לפרטים חייגו:

מצבר לקרייזלר

מצבר לקרייזלר עד הבית – נהיה אצלכם תוך 30 דקות!

איך לבחור מצבר לקרייזלר, למה מומלץ להחליף את המצבר עוד לפני שנגמר לו הכוח לגמרי וכמה זה אמור לעלות? את כל התשובות תגלו כבר עכשיו.

קרייזלר הייתה מבין חלוצי תעשיית הרכב בארה"ב, כשהיום היא נשלטת על ידי פיאט, וכולם מכירים את השמות הגדולים של חברות הבנות שלה – ג'יפ ודודג'. אם יש לכם רכב Chrysler תצטרכו מפעם לפעם להחליף לו את המצבר, ואצלנו בחברת טופ מצברים תוכלו להזמין את המצבר הנדרש לכם עד הבית במחיר משתלם. אנחנו נגיע אליכם תוך זמן קצר ונספק לכם מצבר איכותי שיחזיק למשך 3-4 שנים, ואתם תוכלו לצאת לדרך במהרה, מבלי להתעכב.

 

מצברים לכל רכבי Chrysler במחיר הכי זול!
שירות עד הבית (בתוספת תשלום סמלית)
החלפת מצבר לקרייזלר במקום עם אפשרות לרכוש מצבר יד 2

שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר ללא התחייבות חייגו לטלפון:
050-999-3572

מצבר לקרייזלר

 

איזה מצבר מתאים לקרייזלר מכל דגם?

לפני שבוחרים את המצבר שמתאים לרכב, צריך לדעת בדיוק באיזה רכב מדובר ומה הדגם שלו. יחד עם זאת, הדרך הטובה ביותר לוודא מה מידות ומאפייני המצבר הדרושים היא להסתכל על המצבר המקורי שכבר נמצא בו ולבדוק מה הם. נוכל לספר לכם כבר עכשיו איך לבחור מצבר לChrysler לפי דגם הרכב שברשותכם, כשההמלצות שלפניכם הם לדגמים הנפוצים ביותר בארץ על פי חברת שנפ. שימו לב כי מצברים לרכב של יצרנים אחרים יגיעו לעיתים במידות אחרות, אך זה לא צריך להטריד אתכם. הדבר החשוב ביותר הוא לבחור את המצבר שיספק את הכוח שנדרש בדיוק לרכב שלכם.

דגמי קרייזלר אמפר קיבול רזרבי זרם התנעה מידות אורך מידות רוחב מידות גובה
ניאון פרסטיג', פי. טי. קרוזר 50 67 460 207 מ"מ 175 מ"מ 190 מ"מ
צ'ירוקי ליברטי 60 95 540 230 מ"מ 170 מ"מ 220 מ"מ
C 300, סטרטוס, סיברינג 62 95 440 230 מ"מ 180 מ"מ 180 מ"מ
ניאון, סטרטוס, סיברינג 62 90 540 242 מ"מ 175 מ"מ 190 מ"מ
גרנד וויאג'ר 80 130 720 315 מ"מ 175 מ"מ 190 מ"מ

 

החלפת מצבר לרכב קרייזלר – מתי מומלץ?

כמו כל בעל רכב אחר, גם אתם ככל הנראה רוצים להשתמש במצבר שלכם עד יומו האחרון ולצמצם את עלות התחזוקה של הרכב כמה שיותר. אך הניסיון הזה לחסוך בהחלפת המצבר רק יגרום לכם לסבול מלחץ מיותר, כשהוא לא יניע את הרכב שלכם ברגע שבו הכי תצטרכו אותו. לכן מומלץ להיות ערים לסימנים שעשויים להעיד על כך שהמצבר עומד לאבד את כוחו – המזגן נחלש, האורות בלוח המחוונים מעומעמים וההנעה לוקחת זמן רב יותר מבדרך כלל. החלפת מצבר לרכב קרייזלר הופכת לבלתי נמנעת כאשר הרכב כבר לא מניע כלל, ותזהו שהבעיה היא במצבר על פי כך שהמערכת החשמלית של הרכב לא תפעל כלל ותשמעו מעין תקתוקים בניסיון ההנעה.

 

כמה עולה מצבר לקרייזלר כולל החלפה?

אנחנו משערים שאתם מעוניינים לשלם כמה שפחות על מצבר חדש, ותשמחו לגלות שאצלנו בהחלט תזכו למצבר במחיר משתלם. רק אצלנו תוכלו לרכוש מצבר מקורי לקרייזלר בעלות של החל מ-460 ₪, אשר כוללת את הגעתנו עד אליכם והחלפת המצבר אצלכם. רוצים לחסוך עוד יותר? תוכלו לרכוש דרכנו גם מצבר משומש במחיר משתלם – החל מ-170 ₪ כולל הגעה עד הבית והחלפה. אמנם מצבר שכזה לא יפעל למשך זמן רב, אך זו אפשרות משתלמת בהחלט אם אתם מנסים למכור את הרכב ולא מעוניינים להשקיע בו כסף רב. אם אתם יודעים כמה אמפר נדרש לקרייזלר שלכם, היכנסו למחירון שלנו ותגלו שם כמה בדיוק יעלה לכם המצבר הנדרש מכל יצרן.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן