לפרטים חייגו:

מצבר לרכב היברידי

החלפת מצבר לרכב היברידי במחיר זול ומשתלם – עד הבית

מה מיוחד במצברים היברידיים וכמה עולה החלפת מצבר לרכב היברידי עד הבית? תגלו את התשובות כבר עכשיו.

מצברים היברידיים הם לא כמו מצברים רגילים, והם נבדלים מהם בכמה מאפיינים, בין היתר אופן התחזוקה שלהם, משך שנות הפעילות שלהם וכמובן מחירם. עבור הצרכן הישראלי הגורם האחרון הוא זה שמשפיע ביותר בבחירת המצבר, ואנחנו בחברת טופ מצברים עושים הכול כדי לוודא שאתם תשלמו על מצבר היברידי כמה שפחות. בה בעת אנו דואגים לתאם לרכב שלכם מצבר איכותי שמתאים לו באופן פרטני, ונגיע עד אליכם להחלפת מצבר בכל מקום שבו אתם נמצאים – אנחנו מספקים שירותי החלפת מצבר היברידי בפריסה ארצית, בכל יום ובכל שעה!

✔️ מצבר לרכב היברידי במחיר הזול ביותר
✔️ החל מ-460 ש"ח
✔️ מצבר לכל סוגי הרכבים ההיברידים
✔️ מגיעים לכל מקום – שירות בפריסה ארצית עד בית הלקוח
✔️ ניתן לרכוש מצברים חדשים, מקוריים, משומשים – לפי בחירה

לייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו:
 050-999-3572

החלפת מצבר לרכב היברידי

מצברים לרכב היברידי – מה מיוחד בהם?

המצבר ההיברידי הוא סוללה לכל דבר, אלא שההבדל העיקרי בינו לבין מצברים רגילים הוא מאפיין הטעינה והפריקה שלו שמתרחש במהלך הנסיעה. המאפיין הזה מאפשר למנועי הבנזין ברכבים ההיברידיים לעבוד הרבה פחות ולחסוך לא מעט דלק. כמו כל המצברים האחרים, גם למצבר הזה יש 2 אלקטרודות שנחות על תמיסת אלקטרוליט. עם זאת, המצבר ההיברידי מחזיק למשך עד 5 שנים, לעומת מצבר רגיל שעובד למשך 2-3 שנים. הרכב ההיברידי מעיד על כך שצריך להחליף את המצבר בעזרת הדלקת נורה בלוח המחוונים, לכן מומלץ לשים לב לכך ולהחליף את המצבר בזמן.

 

כמה עולה להחליף מצבר לרכב היברידי?

אם אתם נוסעים למשל על טויוטה פריוס ותבדקו כמה עולה להזמין מצבר מקורי של טויוטה, תגלו שהמחירים יכולים להגיע גם לאלפי שקלים, אך אצלנו תמיד תזכו למחירים זולים מיצרני המצברים הטובים ביותר בעולם. אנחנו עובדים אך ורק עם ספקי מצברים בעלי שם ידוע ומוניטין, כמו שנפ, הישראלים, אך גם ורטה ובוש, ודרכנו מחיר מצבר לרכב היברידי מתחיל ב-460 שקלים בלבד! התקשרו כבר עכשיו ובררו בטלפון כמה יעלה מצבר חדש לרכב ההיברידי שלכם, או אפילו מצבר משומש לרכב היברידי אם אתם מעוניינים לחסוך עוד יותר.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן