לפרטים חייגו:

מצבר לקיה פיקנטו

מצבר לקיה פיקנטו עד הבית – מחליפים לכם מצבר על המקום

איך מתאימים מצבר לקיה פיקנטו וכמה הוא עולה? נענה לכם על השאלות האלה ועוד כבר עכשיו.

ישראלים לא פראיירים – זה ידוע כבר מזמן, ולכן רבים מעדיפים לרכוש רכב חדש עם מחשבה על כמה שיותר חיסכון בעתיד. קיה פיקנטו מספקת הבטחה שכזו, כשלטענת היצרנית הקוריאנית צריכת הדלק של הפיקנטו נמוכה מאוד, כיאה לרכב עירוני. אף על פי שבדגמים מסוימים זה התגלה כשקר מוחלט, על דגמים חדשים יותר כמו קיה פיקנטו 2014 בהחלט עבדו על כך כדי לספק את ההבטחה, וכיום הפיקנטו ידועה כרכב מומלץ למי שמחפש לחסוך. אך האם ניתן גם לחסוך על רכישת מצבר לפיקנטו? אצלנו כן! כאן בפורטל טופ מצברים תוכלו להזמין מצבר עד אליכם במחיר משתלם ובלי לחכות זמן רב.

מצבר לרכב קיה פיקנטו בכל שנתון שתרצו – עד הבית!
שירות החלפת המצבר לקיה פיקנטו במקום
מתחייבים למחיר הכי זול – החל מ-460 ש"ח
אפשרות רכישת מצבר יד 2 מחודש בחצי עלות

איזה מצבר צריך Kia Picanto? לייעוץ חייגו: 050-999-3572

מצבר לקיה פיקנטו בזול


תכירו קצת יותר לעומק את הפיקנטו שלכם

אף על פי שמדובר ברכב נפוץ מאוד בישראל, ההצלחה של Kia Picanto לא החלה כאן, אלא בעקבותיה התחילו לשווק אותו גם בארצנו. הדור הראשון של הפיקנטו נקרא "Kia Morning" והיה באופן כללי גרסה מקוצרת של יונדאי גטס משולבת עם מכלולים של יונדאי אטוס. הרכב שווק בעיקר במדינות אסיה, ביניהן דרום קוריאה, הונג קונג, וייטנאם וטאיוואן, ולישראל הוא הגיע רק בדור השני שלו, שהתחיל עם קיה פיקנטו 2011.

הרכב נחטף במהירות מיד כשהגיע לארץ, כשאת רכבי קיה פיקנטו 2012 כבר הביאו ארצה בכמויות הרבה יותר גדולות כדי לספק את הביקוש הגבוה. אף על פי שהגרסה האוטומטית של הרכב אכזבה רבים בשל צריכת הדלק הגבוהה שלה, שאף גררה תביעה ייצוגית נגד יבואנית קיה, טלקר, קיה פיקנטו 2015 הייתה לרכב הנמכר ביותר בישראל באותה שנה, וגם קיה פיקנטו 2017 הגיעה למקום הראשון בשנה שלה.

איזה מצבר מתאים לקיה פיקנטו ועם כמה אמפר?

משום שמדובר ברכב עירוני קטן ממדים, הקיה פיקנטו ידועה כמכונית חסכונית, אף על פי שהגרסה האוטומטית שלה קיבלה שם רע מבחינה זו. עם זאת, כשרוכשים מצבר מקורי קיה פיקנטו בהחלט מאפשרת לעשות את זה בזול, וזאת מכיוון שהפיקנטו מסתפקת במצבר חלש וקטן יחסית. אז כמה אמפר מצבר לקיה פיקנטו צריך?

התשובה היא 40 אמפר, ורצוי שהמצבר יהיה עם 50 קיבול רזרבי, 345 זרם התנעה, ובמידות 197 מ"מ אורך, 128 מ"מ רוחב ו-227 מ"מ גובה – אלו הן ההמלצות לרכישת מצבר שנפ לקיה פיקנטו. בחברת שנפ, שמשווקת את מצברי שנפ ממליצים לרכוש מצבר לקיה פיקנטו 2013 עם מנוע 1.1 ליטר במידת 50 אמפר, עם 75 קיבול רזרבי, 440 זרם התנעה, אורך 207 מ"מ, רוחב 175 מ"מ וגובה 190 מ"מ.

מתלבטים ולא יודעים במה לבחור? אנחנו נעזור לכם למצוא את המצבר הנכון בהתאם לרכב שלכם כשתרכשו דרכנו מצבר. הדרך הטובה ביותר לוודא איזה מצבר אתם צריכים היא לבדוק איזה מצבר יש לקיה פיקנטו שלכם. נוכל להתאים לכם את אותו המצבר בדיוק, או אם תעדיפו נוכל לספק לכם מצבר של חברה אחרת.

מצבר קיה פיקנטו מחירון עדכני חדש

אז אמרנו כי המצבר לקיה שלכם אמור להיות זול, אך כמה זול זה זול? ובכן – מאוד! מצבר של שנפ 40 וולט יעלה לכם החל מ-460 שקלים. שימו לב שניתן להגיע עד אליכם עם שירות של החלפת מצבר על המקום. כמובן שמקבלים על רכישת מצבר קיה פיקנטו אחריות מצבר למשך מספר חודשים, אך זאת בהתאם לסוג המצבר שרוכשים, או יותר נכון בהתאם לסוג המנוע של הרכב שלכם. למנועי בנזין ניתנת אחריות ארוכה יותר מאשר למנועי דיזל, והתקופה המינימלית לאחריות היא שנה.

יש לציין כי ישנם גם מצברים יקרים ואיכותיים יותר שמגיעים גם הם עם תקופות שונות של אחריות. למשל מצברים לקיה פיקנטו של חברת וורטה נחשבים לאיכותיים ביותר בשוק המצברים, אך מחירם יהיה גם יקר יותר. אם אתם מחפשים דווקא לחסוך בעת רכישת מצבר, ישנה גם אפשרות של קניית מצבר משומש. תוכלו לרכוש דרכנו מצבר שכבר עבד ברכב קיה פיקנטו 2016 ושיוכל להתאים גם לפיקנטו שלכם, ומחירו יהיה רק החל מ-170 שקלים. חשוב עם זאת לציין שהמצבר הזה לא מגיע עם תקופת אחריות, אך מדובר בעסקה משתלמת אם אינכם מתכננים להשתמש ברכב למשך זמן רב – למשל אם אתם מעמידים אותו למכירה.

רוצים לברר על מחירים נוספים למצברים של חברות שונות? בדקו את כל עלויות המצברים במחירון המעודכן שלנו!

רכבי קיה נוספים:

מצבר לקיה ספורטאז

מצבר לקיה סיד

מצבר לקיה ריו

כמה זמן מחזיק מצבר של קיה פיקנטו

מצבר מקורי של קיה פיקנטו יכול להחזיק בין 4-6 שנים כל עוד שומרים עליו כמו שצריך. מצבר חדש שתרכשו לקיה פיקנטו יחזיק למשך 3-4 שנים, וגם זה כל עוד תדאגו לתחזק אותו כמו שצריך ולא תרוקנו אותו כשהרכב אינו מונע.

איך מחליפים מצבר לקיה פיקנטו?

פותחים את מכסה המנוע, פותחים את ההברגה של הקוטב השלילי של המצבר, מוציאים את הטרמינל החיובי של המצבר, משחררים את ההברגה שמחזיקה את המצבר במקומו, מוציאים את המצבר ושמים במקומו אחד חדש, בסדר ההפוך.

כמה אמפר צריך למצבר של קיה פיקנטו?

אפשר להתאים לקיה פיקנטו מצבר עם מינימום 40 אמפר, אולם גם 50 אמפר יכול להתאים. הכל תלוי במנוע של הקיה פיקנטו שלכם והרכיבים החשמליים שברכב. ככל שהם צריכים יותר עוצמה מהמצבר, כך יהיה צריך מצבר עם יותר אמפר.

כמה עולה מצבר של קיה פיקנטו?

המחיר הזול ביותר למצבר לקיה פיקנטו מתחיל ב-400 שקלים, וזה כולל החלפה, בדיקה של המצבר החדש על המקום ואחריות לשנה. אפשר להזמין מאיתנו גם מצברים זולים יותר, למשל מצברים משומשים של קיה פיקנטו, במחיר שמתחיל ב-170 שקלים.

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן