לפרטים חייגו:

מצבר לקיה ספורטאז

מצבר לקיה ספורטאז' כבר בדרך אליכם – מחליפים לכם על המקום

איך בוחרים נכון מצבר לקיה ספורטאז ומה נחשב למחיר הגיוני של מצבר לרכב כולל החלפה עד הבית? כבר עכשיו תגלו את התשובות לשאלות האלה.

יש אנשים שלא מוותרים על קיה בשום פנים ואופן, וזה לא משנה אם הם מחפשים לרכוש רכב קטן, קומפקטי וחסכוני כמו פיקנטו או רכב גדול, מעוצב ועוצמתי כמו סורנטו. עם זאת, אחד מרכבי הפנאי הפופולריים ביותר בישראל שאותו מעדיפים אנשי משפחה הוא ללא ספק הספורטאז', וזה לא משנה באיזה דור בוחרים.

אם גם לכם יש קיה ספורטאז' 2013 שכבר החלפתם לה מצבר בעבר או ספורטאז' חדשה עם מצבר מקורי שכבר לא מניעה, ככל הנראה אתם צריכים להחליף לה את המצבר, וכאן אפשר לעשות את זה במהירות ובלי לזוז מהמקום. אנחנו בחברת טופ מצברים מגיעים עד אליכם כדי להחליף לכם את המצבר, כשאנחנו מספקים שירותי החלפת מצברים בפריסה ארצית ובמחירים נוחים לכל כיס.

מצבר לרכב Kia Sportage בכל שנתון שתרצו
שירות מצבר עד הבית – 30 דקות הגעה באזור המרכז
מתחייבים למחיר הכי זול – החל מ-485 ש"ח
אפשרות רכישת מצבר משומש ומחודש בחצי עלות

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר טלפונית חייגו: 050-999-3572

מצבר לקיה ספוראז

Kia Sportage – הקרוסאובר הנמכר ביותר בישראל

חברת קיה החלה לייצר את הספורטאז' עוד בשנת 1993, אז הוא היה קרוסאובר קומפקטי. הדור הראשון היה דומה מאוד למאזדה בונגו, והדור השני עבר מספר מתיחות פנים לאורך השנים וכבר אז היה נחשב לאחד הרכבים האמינים ביותר שקיימים. הדור השלישי כבר גרם לסופרטאז' להיבחר כרכב הבטיחותי ביותר לרכישה בארה"ב, זאת בין היתר מכיוון שהגג שלו יכול היה לשאת פי 1.5 ממשקלו.

גם בישראל לא סתם נבחרה קיה ספורטאז' 2017 לרכב השנה על ידי מגזין אוטו – מדובר באחד הרכבים הנמכרים ביותר בארץ, כשהמתחרים העיקריים שלו הם יונדאי טוסון, פולקסווגן טיגואן וטויוטה ראב 4. לרכב יש 5 מושבים, הוא מגיע עם אפשרות להנעה כפולה ויש בו מערכות משוכללות וחדשניות. בדגמי קיה ספורטאז' 2019 יש בין היתר מערכת בלימה אוטונומית FCA, מערכת LKA לתיקון היגוי, מערכת HBA לעמעום אור גבוה אוטומטי מערכת בקרת אקלים מפוצלת, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע ועוד… אף על פי שמדובר ב-SUV, הספורטאז' לא מומלצת כל כך לנסיעה בשטח – אפילו קיה ספורטאז' 2015 החדשה עם הנעה כפולה.

איזה מצבר מתאים לקיה ספורטאז – כך בוחרים נכון

אז אמנם מדובר ברכב שבתיאוריה מתאים גם לנסיעה בשטח, אך למרבה ההפתעה דרישת המצבר שלו היא לא בשמים. מצבר לרכב קיה ספורטאז מדגם ישן (עד שנתון 2003) עם מנוע 2.0 ליטר למשל יהיה עם 60 אמפר, 93 קיבול רזרבי, 540 זרם התנעה, ובעל מידות 226 מ"מ אורך, 165 מ"מ רוחב ו-225 מ"מ אורך.

גם לרכבים מעט מתקדמים יותר יכול להתאים מצבר פשוט, למשל קיה ספורטאז 2012 תצריך לרוב מצבר 62 אמפר, 70 קיבול רזרבי, 540 זרם התנעה ומידות 242 מ"מ אורך, 175 מ"מ רוחב ו-190 מ"מ גובה (בדקו איזה מצבר מתאים לרכב שלכם).

בשביל ספורטאז' החדשה שכוללת מערכות חשמליות הרבה יותר מתקדמות, למשל קיה ספורטאז 2016 עם מנוע בנפח 2.7 ליטר, יתאים מצבר עוצמתי יותר; מצבר 70 אמפר, 120 קיבול רזרבי, 640 זרם התנעה ומידות 272 מ"מ אורך, 175 מ"מ רוחב ו-225 מ"מ גובה.

אז איך תדעו איזה מצבר בדיוק הספורטאז' שלכם צריכה? התייעצו איתנו ונדאג לתאם לכם את המצבר הדרוש לכם לפי דגם הקיה שלכם.

כמה עולה מצבר לקיה ספורטאז במחיר נורמלי?

אז נתנו כאן 3 דוגמאות למצברים שמתאימים לספורטאז', אך עוד לא אמרנו כמה עולה כל אחד מהם. עלות מצבר לקיה ספורטאז מתחילה ב-485 שקלים למצברים 65 אמפר או 62 אמפר, והמחיר עולה ככל שיש לכם ספורטאז' מתקדם יותר ונדרש לכם מצבר חזק יותר. קיה ספורטאז 2018 למשל תצריך מכם לרכוש מצבר מעט יקר יותר שמחירו מתחיל ב-490 שקלים.

שימו לב שהעלויות האלה כוללות גם החלפת מצבר לקיה ספורטאז' עד הבית. אם תרצו לרכוש מצבר במחיר זול יותר, תוכלו להגיע עד אלינו ולעשות את זה אצלנו. בנוסף, אנחנו מאפשרים לכם גם לרכוש מצבר משומש של קיה ספורטאז 2014, שאמנם יחזיק למשך הרבה פחות מזמן מאשר מצבר חדש, אך יהיה גם זול באופן משמעותי. מחיר של מצבר משומש מתחיל ב-170 שקלים (בדקו מחירי מצברים כאן).

מצברים לרכבי קיה נוספים:

מצבר לקיה סיד

מצבר לקיה פיקנטו

מצבר לקיה ריו

כל הזכויות שמורות © 2019 טופ מצברים לרכב

התקשרו עכשיו
דילוג לתוכן