סוללה מתחלפת, אך השיווק שלה נעצר.

לא משנה איזה רנו פלואנס יש ברשותכם, אם הלך המצבר אתם צריכים לרכוש אחד חדש, וכאן תוכלו למצוא את האחד שמתאים בדיוק בשבילכם. אנחנו בחברת TOP מצברים נגיע עד אליכם עם מצבר איכותי, ואתם תוכלו להיות רגועים למשך מספר שנים שבהן לא תצטרכו עוד לדאוג שהרכב לא יתניע בשל בעיות במצבר.

איך יודעים איזה מצבר מתאים לרנו פלואנס?

במרבית הרכבים יש הבדל בין שנת הייצור של הרכב לבין המצבר שנדרש עבורו, אך זה לא המצב כשרוכשים מצבר לרנו פלואנס. בין שרוכשים מצברים לרנו פלואנס 2010 עם מנוע ישן ובין שרוכשים מצבר לרנו פלואנס דיזל 2012, המצבר המתאים יהיה 72 אמפר, 117 RC, זרם התנעה 660, אורך 278 מ"מ, רוחב 175 מ"מ וגובה 190 מ"מ. לכן קל מאוד להתאים לרכב הזה מצבר, וברגע שתתקשרו אלינו ותודיעו לנו שברשותכם רנו פלואנס, נדע בדיוק לאיזה מצבר אתם צריכים להחליף.

מצבר לרכב רנו פלואנס

איזה מצבר הוא המומלץ ביותר לרנו פלואנס?

מבין כל יצרני המצברים, ההמלצה הגורפת היא ללכת על מצבר MCT עבור רנו פלואנס, מבית Varta. המצברים האלה מיובאים על ידי וורטה מיצרן המצברים הגדול בעולם – ג'ונסון קונטרול – הם אטומים ללא מים, מחירם זול והם מחזיקים למשך שנתיים-שלוש.

מצבר נוסף מומלץ הוא מחברת שנפ, כשאפשר לכת על מצבר אודי ESP או מצבר אודי Super Strong. היתרון המשמעותי של המצברים האלה הוא מחירם הזול, אך ביחס למצבר של ורטה, מגיעה איתם אחריות למשך תקופה מעט קצרה יותר.

מצבר לרנו פלואנס

כמה עולה לקנות מצבר של רנו פלואנס?

כאמור, ישנם מספר משווקים של מצברים מומלצים לרנו, וכל אחד מהם גובה מחיר אחר עבור המצבר שלו, כשגם בתוך החברות עצמן יש מספר דגמים של עם מחירים שונים. על מצבר לרנו פלואנס מחיר יכול להיות נמוך מאוד – 540 שקלים בלבד, אפילו כשרוכשים מצבר מקורי לרנו פלואנס. עם זאת, ככל שהמצבר טוב יותר כך מחירו עולה, ויכול להגיע גם ל-700 שקלים.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן